Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב פיג'ו 206 2006 גיר רגיל, גובהה - 174

גם בקורס נהיגה שהראו לי איך לשבת נכון זה עדיין לא הכי נוח.

תמיד כואב הגב התחתון בצד שמאל כנראה בגלל הקלאץ אני יושב עקום, הרגליים שלי מכופפות כל הנסיעה וזה גם גורם לאי נוחות, אם אני אשב יותר רחוק אז לא אגיע לקלאץ עד הסוף אז זה לא פרקטי.

בכל קרה קניתי גם כרית מאוד נוחה שפרסמו פה בפורום וגם תמיכה לראש זה שיפר מאוד את הנוחות והלחץ בגב התחתון אבל זה לא הכי נוח להכנס לרכב ולצאת. עצות?

PEUGEOT 206XS

פורסם

מאז הרכישה היה לך לא נוח?

הרכב חדש אצלך?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

תחליף למיניוואן.

אני שלושת-רבעי רציני, יש מכוניות שלא נוח לי בהן, לא יעזרו שום כיוונונים של זוויות.

פעילות גופנית לחיזוק שרירי הליבה גם עובדת יפה, אבל כמו שאתה רואה,

בשני המקרים לא מדובר בפיתרון קסם, לצערי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
מאז הרכישה היה לך לא נוח?

הרכב חדש אצלך?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שני וחצי, כן.

 

תחליף למיניוואן.

אני שלושת-רבעי רציני, יש מכוניות שלא נוח לי בהן, לא יעזרו שום כיוונונים של זוויות.

פעילות גופנית לחיזוק שרירי הליבה גם עובדת יפה, אבל כמו שאתה רואה,

בשני המקרים לא מדובר בפיתרון קסם, לצערי.

חחח

PEUGEOT 206XS

פורסם

יש מכוניות פחות או יותר נוחות, והנוחות של דגם מסויים, אפילו רמת גימור, היא אישית. חוץ מזה, ישיבה במקום מוגבל לזמן ממושך אינה נוחה לאף אחד, השאלה היא מהו אותו זמן. יש הנדרשים לחילוץ עצמות כל שעתיים - וז סביר, יש המתחלים להתפתל ארי חצי שעה, וזו כבר בעיה.

 

אם הגב כואב תמיד באותו מקום הייתי מתייעץ עם אורתופד, יתכן מאד שהביה בך ולא ברכב.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם הגב כואב תמיד באותו מקום הייתי מתייעץ עם אורתופד,

 

אני חושב שאולי דווקא עם אוסתיופט או כירופרקט, כי מניסיוני (הדל), רופאים אורתופדים לא מעוניינים בבעיות שאפשר להגדיר אותן תחת "אי נוחות".

אבל הרבה פעמים הפתרון דורש עבודה (תרגילי כוח מתאימים, יוגה, פילאטיס, שחייה...)..

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יש לי חבר שסבל מכאבים בנהיגה במשך תקופה ארוכה. במספר רכבים. כולל ידני.

לבסוף גילה שלשבת קרוב יותר להגה פתר לו את הבעיה.

 

מסכים שלא בהכרח רופאים הם הכתובת לעניין.

בהיבט איש מקצוע הייתי מתחיל אם פיזיותרפיסט.

לא כתבת בן כמה אתה

פורסם

פיזיותרפיסט זה רעיון מצויין - בתנאישהוא מוכןלקבל אותך בליהפניה מרופא. זו הסיבה שבגללה כתבתי "אורתופד"ולא "בעל מקצוע" כללי.

 

לגבי כירופרקטים - מצריכים זהירות רבה. יש בעייתיות בשיטה הזו.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא ידוע לי על בעיות עם כירופרקטים. נו שוין. מי שחושש תמיד יכול להתחיל עם אוסתיאופט - נעזרתי פעם בשירותיו של מטפל מעולה שעזר בעיקר בגיבוש היציבה וההרגלים, מה שנקרא, נתן חכה ולא רק דג.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

גם בגטס לא היה לי נוח, המצב בין שני הרכבים לא רחוק בכלל.

עם רכב מרווח ומרופד יותר לא כואב לי כלום, כמו לשבת בכורסא של אמריקן קומפורט.

×
×
  • תוכן חדש...