Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - רנו גרנד קופה


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 1575 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

קטלת את הרכב.

המבחן הוא לרכב או למערכות הבטיחות האקטיביות ?

מובילאיי לא כזה גרוע כמו שעשית ממנו בכתבה הזו, הוא סך הכל כן עושה את מה שהוא נועד לעשות.

אז נכון יש לוביסטים מאחוריו ויש פה פוליטיקה וכנראה כביכול ולכאורה אף שחיתות רחמנא ליצלן שעוד לא עלו עליה.

אבל סה"כ בתור מוצר, אתה לא יכול להגיד שהוא פוגע בבטיחות הרכב, מקסימום לא מוסיף (שגם פה אני לא מסכים) אבל לא פוגע.

לחברות הביטוח הסטטיסטיקות להפריח או להוכיח. ועד שאלו לא יחשפו את הסטטיסטיקות שלהן, או יוכרחו לעשות זאת, הבעיה חוצה יבואנים ודגמים.

 

מובילאיי בטוח לא פוגע בבטיחות, אבל עלול לפגוע במערכות אחרות (ולצערי שמעתי מקרים) עקב התקנה לקויה. ככל שממעטים בהתקנות מקומיות, הדבר יהיה בריא יותר לרכב. למה לקוח צריך להסכים, ועוד שיכפו עליו, מערכת גנרית אם הוא יכול לקבל את אותה החומרה (החומרה של מובילאיי הרי משמשת יצרנים רבים), רק מותאמת לרכב הספציפי ועובדת הרבה יותר טוב?

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

נשמע רכב מעניין עבורי כמחליפה לפלואנס (כנראה שוב אבחר ברנו) אבל לאור הביקורת על יחידת הכוח חבל שלא עשיתם סיבוב אפילו קצר עת גרסת הבנזין שייתרתם להשוואה.

 

ה-GC שדרוג מהותי לעומת הפלואס, כשהפלואנס הייתה מכונית טובה מאד בזכות עצמה.

ZC6 | JB43 | 932

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קטלת את הרכב.

המבחן הוא לרכב או למערכות הבטיחות האקטיביות ?

מובילאיי לא כזה גרוע כמו שעשית ממנו בכתבה הזו, הוא סך הכל כן עושה את מה שהוא נועד לעשות.

אז נכון יש לוביסטים מאחוריו ויש פה פוליטיקה וכנראה כביכול ולכאורה אף שחיתות רחמנא ליצלן שעוד לא עלו עליה.

אבל סה"כ בתור מוצר, אתה לא יכול להגיד שהוא פוגע בבטיחות הרכב, מקסימום לא מוסיף (שגם פה אני לא מסכים) אבל לא פוגע.

לחברות הביטוח הסטטיסטיקות להפריח או להוכיח. ועד שאלו לא יחשפו את הסטטיסטיקות שלהן, או יוכרחו לעשות זאת, הבעיה חוצה יבואנים ודגמים.

 

מובילאיי לא רעה אבל היא פאסיבית.

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מגניב ה"מרכזי קונטרול סיסטמי" הזה! :)

 

מסקנותיי סה"כ דומות למסקנות של רומן - אם הייתה אפילו אופציה בתשלום לחבילת בטיחות, כנראה שכבר הייתי הולך לסוכנות. בהיעדר אופציה כזו, אאלץ לשקול לרעות בשדות זרים. פשוט מתסכל שקרסו כמעט-כמעט מגיעים לארץ המובטחת, אבל בסוף נשארים בחוץ. אולי האסטייט תגיע (אם בכלל תגיע) עם חבילת בטיחות. אני בכל אופן לא עוצר את נשימתי בציפיה, לצערי.

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ככל הידוע לי אין שום וודאות בעניין, לא מוכרת לי שום התבטאות רשמית בנושא, ואם לשפוט לפי מסורת העבר של קרסו, אם תגענה זה יקרה באיחור גדול.

חזיר דיזל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי יצא לעשות סיבוב ברנו - סליחה מראש מהחבר'ה בקרסו, אני לא מסוגל להשתמש בשם הפלצני (והלא קשור בשיט) "גרנד קופה" – מה רע במגאן סדאן כמו בשאר העולם?

 

בשורה התחתונה יצא להם פצצה של אוטו – מכונית משפחתית מרשימה מאד ודי מלוטשת. העיצוב מרשים (אם כי הלכו קצת רחוק עם הפנסים), תא הנוסעים עבר שדרוג משמעותי ביותר ביחס לפלואנס והא נראה ומרגיש הרבה יותר עשיר – מאיכות החומרים, העיצוב, ועד הגימיק של תאורת האווירה עם אופציה של מיליון צבעים.

לא שיחקתי יותר מדי עם מערכת האינפוטיינמנט, אבל המסך נראה מעולה, וכל התפריטים עוברתו לעברית.

 

המושבים מאד נוחים עם תמיכה צידית מצוינת, אם כי כרית המושב הייתה יכולה להיות ארוכה יותר (במהלך של שעה נהיגה הרגשתי מצוין, אך יכול להיות שבנהיגה ארוכה, אנשים גבוהים ירגישו עייפות ברגליים).

 

המרווח מאחור טוב מאד, גם בציר האורך וגם לרוחב. לשלילה, החלק התחתון של המושבים הקדמיים נמוך מאד, כך שאדם בוגר שיושב מאחור לא יכול לטחוב את כפות רגליו מתחת למושבים הקדמיים. תא המטען גדול אך מאד עמוק וצריך להיות נדיה קומאנצ'י כדי להצליח להגיע לקצה הפנימי של תא המטען. אני מקווה שגרסת הסטיישן (שנראית מאד יפה בתמונות גם תעשה עלייה).

 

דינאמית – כיול המתלים בוצע היטב, המכונית מאד נוחה אך יחד עם זאת ריסון המתלים מצוין כך שהתנהגות הדוקה יחסית והמכונית עוברת עפ"י עיקולים בנינוחות ובלי דרמות תוך הפגנת יכולת גבוהה. בידוד הרעשים מצוין אף הוא. המנוע והגיר עובדים בצורה חלקה ומאד נינוחה מה שהולם היטב את אופי המכונית. מנוע הדיזל מושך היטב את המכונית מעמידה, אך להפתעתי (וכמו שצויין במבחן וע"י רומן) תאוצות הביניים אעפס לא מה שציפיתי ממנוע דיזל עם 25.5 קג"מ. ניסיון עקיפה ב-90 קמ"ש מתבטא בהורדת הילוך, המנוע עולה בסל"ד אך קצב ההתקדמות בפועל לא עונה על הציפיות מה שמעלה את הצורך לתכנן היטב עקיפות. מאד מוזר.

 

פשפוש בנתונים הטכניים מגלים (אולי) את התשובה – המכונית הזאת צריכה לעבור דיאטה דחוף!

המגאן שוקלת כ-1400 ק"ג! האוקטביה (להשוואה) שוקלת יותר מ-200 (!) ק"ג פחות. כלומר נהיגה במגאן עם נהג בלבד, שקולה לנהיגה באוקטביה עם החמות, אישתך שני צאצאים + הכלב והחמין לשבת בתא המטען. הולי שיט. מסקרן אותי מאד לדעת מהם יחסי העברה של הגיר, אני מניח שהם פשוט ארוכים מדי. מעניין גם האם דגם הבנזין נמרץ יותר (אותו משקל בערך, אך 7 הילוכים לעומת 6 בדיזל).

 

בשורה התחתונה, למעט נושא הביצועים מדובר במשפחתית מצוינת.

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשורה התחתונה יצא להם פצצה של אוטו – מכונית משפחתית מרשימה מאד ודי מלוטשת. .

ההתלהבות שלכם מעניינת כי ההצ׳בק הרגילה נחמדה, אבל לא משהו לכתוב עליו הביתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קרסו הם קשקשנים גדולים כשמדובר במערכות בטיחות, וכנראה עד שזה לא יהיה סטאנדרטי כמו (נגיד) שקע USB, הם ימשיכו לחרטט אותנו עם תשובות מפגרות ולהתקין מקומית את שיקוץ המובילאיי. אישית כשהם הביאו את הקדג'אר עם מערכות מקוריות חשבתי שהגיעו ימות המשיח, כנראה שזו היתה נפילה זמנית על הראש של קרסו, ומערכת הויזיו תמשיך להישאר מחוץ לגבולותינו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי לקטול את הרכב רק על חוסר במערכות בטיחות - חבל. מאמין שבעתיד תגיע גרסה עם המערכות האלו

 

הרכב לא נקטל בכלל, היעדר מערכות הבטיחות האקטיביות נקטל - מעבר לזה, המכונית טובה, וזה נכתב. בעתיד, אם וכאשר תגיע גרסה עם מערכות כאלה (וכולי תקווה שכן, כי זה באמת מכונית מצוינת), נתייחס לנושא.

 

אני ממש לא מזלזל במערכות הבטיחות האקטיביות, אבל לפסוק לרעת מכונית מסוימת בגלל העידרן זה קצת מוגזם בעיני. הרי סוזוקי סלריו, אם הייתה מגיעה עם מערכות בטיחות אקטיביות, לא באמת יותר בטוחה מהגרנד קופה.

 

כאשר יש לך מכוניות שמגיעות עם המערכות האלה, אז כן, זאת נקודה רצינית לחבות המכונית הזאת. זה לא הופך אותה לפח זבל עם הגה, אבל זה מונע ממנה להיות טובה כמו שהיא הייתה יכולה להיות. אם סוזוקי סלריו (שם קוד) יכולה לבלום אותי מלפגוע ברכב שבדיוק בלם בלימת חירום כי קפץ ילד לכביש - דבר שלא משנה כמה חזק המובילאיי יצפצף, הרפלקסים המהירים ככיכר לחם של בן אנוש ממוצע פשוט לא מספיק טובים כדי להספיק לעשות - אז כן, הסלריו יותר בטוחה. בטיחות לא נמדדת רק בהתנגשויות בזיליון קמ"ש לתוך מכליות נפט בוערות.

 

אבל, לדעתי, צריך לדעת לעשות הפרדה ברורה יותר בין טיב האוטו והבטיחות הפאסיבית שלו לבין מערכות העזר האקטיביות.

 

ואם הנושא כל כך חשוב (ואני לא טוען שלא) - צריך להיכנס לעומק העניין. איך המערכות פועלות? כמה הן יעילות? איך הן בהשוואה למערכות של המתחרות? ועוד ועוד

 

בטיחות פסיבית אינה משחקת כאן שום תפקיד, הרי היא זהה לחלוטין ברכב עם מערכות בטיחות מקוריות וברכב עם מובילאיי. ההבדל הוא שרכב עם מערכות מקוריות ימנע ממך מלהיכנס לתאונה מלכתחילה או יקטין את הנזק. אם וכאשר הרכב יגיע איתן, ניכנס לעומק. עד אז - לא רק שאין לנו איך לעשות את זה, אלא שזה גם לא רלוונטי כי הן לא שם.

 

לטענת הייבואן גרסת הסדאן שמיוצרת בטורקיה לא מגיעה עם המערכות האקטיביות.

לטענת הכותב היבואן יכול לבחור מאיפה לייבא את המכונית.

 

קטלת את הרכב.

המבחן הוא לרכב או למערכות הבטיחות האקטיביות ?

מובילאיי לא כזה גרוע כמו שעשית ממנו בכתבה הזו, הוא סך הכל כן עושה את מה שהוא נועד לעשות.

 

קראת את כל המבחן או רק את 4 המילים האחרונות? קטלתי את העובדה שהוא מגיע בלי מערכות בטיחות אקטיביות, את כל השאר די שיבחתי. כי כל השאר (חוץ מהנדסת האנוש וכיול הדוושה המוזרים - אבל זה באמת מינורי) באמת מאוד טוב. מובילאיי לא גרוע בכלל, ולמעשה אני אחד התומכים הגדולים שלו. אבל, רק כשאין אופציה אחרת.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נהגתי ברנו הזו כשעה, באדיבות קארספורום.

מבחוץ היא מעוצבת בצורה צעקנית למדי לטעמי, אם כי בהחלט גדולה ומרשימה (?)

מבפנים - מרווחת, מושבים טובים עם תמיכה ראויה, בדגם שנהגתי בו גם ריפודים נאים בהירים מאלקנטרה.

תא המטען עמוק ו"מערתי", לא נוח במיוחד.

 

המולטימדיה נראית מגויירת היטב ופועלת באופן סביר למדי, אני אישית לא מתחבר לטרנד של טאבלט תקוע באמצע הדש, אבל למי שאוהב - אז זה עובד לא רע.

 

לקחתי את הרנו הזו למחנה הפליטים המכונה שכונת הרכבת בלוד, עם משהו שאפשר לכנות כבישים משובשים, אם אתם מאוד אופטימיים.

סה"כ הנוחות סבירה אם כי לא מצטיינת, ובתחושה שלי מגיעה יותר מהמושבים מאשר מהמתלים. מנוע הדיזל שקט מאוד וכמעט בלתי מורגש מתוך הרכב, מבחוץ כרגיל ב dCI הוא מטרטר למדי. הגיר הרובוטי מצויין, נותן תחושה של פלנטרי לגמרי, חלק לחלוטין ומעביר הילוכים באופן בלתי מורגש גם כשניסיתי לשגע אותו.

 

בסופו של דבר לא נותר בי איזה חותם או זכרון משמעותי מהרכב. במחיר הנכון, לטעמי זו משפחתית חסכונית, אוטומטית ומאובזרת, אבל אין לה שום ברק, עניין מיוחד או ריגוש כלשהו. קנייה כלכלית נטו.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

עז יפנית בסלעים

yahav.biz | mineralz.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נ

 

בסופו של דבר לא נותר בי איזה חותם או זכרון משמעותי מהרכב. במחיר הנכון, לטעמי זו משפחתית חסכונית, אוטומטית ומאובזרת, אבל אין לה שום ברק, עניין מיוחד או ריגוש כלשהו. קנייה כלכלית נטו.

 

Sent from my Nexus 6 using Tapatalk

 

זה מה ש 99.99% מהעם מחפש.

 

רק כאן אנחנו רוצים שכל רכב ייצלח את נס הרים. צלח , זה בונוס.

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1575 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...