Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3175 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני חושב שזה תלוי למה שאתה רגיל - כמי שגר במרכז ונוסע למגוון לקוחות בערים שונות שרובן במרכז\שפלה זה לא חריג לטעמי, לעשות תל אביב-הרצליה פיתוח לדוגמא בשעות הבוקר לוקח נסיעה של 18 קילומטר לשעה וחצי בקלות.

 

לעומת זאת, נסיעה מתל אביב לאשדוד(פי 2 כמעט מרחק) תיקח לי 40 דקות ונסיעה לירושלים לדוגמא? אותו הזמן כמו נסיעה להרצליה פיתוח בשעות העומס(18 קילומטר מול 70) - חברה שגרים באיזורים קצת פחות פקוקים להם זה נראה חריג.

עריכה אחרונה על ידי noknok

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אני חושב על זה שבמקום שניכם הייתי רוכב על אופניים ( חשמליים או רגילים ), ואת הרכב מוציא בימי גשם/ חום קיצוני. באופניים לוקח פחות זמן. ואתה חושב שזה נורמלי לנסוע 13 קילומטרים קרוב לשעה וחצי?

 

 

 

לא, בגלל זה אני נוסע בשעות שאין עומס :-D

אבל ברצינות, אופניים זאת אופציה לא רעה, אבל סך המרחק שאני נוסע כל יום הוא יותר ממה שאופניים כאלה מסוגלים לנסוע על טעינה אחת. ובתכלס, אני פשוט מפונק מדי, הפקק לא מפריע לי, אופניים לא יקצרו לי משמעותית את הזמן, ואני מעדיף שעה וחצי של מזגן על פני שעה ורבע של פידול בחום ארצישראלי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם
הגזמת...

המסלול היומי שלי הוא 13.8 ק"מ בבוקר וקצת יותר מזה בערב (כביש אחר), ובבוקר בשעות העומס הוא לוקח שעה ועשרים ולפעמים אפילו יותר. בערב הסיפור יותר פשוט ולוקח 25 דקות (הרצליה-כפ"ס דרך כביש 531).

 

בממוצע אני על 12-13 קמ"ל. אם למדוד רק את הנסיעה של הבוקר נדיר שהיא יורדת מ-10 קמ"ל (1.4 טורבו עם גיר ידני, די דומה מבחינת צריכת דלק ל איביזה המדוברת).

 

אז אם הבנתי נכון, אתה אומר שהנסיעה שלי בבוקר (7.5 ק"מ ב 30-40 דקות) לוקחת פחות מליטר דלק אחד?

×
×
  • תוכן חדש...