Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השארה של מנוע עומד בעצירה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3289 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה חמור הנזק? האם מדובר בפגיעה מורגשת מעשית במנוע, או רק עניין של חסכון הדלק ואיכות הסביבה? או במילים אחרות האם אנשים מגיעים למוסך מהסיבה שעמדו יותר מידי על סרק? (בגלל הפיח?)

ברור לי ההגיון של: המנוע ממשיך לעשות את הסבבים שלו במשך X זמן שאני עומד, אז יש להתייחס לזה כמו לקילומטראג' שנצבר עליו ולא נרשם, אבל מה היחס של בלאי נסיעה לעומת עמידה(נגיד שיוט ב90 קמ"ש : עמידה במקום)? האם יש משהו מעבר או שההשלכות מסתכמות בזה?

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

תראה,

אין הוכחה וודאית שעמידה ממושכת גורמת לבלאי שמצריך התערבות "כירורגית".

אחרת, מאות הנהגים, ונהגי מוניות, שהרכב עובד ימים ולילות, דיזל ובנזין כאחד, שעומד במקום לפעמים שעות רבות, היו משפצים מנועים על ימין ועל שמאל. ולא כך המצב בפועל. עובדה שרובם מגיעים לעשרות ומאות אלפי ק"ם, ללא פתיחות מנועים כלל. והנהגים הללו לא כל כך אוהבים לבזבז הרבה על הרכבים שלהם.

לגבי בוצה במנוע, היא תמיד מצטברת. בעמידה קצת יותר. ולפעמים זה גם תלוי גם בסוג השמן וסוג הפילטר שמן שהורכב.

קיצור מרווחי הטיפולים, בנוסף לשימוש בשמנים וחלפים איכותיים, אמורים לצמצם את התופעה.


×
×
  • תוכן חדש...