Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

לאחר אבחון של תקלה במשך תקופה מסויימת בה היה חשד למצבר\סטרטר בסופו של דבר נמצא האשם - הקודן של מערכת הנוחות ברכב.

 

מדובר ברכב האמור בכותרת, זהו הרכב השני בבית - יוצאת ליסינג

 

אני מתאר לעצמי שהקודן הוא קודן מהסוג הכי פשוט שיש עם ניתוק אחד.

 

איך בדיוק העסק הזה עובד?

 

ממה שאני מבין ומתאר לעצמי זה צריך להיות משהו בסגנון הזה:

 

לוח מקשים (קודן) שהולך לקופסאת בקרה כלשהיא או שהבקרה בתוך הקודן עצמו ומשם ממסר שמקבל פיקוד פלוס קבוע ומינוס והממסר עצמו חותך את הכבל שהולך לסטרטר.

 

או שהקודנית בכלל מתחברת למוח של מערכת הנוחות?

 

אופן הניתוק - ביטול הממסר ואיחוי החיווט של ההתנעה או לסירוגין איחוי החיווט שהקודנית מפצלת במוח של מערכת הנוחות.

 

האם אני צודק?

 

יש סימוני צבעים קבועים בד"כ לדברים האלה?

 

אשמח מבעלי ניסיון במיגון לרכב לאופן ניתוק\החלפת קודן

 

ברכב יש אימובילייזר מקורי של היצרן ואני מתאר לעצמי שמערכת נוחות כזו או אחרת קיימת שם גם.

 

תודה!

 

אדי

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

בדיוק כמו שאמרת - תעשה REVERSE ENGINEERING

 

תרוץ עם החוט מהמקלדת, תגיע למוח. מהמוח תרוץ עם החוטים, תגיע לניתוקים שעשו. כמובן שיכול להיות שיש גם ניתוק אלחוטי איפשהו, צריך למצוא את כל הניתוקים.

 

ואז ברגע שהגעת לניתוק - אתה פשוט מחזיר את המצב לקדמותו - את החוט המקורי של הרכב, אתה פשוט תראה חוט בצבע מסוים חתוך, וממנו יוצא חוט שחור בד"כ שמגיע למוח.

 

כנל עוד חוט איפשהו לידו באותו צבע, גם הוא חתוך ומחובר לחוט שחור. תאחד אותם חזרה.

 

לפעמים שמים כספת קטנה על הניתוק, ואז צריך לקדוח את הברגים הנגזרים שלה.

 

התקנות מקומיות רק גורמות לצרות, וכל קודנית שבוטלה - מבורך.

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

אסף תודה!

 

אני מתאר לעצמי שזה יהיה ממסר פשוט - יוצאת ליסינג של קרסו והקודנית נראית מהסוג הכי פשוט ומצוי שיש.

 

מקווה שלא יהיה בשום צורך לביטול של חלקי אלומיניום\מתכת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה - שנה הבאה אני בכלל מתכוון לעשות לרכב צד ג'

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

טוב,

 

הממסר נותק בהצלחה אבל יש אבל.

 

אז אתמול פירקתי את חופת ההגה ועקבתי אחרי הקודנית עד לפיקוד שלה שהוא בעצם העלוקה\ממסר

 

הממסר מתחבר לשני קונקטורי צמות ביחידת הITEX של המיצובשי - זה מחשב המגבים והתאורה וגם לוח הפיוזים של הרכב - איך אני יודע? הוחלף במסגרת ריקול ולכן יצא לי לראות במה מדובר.

 

לקונקטור הימני העליון התחבר הממסר עצמו ופיצל את החוט הירוק שממה שאני יודע במדובר בחוט שנותן זרם לקראנק.

לקונקטור השמאלי העליון התחבר הממסר לפיקוד ככל הנראה ולקבלת מתח קבוע מהמצבר.

 

ויש מחבר ניתוק חיבור בין הקודנית לממסר שלה.

 

 

ניתקתי את הפיצול של החוט הירוק וחיברתי אותו חזרה למצב מקורי - עם הלחמה ובידוד כוויץ.

 

אבל את הקודנית השארתי מנותקת רק במחבר שלה - שבמידה ואגלה שם הפתעה נוספת - לא אשאיר את עצמי עם רכב מושבת סתם.

 

מנסה להניע - והרכב נותן סטרטר ומנסה להניע אבל - משהו לא נותן לו להניע!

 

מחבר את הקודנית בחזרה למתח (מבלי לחבר אליה חזרה את החוט הירוק - עקפתי אותו, זהו) מכניס את הקוד והופס מניע כמו חיה.

 

 

בקיצור

 

יש לקודנית הזו עוד עלוקה\ניתוק\ממסר איפשהו

 

אבל איפה לחפש? איפה בד"כ שמים את הניתוק השני? שהוא כנראה אלחוטי ומקבל מתח ממקום אחר ברכב...

 

ליד הECU?

ליד הפלאגים?

בקופסאת פיוזים בתוך המנוע?

 

מה אני מחפש?

 

כרגע אני משאיר את הרכב ככה לראות אם התקלה בכלל תחזור - אם הבעיה היתה בממסר החוטי אז מן הסתם פתרתי אותה.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כנראה עלוקה אלחוטית.

כל הניחושים שנתת טובים.

סטרטר

ממסר התנעה

Ecu

חפש עוד ממסר כמו זה שכבר ניתקת.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

תודה!

 

אני מתאר לעצמי שאתה מתכוון או ישירות על הסטרטר או שאני מחפש איפשהו ליד הסוויטץ' את הכבל הכחול (בד"כ זה הסטרטר במיצובישי ממה שאני רואה ברשת)

 

אבדוק היכן הECU מסתתר לו ואראה גם שם אם אני רואה ממסר שכזה.

 

ממסר ההתנעה ממה שאני מבין צריך להיות בקופסאת הנתיכים בתא המנוע - אבדוק גם שם!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כן.

גם ניתוק של הסטרטר לפעמים מתקינים מתחת לתיבת נתיכחם בתא המנוע.

לא מכיר לצערי את "נוהל ליסינג" ברכב הזה (למרבה הצער הגנבים כן מכירים אותו, מה שהופך את המיגון הזה לבדיחה מבחינתם).

תצטרך לחפש...

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

רק כדי לסגור את העניין - למה? למה??? שמישהו יגן ככה על "מיצוליסינג" לנסר 1.5 2010!!!???

 

למה?!

 

עלוקה אלחוטית בתוך הכספת של הECU והחיווט לפיקוד בלוח הפיוזים.

 

טוב, אני לא מנסה לקדוח את הברגים של הדבר הזה ללא הצדקה!

 

מקווה שניתוק הממסר החוטי פתר את הבעיה הזו ואם לא - שהיא תדרוך את האזעקה, תחכה חמש דקות ותניע :-D

 

אני אוהב את אשתי :-P

IMG_20170917_200341.jpg

IMG_20170917_200336.jpg

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...