Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3219 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

האוטו ב 120 אלף קמ (כך יצא שאני קונה בקמ הזה) וחייב להחליף טיימינג

אני חדש בעניין הרכבים ומוסכים לא מכיר בכלל

אשמח לשמוע המלצה על מוסך בנתניה

ואני לא מתכוון לטפל בו במורשה האם תהיה השפעה?

תודה לכולם

מנוע 1600 נה 2010

עריכה אחרונה על ידי Meshubash
פורסם

כלל ראשון של הפורום הטכני: בכל פתיחת נושא רושמים שנת ייצור ונפח מנוע של האוטו.

 

לחלק מהמנועים יש שרשרת טיימינג שלא מחליפים באופן יזום.

 

 

פורסם
כלל ראשון של הפורום הטכני: בכל פתיחת נושא רושמים שנת ייצור ונפח מנוע של האוטו.

 

לחלק מהמנועים יש שרשרת טיימינג שלא מחליפים באופן יזום.

שנת 2010 מנוע 1600

פורסם

מנוע 1600 (אאל"ט - קוד BSE) - למיטב ידיעתי - חגורה.

אם לא החליפו - כנראה זה הזמן (ורצוי לשקול להחליף משאבת מים - לפי עבר הטיפולים של הרכב).

ממליץ על מוסך רון - גם בהגעה מנתניה.

alfa 156 2.5.

פורסם
מנוע 1600 (אאל"ט - קוד BSE) - למיטב ידיעתי - חגורה.

אם לא החליפו - כנראה זה הזמן (ורצוי לשקול להחליף משאבת מים - לפי עבר הטיפולים של הרכב).

ממליץ על מוסך רון - גם בהגעה מנתניה.

 

תודה אחי אני גם מתכוון להוריד אותו במחיר (מגיע בצהריים לעשות העברת בעלות בנחת) על זה למרות שכבר הוריד

×
×
  • תוכן חדש...