Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3241 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

שוב גנבו לי את האנטנה בתל אביב, הפעם מסתבר ששברו לי את הבסיס שלה גם.

האוטו הוא שברולט ספארק 2011, חשבתי לקנות בסיס ולהרכיב בעצמי.

האם צריך בסיס ספציפי שמתאים לשברולט ספארק או שיש איזה משהו גנרי?

איפה אתם ממליצים לרכוש?

או אולי עדיף ללכת לבעל מקצוע שיחליף לי את זה וזהו.

 

תודה רבה לעונים!

פורסם

ממליץ לקנות רק מקורי. גם אם עולה 200 ש"ח שזה פי 4-5 ממשהו ג'נרי.

 

 

החלפה לא מורכבת, גישה בדרך כלל דרך יחידת התאורה הפנימית. אתה מפרק את יחידת התאורה ומגלה את האום של בסיס האנטנה. פותח את האום, מפרק את הבסיס הישן. מנקה את האיזור הייטב ומרכיב בסיס חדש.

  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם

תודה על התגובה המהירה,

אתה יודע אולי איפה אני רוכש כזה דבר?

חיפשתי באינטרנט לא מצאתי איזה משהו.

במוסכי מולטימדיה ורדיו? נראה לך שיהיה להם מקורי?

פורסם

מקורי אפשר להזמין במחסן חלפים בכל מוסך מורשה יבואן. מחיר יכול להיות די גבוה, אבל תקבל חלק 100% מתאים וללא המתנה ארוכה.

 

או חפש ב Ebay לפי דגם רכב ושנה.

 

 

פורסם

בוקי,

באמת חשוב אנטנה מקורית ? יש הבדל באיכות הקליטה של הרדיו בין אנטנה של 250 שקל לבין אנטנה של 25 שקל ?

חשבתי שאנטנה זה בין המוצרים היחידים שאין משמעות למקורי ..

פורסם

אצלי בספארק האנטנה המקורית נשברה והגומיית איטום כבר התייבשה מזמן ,זה היה בקיץ אז לא חששתי לנזילות -הזמנתי מחול בכמה שקלים- לא מקורית .מחזיקה מצויין ללא שום נזילות כבר שנתיים בערך .

×
×
  • תוכן חדש...