Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר שלי בא לאסוף רכב חדש מהסוכנות וגילה מעיכה בדלת.

החבר זקוק לרכב מכייון שמכר את שלו

האופציות העומדות בפניו:

 

1. ביטול עסקה וקבלת פיצוי של 3000-4000 ש"ח

2.לקיחת הרכב לאחר שיתוקן+קבל רכב חלופי+פיצוי 3000-4000 ש"ח+טיפול חינם

3. להזמין רכב חדש

 

 

על מה הייתם הולכים?

אציין שתוך כדי הביקור בחברה וההתדיינות עמם בעניין שם לב למספר רכבים ( חדשים ללא מספר רישוי) ממתינים אצל הפחח לתיקונים שסביר להניח שלא ידווחו לאף רוכש לעתיד.

 

תודה

פורסם

חדש. חדש. חדש. חדש.

 

ושידרוש פיצוי שהוא, 2 טיפולים - למשל, בעבור הטעות / רשלנות וההמתנה הנוספת לרכב החדש.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

מה לעזעאל עובר על הרכבים בנמל?

גם אני עכשיו לקראת קבלת רכב ומסתבר שיש לו מכה במכסה מנוע...פתחתי שרשור לפניך.

 

זה גונג'ל אחד גדול שם או מה?

פורסם

הוא סיפר לי שממש היו מספר לא מבוטל של מכוניות שממתינות לתיקון עוד לפני מסירה אני מוכן להתערב שהיבואן לא הולך לספר על זה לרוכשים.

פורסם
הוא סיפר לי שממש היו מספר לא מבוטל של מכוניות שממתינות לתיקון עוד לפני מסירה אני מוכן להתערב שהיבואן לא הולך לספר על זה לרוכשים.

 

פשוט שכונה.

מוזמן להסתכל על המתנה שאני קיבלתי מהנמל בנושא שלי.

פורסם (נערך)

וילון מספר 2. דלת זה לא ירידת ערך . שיחליפו דלת. מאחת מאלה שמחכות שם לתיקון אחר . גם ככה ברגע שהניע את האוטו איבד כ ₪10000

מה שמפתיע בכל הסיפור שבכלל חשבו שהוא לא ישים לב.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
דלת זה לא ירידת ערך .

יש לך סימוכין לזה? זה ודאי לא נרשם בירידת ערך?

הרי במחשב יופיע שהוחלפה דלת ככה או ככה.

TOYOTA RAV4 2.5 HYBRID LIMITED

פורסם

היבואן מחוייב להודיע לרוכש על נזק לרכב (למעט נזקים ספציפיים).

 

דבר ראשון - מומלץ להביא שמאי, שיבדוק את הרכב ויגיד לך מה הנזק ולאחר התיקון - האם יש ירידת ערך.

כאשר יהיו לך את הנתונים הללו (בשלב זה, לפחות מה אחוז הנזק כרגע) - תוכל להחליט על המשך התנהלות.

כרגע זה הכל דיבורים באוויר.

 

לדעתי, במידה והנזק קטן והתיקון מוצלח - אופציה #2.

 

ראה הנחיות באתר משרד התחבורה :

http://bit.ly/2utzSWa

פורסם (נערך)

כל חלק שניתן לנתק מהרכב בהברגה כגון דלת, מכסה מנוע , אנטנה,שמשה ואפילו מנוע אינו גורם לירידת ערך . מחליפים בחדש ומבריגים. כנף או גג ,לעומת זאת, דורשים כבר ניסור...כי הם נחשבים חלק מהמרכב האחוד ואז יש בהחלט ירידת ערך.

תבקש שיעבירו דלת מרכב אחר במלאי . גג שעתיים עבודה (אם לא צריך לצבוע).

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם
כל חלק שניתן לנתק מהרכב בהברגה כגון דלת, מכסה מנוע , אנטנה,שמשה ואפילו מנוע אינו גורם לירידת ערך . מחליפים בחדש ומבריגים. כנף או גג ,לעומת זאת, דורשים כבר ניסור...כי הם נחשבים חלק מהמרכב האחוד ואז יש בהחלט ירידת ערך.

תבקש שיעבירו דלת מרכב אחר במלאי . גג שעתיים עבודה (אם לא צריך לצבוע).

 

תאורטית אתה צודק, מעשית החלפה של כל חלק שבצבע הרכב בחלק חדש או אפילו אם ישנם רק סימנים לכך שהוחלף - תגרור ירידת ערך משמעותית ביותר.

פורסם
כל חלק שניתן לנתק מהרכב בהברגה כגון דלת, מכסה מנוע , אנטנה,שמשה ואפילו מנוע אינו גורם לירידת ערך . מחליפים בחדש ומבריגים. כנף או גג ,לעומת זאת, דורשים כבר ניסור...כי הם נחשבים חלק מהמרכב האחוד ואז יש בהחלט ירידת ערך.

תבקש שיעבירו דלת מרכב אחר במלאי . גג שעתיים עבודה (אם לא צריך לצבוע).

 

שמאי קבע לי בעבר ירידת ערך של 1.5% עבור חלק עם ברגים/קליפסים (פגוש) שהוחלף בשל הצביעה המקומית.

×
×
  • תוכן חדש...