Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

על צביעה חובבנית מגיע לך 1.5٪ עוגמת נפש. אני מכיר מקרה של החלפת מכסה מנוע של פאסאט מהיצרן. צבע ירוק כהה. בבדיקת המכירה בכלל לא עלו על זה.

 

ליבואן יש אפשרות לצבוע ברמת יצרן. אצלך כנראה עשו את זה רק כי אתה הצד הנפגע ובמטרה לשנורר מהצד השני פיצוי מוגדל. פה יש מקרה שאינו מערב סוכנויות ביטוח. יתכן שלא צריך לצבוע דלת.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

תכלס על פי הוראת החוק הם לא חייבים לדווח אם היו מחליפים דלת בדלת חדשה בצבע תואם (ללא צביעה מקומית).

אם כבר דיווחו, וגם מוכנים לפצות בסכום סביר, אז שיחליפו לך לדלת מקורית בצבע תואם ותסגור עיניין.

אפשר גם לבקש מהם כפיצוי התחייבות לקניה חוזרת.

פורסם
על צביעה חובבנית מגיע לך 1.5٪ עוגמת נפש. אני מכיר מקרה של החלפת מכסה מנוע של פאסאט מהיצרן. צבע ירוק כהה. בבדיקת המכירה בכלל לא עלו על זה.

 

ליבואן יש אפשרות לצבוע ברמת יצרן. אצלך כנראה עשו את זה רק כי אתה הצד הנפגע ובמטרה לשנורר מהצד השני פיצוי מוגדל. פה יש מקרה שאינו מערב סוכנויות ביטוח. יתכן שלא צריך לצבוע דלת.

 

הפגוש הניזוק הוחלף באחד חדש ומקורי שנצבע במוסך המרכזי של היבואן. השמאי קבע 1.5 אחוז, הביטוח של הפוגע שילם בלי להתווכח.

פורסם

זה כשמדובר בפגוש, רכיב שלכל הדעות מועד לפורענות.

כשמדובר בדלת ירידת הערך המסחרית תהיה גבוהה בהרבה.

 

אגב, שווי החלק שניזוק + צביעה + פירוק והרכבה + ירידת ערך של הרכב גבוה בהרבה מהסף שמעליו חייבים בדיווח, לפיכך היבואן לא עשה טובה כשדיווח אלא פעל לפי הוראות החוק.

פורסם

3 + רכב שכור.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הפיתרון פשוט וקל, אתה לוקח את הרכב למומחה שיתקן אותו ללא צביעה (pdr) וללא שום סימן, מקבל מהם את עלות התיקון + 4000 פיצוי + טיפול חינם, ויוצא שמח וטוב לב.

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם
על צביעה חובבנית מגיע לך 1.5٪ עוגמת נפש. אני מכיר מקרה של החלפת מכסה מנוע של פאסאט מהיצרן. צבע ירוק כהה. בבדיקת המכירה בכלל לא עלו על זה.

 

ליבואן יש אפשרות לצבוע ברמת יצרן. אצלך כנראה עשו את זה רק כי אתה הצד הנפגע ובמטרה לשנורר מהצד השני פיצוי מוגדל. פה יש מקרה שאינו מערב סוכנויות ביטוח. יתכן שלא צריך לצבוע דלת.

 

ליבואן יש אפשרות לצבוע ברמת יצרן? הם מחזיקים אצלהם בסוכנות מפעל ענק לצביעת שלדות בעובי אחיד? לא ידעתי. איפה זה אצל סקודה? מאחורי התמי 4?

פורסם (נערך)

אז לפאסאט הביאו מכסה מנוע מקורי ירוק. לא יודע איך עשו את זה אבל עשו. לקחו מהמפעל אולי מפירוקייה ? רכב אחר ... לא היה ניתן להבדיל בעין או במכשור.

עריכה אחרונה על ידי save
פורסם

להמתין לדלת חדשה מחו"ל. אם אין להם בצבע הספציפי

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...