Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , יש לי גולף דור 5 מנוע 2000 שנת 2006 .

מילאתי ליטר שמן מעל המותר , נסיתי להוציא את השמן בעזרת צינור אינהלציה - הוצאתי את המדיד שמן - חיברתי את הצינור לחור של המדיד שמן מנסה לנשוף ואי אפשר להוציא ..

אם אפתח קצת את הפקק של האגן שמן (לא עד הסוף) זו דרך נכונה ?

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

קח צינור חמצן המשמש באקווריום, חבר לו מזרק בקצה הקרוב ותשאב את השמן לתוך כלי.

הקפד לרוקן את השמן העודף במתקן מתאים שקיים בכל מוסך ועל תרוקן אותו לניקוז הקרוב.

Subaru BRZ 2.4 6MT | Ford Focus 1.5 ST_Line  

 

פורסם

את הצינור אתה חייב להכניס עד מתחת למפלס השמן ואז בעזרת שפריצר לרוקן לאט את השמן. עם מזרק זו עבודה קשה יותר.

 

בגולף שלך צינורית אינלציה לא נכנסת פנימה לכן קנה צינורית בעלת קוטר קטן יותר.

איזה כייף לי :)

פורסם
את הצינור אתה חייב להכניס עד מתחת למפלס השמן ואז בעזרת שפריצר לרוקן לאט את השמן. עם מזרק זו עבודה קשה יותר.

 

בגולף שלך צינורית אינלציה לא נכנסת פנימה לכן קנה צינורית בעלת קוטר קטן יותר.

היי מרק , הצלחתי להכניס את הצינור של ה

אינלציה למדיד עצמו אבל משום מה הוא לא שואב לי

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

היי ,

תודה רבה על העזרה נסיתי לפתוח שם אין לי את הכלים המתאימים .

הרכב גם תקוע בחניון אין אפשרות לגרר להיכנס לשם .

יש לכם שירות דרך טוב שאתם מכירים שיעשה לי את העבודה הזו ?

Golf mk5 2006 2.0 Fsi

פורסם

אתה צודק לכן את הפעולה הזו צריך לעשות קצת בזריזות במידה ואתה מתכוון לרוקן כמות קטנה.

 

עשיתי זאת בעבר למספר רכבים והתלכלכתי מזה לכן אני מעדיף את שיטת השפריצר.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...