Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אשמח לחוות דעתכם על תוצאות בדיקה - בעיקר לגבי הבדלה בין כסת"חים סטנדרטים של מכוני בדיקה, ומה חובה לתקן במסגרת ישור קו. (מתנצל על איכות הצילום)

חשוב לציין שנאמר בע"פ ע"י הבוחן שהרכב טוב, מנוע גיר ושלדה כולם במצב טוב מאוד, והרכב במחיר אטרקטיבי מאוד.

 

תודה!

IMG-20170902-WA0014.jpg

[ATTACH=CONFIG]493405[/ATTACH]

IMG-20170902-WA0015.jpg

פורסם

הגיוני שבולמים בשנתון הזה כבר חלשים.

תלך למוסך תבדוק אם יש באמת הזעות או נזילות שמן.

אם צריך להחליף צמיגים תחליף,תסתכל על הצמיג באמת לראות אם יש שחיקה מוגברת.

לגהי הכיוון של הציר האחורי זה קצת תמוה כי אין כיוון לציר אחורי בפיאסטה.

המזגן ברכבים האלו קצת חלש,תבדוק באמת האם הטעינה תקינה.

בקיצור בדיקה די טובה,הכסתחים פה מככבים.

כל הבדיקות האלו מיותרות בחיי,צריך לעשות בדיקת שלדה ובדיקת קומפרסיה בלבד במכונים האלו.

כתבו כ"כ הרבה ואמרו כ"כ מעט.

 

ד"א אם אתה באמת רוכש את הרכב יש לי בולמים וקפיצים של פיאסטה למכירה במחיר בדיחה,חדשים עם 10 אלף ק"מ עליהם.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

לפני שתחליט על קנייה,צריך לבדוק אם הגיר אוטומטי רגיל או רובוטי.

אם הגיר רובוטי,יש מצב שמחכות לך צרות צרורות ובגלל זה המחיר מציאה (כמו אלפי פוקוסים שנתקעו במגרשים של חברות הליסינג כמו אלבר ועכשיו מנסים להיפטר מכל העודפים).

אין איש בעולם שיוכל אותי למחוק אצלך אני קיים.

פורסם

חשוב לציין שנאמר בע"פ ע"י הבוחן שהרכב טוב, מנוע גיר ושלדה כולם במצב טוב מאוד

יש ליקויים בכל סעיף למעט לגבי המחוונים, ולבסוף בע"פ ללא כל התחייבות הבוחן אומר לך שהרכב טוב.

 

כל דבר מכוסת"ח ברמה כזאת שהבדיקה הזאת בקושי שווה את הנייר שעליו הודפסה, בטח לא את מאות השקלים ששילמת.

מגוחך, ומבחינתי מדובר בזלזול בלקוח ובכספו.

×
×
  • תוכן חדש...