Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3174 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

איפה מצאת פקק כזה? מהירות הנסיעה 10-14 קמ"ש.

הרכב שורף לפחות ליטר דלק בנסיעה מהסוג הזה (6 שקלים ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
איפה מצאת פקק כזה? מהירות הנסיעה 10-14 קמ"ש.

הרכב שורף לפחות ליטר דלק בנסיעה מהסוג הזה (6 שקלים ).

 

בנסיעה משכונת אם המושבות בפ"ת לרחוב הברזל ברמת החייל, זה רק בבוקר, ובחלקי זמן מסויימים, זה בערך 7.5 ק"מ, מתוכם בערך 3 ק"מ בפקק ממש רציני. זה לא כל הזמן ככה, אבל בשעות הכי קשות בבוקר זה 30-40 דקות. בשעות הפחות קשות בבוקר זה 25-30 דקות ובחזור 15-30 דקות, תלוי בשעה. ככה שיוצא שבחזור הנסיעה ממש אחלה (15-20 דקות), אבל בהלוך אני אוכל פקק רציני.

 

אני פשוט מנסה לתמחר כמה זה עולה לי והאם שווה לי לנסוע ברכב, כי חופשי חודשי עולה 213 ש"ח.

 

אתה בטוח שהנסיעה של הבוקר זה רק ליטר אחד? כי אם כן אז זה יוצא נגיד 6 שח להלוך ו 3 ש"ח לחזור. נגיד 10 ש"ח ביום, ואז זה 220 ש"ח בחודש עבודה, מקביל לחופשי חודשי.

פורסם

אני מדבר על הגשר החדש מעל גהה לקניון איילון, מאז שהעבודות על הרכבת הקלה בזבוטינסקי התעצמו אז הוא נהיה ממש פקוק.

פורסם

יש לך אוטובוס ישיר ובשעות המתאימות? שלא צריך לנסוע כמו סרדינים מרוב שהאוטובוס מפוצץ?

הייתי נוסע באוטובוס.

מעבר לצריכת דלק, יש בלאי לרכב - לגיר הרובוטי DSG סוג הנסיעה בעיר עם פקקים ממש לא בריא.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
יש לך אוטובוס ישיר ובשעות המתאימות? שלא צריך לנסוע כמו סרדינים מרוב שהאוטובוס מפוצץ?

הייתי נוסע באוטובוס.

מעבר לצריכת דלק, יש בלאי לרכב - לגיר הרובוטי DSG סוג הנסיעה בעיר עם פקקים ממש לא בריא.

התחבורה הציבורית לא להיט, אם זה רק דלק אחד הנסיעה הזו בבוקר אז זה שווה. אתה בטוח שזה ליטר אחד אבל?

פורסם

בעקרון יש לך רכב חסכוני.

הגיוני שבפקק צריכת דלק שלו תהיה 1:7.5 קילומטרים לליטר.

 

 

אין סיבה לצטט הודעה סמוכה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מצד אחד, אני לא רואה סיבה שהרכב ישרוף ליטר שלם ב-7.5 ק"מ עירוניים. יותר בכיוון של שני שליש או שלושת רבעי ליטר. מצד שני, מדובר על נסיעה שבחלק מהזמן המנוע קר ועובד על תערובת עשירה יותר. אז אולי כן.

 

בכל מקרה, בטוח לא יותר מליטר דלק אחד.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

זאת אפילו לא נסיעה עירונית - זאת זחילת צב בפקק, אותי היה מעצבן דבר כזה על בסיס יומי, 7 קילומטרים ב 40 דקות.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

חח כן זה אכן מעצבן. זה עוד יותר מעצבן שמדובר בערך על 2-3 ק"מ של פקק. השאר זורם חח. אם זה היה גם בבוקר וגם בערב אז הייתי מוותר על זה מהעצבים, אבל בערב זה באמת אחלה - 15 דקות בבית, וזה משמעותי אחרי יום עבודה, מאשר 40 דקות בתחבורה ציבורית. מה גם שבהייטק לפעמים אתה נשאר יותר מאוחר ואז התדירות של התחבורה הציבורית על הפנים. זו אכן זחילה ב 3 ק"מ האלה ולא נסיעה עירונית, כולל ההתחשבות שזו זחילה אז לדעתם זה לא יעלה על ליטר דלק אחד?

פורסם

בגיר כפול מצמדים נסיעה בפקקים מייצרת לו שחיקה גבוהה מאוד - עלות החלפת המצמדים\מכטרוניקס במקרה של תקלה תהיה גבוהה מאוד.

 

במידה ורוב הנסיעה באמת באיזור פקוק ממליץ לרכוש רכב עם גיר אוטומטי פלנטרי או רציף.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
זאת אפילו לא נסיעה עירונית - זאת זחילת צב בפקק, אותי היה מעצבן דבר כזה על בסיס יומי, 7 קילומטרים ב 40 דקות.

 

הגזמת...

המסלול היומי שלי הוא 13.8 ק"מ בבוקר וקצת יותר מזה בערב (כביש אחר), ובבוקר בשעות העומס הוא לוקח שעה ועשרים ולפעמים אפילו יותר. בערב הסיפור יותר פשוט ולוקח 25 דקות (הרצליה-כפ"ס דרך כביש 531).

 

בממוצע אני על 12-13 קמ"ל. אם למדוד רק את הנסיעה של הבוקר נדיר שהיא יורדת מ-10 קמ"ל (1.4 טורבו עם גיר ידני, די דומה מבחינת צריכת דלק ל איביזה המדוברת).

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אני חושב על זה שבמקום שניכם הייתי רוכב על אופניים ( חשמליים או רגילים ), ואת הרכב מוציא בימי גשם/ חום קיצוני. באופניים לוקח פחות זמן. ואתה חושב שזה נורמלי לנסוע 13 קילומטרים קרוב לשעה וחצי?

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...