Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מיגון ל3008 חדשה ולובינסקי טאץ'


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3202 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

הזמנתי פיג'ו 3008 (פרימיום דיזל) חדשה ויש לי כמה שאלות בנושאי מיגון. אולי מישהו שכבר קיבל את הרכב יוכל לענות.

 

הזמנתי את הרכב עם לובינסקי טאץ' (וייז פלוס איזשהו סוג של פוינטר לפי הבנתי).

 

דיברתי עם סוכן הביטוח שלי והוא אמר שניתן לבטח ללא מערכת איתור, אבל צריך קודן.

שמעתי שמועה שיש בעיה להתקין קודן ברכב הזה בגלל שהרכב הוא keyless. הם יש דברים בגו?

 

אם אכן ניתן למגן באמצעות קודן בלבד, האם כדאי לוותר על התקנת הלובינסקי טאץ' (אני מקווה שאוכל לבטל ולהזכרות עליו).

 

האם מישהו שכבר קיבל את הרכב יכול לשתף לאילו אמצעי מיגון הוא נדרש ע"י חברת הביטוח.

 

עם ובלי קשר - למישהו יש את הלובינסקי טאץ' הזה ויכול לחוות עליו דעה?

 

תודה

פורסם

דיברתי עם סוכן הביטוח שלי והוא אמר שניתן לבטח ללא מערכת איתור, אבל צריך קודן.

שמעתי שמועה שיש בעיה להתקין קודן ברכב הזה בגלל שהרכב הוא keyless. הם יש דברים בגו?

ממש לא, אם כי הלוואי וזה היה נכון כי אם לא ניתן היה להתקין קודנית עם keyless, ומאחר ויותר ויותר רכבים מגיעים עם זה, אולי היו מפסיקים עם השטות הזו פה (שלא נתקלתי בה בשום מקום אחר בעולם).

אגב, לאמא שלי 3008 בנזין פרמיום והביטוח לא דרש קודנית.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

פורסם

דעה אישית שלי: חפש ביטוח שלא דורש מיגון בהתקנה מקומית, ותוותר על כל ההתקנות.

מעבר לזה שהתקנות מקומיות זה רע, קודנית עם קילס זה קצת מעצבן.

פורסם

ללא ספק - מינימום התקנות מקומיות. שלא יתעסקו ברכב.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
מה שהסוכן אמר נשמע לי תמוה בעיקר בגלל מחיר הרכב אבל אם אין דרישה אל תתקין כלום בארץ.

תתפלא.

גם כשאבי רכש אאוטלנדר חדשה (בערך באותו הסכום) לא דרשו ממנו איתורן.

יתרה מכך אפילו קודנית מטופשת לא דרשו ממנו, אמרו שהמיגון המקורי מספק מזהו.

הקודנית + איתורן שכל יבואן דוחף ללקוחות שלו זה במקרה הטוב קומבינה בין יבואני הרכב לחברות ההתקנה/מיגון.

פורסם

יש לי הצעת מחיר לביטוח פרימיום דיזל עם מיגון מקורי בלבד (ללא איתור וקודנית).

2 נהגים מעל 35

4850₪ למקיף

 

Sent from my MicroTAC 9800X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

,לא האמנתי שמשולש הזהב של לובינסקי-גיל קאר-איתורן ישבר. אבל הנה... מה יעשו גיל קאר עם מערכות מולטימדיה, בטיחות מובנות ? נראה שהרבה יצרנים הולכים לכיוון הזה.

פורסם
יש לי הצעת מחיר לביטוח פרימיום דיזל עם מיגון מקורי בלבד (ללא איתור וקודנית).

2 נהגים מעל 35

4850₪ למקיף

 

Sent from my MicroTAC 9800X using Tapatalk

 

נשמע טוב.

אפשר בבקשה פרטים? איזו חברת ביטוח זו?

פורסם

גיל קאר ולובינסקי כבר מזמן לא ביחד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
נשמע טוב.

אפשר בבקשה פרטים? איזו חברת ביטוח זו?

אני עדיין בשלב הצעת המחיר והסוכן לא ציין את החברה, אבל על סמך ניסיון העבר מדובר ככל הנראה במגדל

 

Sent from my MicroTAC 9800X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

כן

 

Sent from my MicroTAC 9800X using Tapatalk

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

×
×
  • תוכן חדש...