Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7789 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לשמר - הכוונה היא שבאונו הטרמוסטט יושב בתוך "בית" כזה וצריך להוציא והחליף הכל ביחד, אני לא יודע אם אני מתאר/מבין את זה נכון כי אף פעם לא עשיתי, אך ככה הבנתי מהיינס וגם מאחד מהשרשורים כאן.

לבני - סלח לי על חוסר הבנתי במערכת הקירור, אך לא ממש הבנתי... אם תפתח את צינור עליון ותחתון של הרדיאטור ותשטוף - האם המים לא יעברו במערכת (ינקו אותה) ויצאו מהפתח התחתון? איך הטרמוסטט מתקשר לכאן...?

 

תודה,

צביקה

שלום צביקה.

זה נכון מה שאתה אומר ואז ניקיתה היטב את הראדיאטור !!!

ומה אים כול הליכלוך והגיפה' בגוף המנוע עצמו? איך אותו תישתוף?

 

לגבי הרצת מנוע מיספר דקות והחלפת המים לא שווה כלום כי הטרמוסטט לא מספיק להיפתך והמים עומדים במערכת ולא עשינו כלום.

חייבים לפרק טרמוסטט או שמנקים חרטה.

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום צביקה.

זה נכון מה שאתה אומר ואז ניקיתה היטב את הראדיאטור !!!

ומה אים כול הליכלוך והגיפה' בגוף המנוע עצמו? איך אותו תישתוף?

 

לגבי הרצת מנוע מיספר דקות והחלפת המים לא שווה כלום כי הטרמוסטט לא מספיק להיפתך והמים עומדים במערכת ולא עשינו כלום.

חייבים לפרק טרמוסטט או שמנקים חרטה.

 

בברכה בני ל.

תסלח לי אבל שאלה בפי...

הטרמוסטט של פיאט אונו הוא חלק מהבית בו יושב הטרמוסטט.

אם מפרקים את הטרמוסטט מהבית שלו, זה אומר שצריך אחד חדש. (לפחות ככה ידוע לי).

האם כאשר הטרמוסטט עדיין מורכב לא ניתן לנתק את אחד מצינורות הגומי האחרים כדי לנקות את מערכת הקירור?

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם

לכל השואלים והמייעצים שלום.

ניקוי מערכת המיים עם צינור זה חרטה. כל הליכלוך הפוטנציאלי ש"רץ" במנוע נתקע בראדיאטור שבגלל המבנה שלו משמש גם כפילטר. את הראדיאטור אי אפשר לנקות לבד, שטיפה עם צינור זה עבודה בעיניים.

זה לא עובד. ציך לרתך החוצה את שני הצדדים שלו ואז להעביר חותר מצד לצד.

את זה עושה בעל מקצוע לראדיאטורים. מפרק ת הראדיאטור מהאוטו, מנקה יסודי את הרדיאטור ומע. המים במנוע ועל הכל גובה 100 ש"ח.

בהצלחה לכולם,יניב.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...