Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3234 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מקובל מה שמסכמים - לפעמים המוכר משלם, לפעמים חצי- חצי, לפעמים הקונה. כאן גם העמלה מופחתת בגלל העברת רכב לתו סוחר. לא ביג דיל אם המחיר ששולם על הרכב הוגן.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

כשאני קניתי את המונדאו שלי, המוכרת הייתה בונקר ולא ירדה שקל.

 

מה שכן בדואר התקלתי אותה ואמרתי לה לשלם לפחות את זה:) מהמבוכה היא לא סרבה (לא ציפיתי)

:twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted::twisted:
פורסם
כשאני רוכש את הרכב, העברת הבעלות על המוכר.

כשאני מוכר את הרכב, העברת הבעלות על הקונה.

 

 

ככה זה מקובל לא?

 

בדיוק.

זה כתוב בספרים באוניברסיטה של החיים.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

גם הפורום הוא סוג של אוניברסיטה. תיכנס לפורום המכירה ותקרא הודעות הפתיחה מהן רשום "המחיר סופי". אחרי כמה הקפצות וכמה שבועות המחיר "הסופי" מתחיל לרדת, ואחרי זה עוד קצת לרדת, ועוד לרדת...

כיום במכירת רכב מתפשרים. אפשר, כמובן, לפוצץ עסקה בדואר בגלל 200₪ כדי לעמוד על מה שמקובל. אבל אחרי חודש- חודשיים ללא טלפונים , כאשר בסוף בא קונה, סוגרים על מחיר מתאים - 200₪ האלה עוד ייצאו יקר יותר ( כל חודש המחירון יורד גם כן ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מה שאמור להיות מקובל זה שהעברת בעלות לא עולה כסף.

שהמדינה תמצא מקום אחר לקחת בו מס. והיא תמצא.

הרבה עצבים ואנרגיה יכולים להיחסך לכולם.

לקונה ולמוכר,

ולכל מי שעדים בדואר לדיון/לוויכוח/לעסקה המתפוצצת.

ברכות למוכר על העסקה הזריזה

פורסם

באמת הנושא לא מסודר - הקונה/המוכר/או חצי-חצי..

 

מה שחשוב לי להבהיר זה שלא הבנתם - הוא הוריד מהמחיר (כלומר מהכסף שהוא צריך לתת לי) את עלות ההעברה כ-200 שקל כך שיצא שאני שילמתי את כל עלות ההעברה (ואני מזכיר שהוא שילם על ההעברה פחות - "רק" 30 ומשהו שקל, מעין מחיר "סוחר").

הסביר שזו דרכו לגרום לי לבוא לקראתו במחיר, בשביל ההררגשה הטובה.... יאללה לבריאות.

פורסם
מה שאמור להיות מקובל זה שהעברת בעלות לא עולה כסף.

שהמדינה תמצא מקום אחר לקחת בו מס. והיא תמצא.

הרבה עצבים ואנרגיה יכולים להיחסך לכולם.

לקונה ולמוכר,

ולכל מי שעדים בדואר לדיון/לוויכוח/לעסקה המתפוצצת.

ברכות למוכר על העסקה הזריזה

 

או שתעלה סכום סימלי.

20₪

50₪

 

משהו כזה.

פורסם
באמת הנושא לא מסודר - הקונה/המוכר/או חצי-חצי..

 

מה שחשוב לי להבהיר זה שלא הבנתם - הוא הוריד מהמחיר (כלומר מהכסף שהוא צריך לתת לי) את עלות ההעברה כ-200 שקל כך שיצא שאני שילמתי את כל עלות ההעברה (ואני מזכיר שהוא שילם על ההעברה פחות - "רק" 30 ומשהו שקל, מעין מחיר "סוחר").

הסביר שזו דרכו לגרום לי לבוא לקראתו במחיר, בשביל ההררגשה הטובה.... יאללה לבריאות.

מה שם הסוחר? מהיכן הוא? לפחות נתונים טובים היו לספייס וורסו?
פורסם
הי

אעדכן ש...

 

אכן כפי שחשדתי הבחור היה סוחר מכוניות (לא התוודה, אבל בתשלום העברת הבעלות הוא הציג תעודת סוחר ושילם דמי העברה מופחתים).

נתן לי גם את היתרה במזומן.

ניסה קצת "שאבוא לקראתו, כשלא ראיתי לנכון, אז הוא קיזז לי את דמי העברת הבעלות המלאים (לא המופחתים ששילם), אפילו לא הסכים לחצי-חצי המקובל..

אבל בסך הכל, הכסף אצלי, הרכב אצלו :-)

 

מה שמקובל הוא שהוצאות העברת בעלות/בדיקה/בדיקת משכון וכד׳ חלות על הקונה. בשביל זה אני תמיד מתעקש על הסכם למכירת רכב (זכרון דברים).

 

מכל מקום, זה בקטנה. שוכר או לא, זה לא משנה כמוכר.

 

מקווה שהפרדת את הכסף לידו כדי לוודא שלא מדובר בכסף מזויף.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
פורסם
למה כל כך ברור?

איפה זה כתוב? ב"שולחן ערוך", דיני מכירת רכב?

חבר'ה , כל מקרה לגופו. שום דבר לא ברור וכל צמד קובע לעצמו.

חשבתם על זה שהעברת בעלות היא אינטרס משותף לשני הצדדים?

 

לא. זה אינטרס של הקונה, לאחר ששילם. כך אני נוהג כמוכר וכך אני נוהג כקונה.

 

בן

BENJ:

נ.ב- תיתפלאו מה סיאט איביזה 100 כ"ס יודעת לעשות

ROY:

אני באמת מתפלא. קפה אולי?
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

כשקניתי את הרכב אני שילמתי על העברת הבעלות. אני זוכר שכשאמרה את המחיר אני הוצאתי את הכסף ונתתי לה, ציינה בפנינו שיש אנשים שעומדים ומתווכחים מי משלם על זה ושאנחנו עשינו את זה ככה פשוט.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 


×
×
  • תוכן חדש...