Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

הרכב סובארו b4 2006.

 

המתח במצת מתכבה כשאשר אין סוויץ.

 

אני מעוניין לסלול כבל ישירות מהמצבר למצת ע"מ שיהיה שם מתח קבוע.

 

רציתי לדעת אם כבל 4 awg יהיה מתאים?

מה העובי המינימלי לכבל שצריך?

האם כדאי לסלול מינוס חדש ? אם כן האם לגוף הרכב או להעביר כבל נוסף למצבר?

 

המטרה העיקרית זה בשביל מטען לטלפון.

 

אשנח לעזרה

פורסם

בהרבה רכבים ניתן לשנות האם שקע המצית יקבל פלוס קבוע או רק עם סווי'ץ פתוח. הדבר בדרך כלל כרוך בשינוי מיקום החיווט לפי הנחיות הייצרן לכן נסה לבדוק זאת

מול מוסכי הייבואן ללא צורך לסלול קו חדש.

איזה כייף לי :)

פורסם

מרק תודה על הרעיון.

מהרעיון שלך בדקתי בגוגל.

מסתבר שיש ממסר שכשיש סוויץ הוא מחבר את המתח למצת.

אנסה למצוא אותו ולגשר (גאפר).

 

מקווה שיהיה יחסית פשוט.

פורסם (נערך)

ידידי, אל תנסה לג'מפר את הממסר לפני שאתה בטוח ב-100 אחוז שזה הפיתרון. אני בטוח שמישהו כבר ביצע את השינוי לכן תמשיך לחפש באינטרנט ושתף אותנו בפיתרון.

 

* אצלי בגולף קיימים שני ממסרים אשר אחראים על חיבור צרכנים שונים הנקראים בשפה מקצועית - Terminal 30 ו-Terminal 15, על-ידי שינוי חיבור של החיווט לממסרים ניתן לשלוט האם שקע המצית יקבל מתח קבוע או רק במצב ON.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

חזרתי לעדכן.

 

מכל מה שהצלחתי לקרוא בפורומים בחו"ל של סובארו.

לקחתי את הפתרון הפשוט ביותר.

התעלקתי על כבל של המערכת כריזה שרץ ישירות מהמצבר.

ממנו העברתי כבל + ישירות לפלוס המקורי של המצת סיגריות.

×
×
  • תוכן חדש...