Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום חצי שנה ו40K ק"מ - סיאט לאון FR 1.4TSI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
השיפור לא גורם לצריכת דלק גבוהה יותר, זה תלוי בנהג. אם תלחץ כמובן שהצריכת דלק תהיה פחות טובה מאשר אם היית לוחץ בלי השיפור, אבל אם אתה גם ככה לא לוחץ הרבה, זה לא משנה יותר מדי.

 

ברור לי שעצם התוכנה עצמה לא משנה את צריכת הדלק לרעה. גם לי הייתה קופרה משופרת בזמנו.

הכוונה הייתה שברכב משופר, קצת יותר קשה לנהוג רגוע... :)

פורסם

 

LeonSC - את הרעידות בדלתות השתקתי לחלוטין באופן עצמאי. פשוט לבודד את הפלסטיקה עם ספוג אקוסטי.

 

אשמח לדעת איך עשית את זה, גם אני סובל מהקירקושים האלה ואין לי זמן לגשת לצ'מפיון אז ננסה את השיטה שלך במקום לחכות לטיפול :)

פורסם

פשוט מאוד, תקנה ספוג אקוסטי או ספוג CCF אחר, פתח את דיפון הדלת (יושב על קליפסים ו2 ברגים, אחד מאחורי ידית הפתיחה ואחד מאחורי ידית האחיזה.)

מומלץ להצטייד בערכת קליפסים מאיביי למקרה וישברו חלק, לרפד כמה שיותר את השטח בספוג כך שיתמוך את הדיפון מבפנים וכך בעצם אתה משתיק את הרזוננס כמה שאפשר.

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם (נערך)

התנחלות קטנה שלי עם תוספות FL:wink:

אכן אוטו מעולה, לגבי מהלך הילוך לי אישית לא מפריע, מה שכן מפריע לי זה הקלאץ' שמתחבר רק בלקרת סוף המהלך(מעצבן לדעתי וגורם לי לא מעט פעמים לזרוק עם ההשלכות של הזריקה) אני עם דגם הFL, כפי שנראה את הבעית הרעשים מהדיפון ממשיכים, גם אני סובל מהם(שאלה אם לפנות לסיאט או לעשות את מה שאתה עשית),עוד דברים לגבי הFL תאורת אוירה עם מספר צבעים אכן מאוד נחמדה,מסך 8" שנראה טוב למדי, אפילו ללא מע' אנדרואיד ניתן לחבר ולשקף את הפלא' עם אפליקציה, בלם יד חשמלי גם נחמד מאוד יורד לבד בחיבור קלאץ'(כן איאפשר לזרוק תחת בלי לבטל כמה מע' במחשב) מערכת שמחזיקה בלימה בעצירה, מעצבנת רצח גישדרתי ביומיים הראשונים על החיים בגללה, הרסה לי את כל הזינוקים בעליה עד שהבנתי מה קורה שם.

בדגם הFL לא נראה שצריך לעשות תוכנה לפחות עכשיו(150 סוסונים מרגישים מאוד נמרצים) רעש מנוע כמעט ולא קיים עד 3KRPM אחרי זה הוא נהפך למעט גרוני(דיי חביב למרות שמעט חירש) כמו כן במעל ל3KRPM בהילוך שני שלישי מקבל קיק לא רע שאפילו גורם לפירפור אפילו שאתה כבר נמצא באיזה 40 קמ"ש.

לגבי פניות,נסעתי על דגם תרום מתיחת פנים 2016 אכן פלטה על הכביש, מי שמכיר את הצפון ומכיר את העליות לחוסן דרך מעלות תרשיחא והפיתולים לצפת(נוסה בדגם תרום ודגם הFL), הרכב לא מאבד אחיזה גם ב70 קמ"ש (רק הלב עולה ל120קמ"ש, את הפניות הכי חדות אפשר לעשות בביטחה ב50) יותר מיזה לא ניסיתי.

צריכת דלק בדגם הFL יוצאת לי במשוכלל 1:14, עירוני נכון לעכשיו עומד על 1\12-10 בין עירוני במהירות חוקית~ (110-120) עומד על 1\20-22, הנתון עוד עלול להשתפר עד 15K, אני גר בסביבות הכנרת לכן רוב העירוני שלי פקוק ובעליה, אני משאר בערים מעט מישוריים יותר המצב יהיה הרבה יותר טוב.

 

 

 

אלון אשמח לכמה טיפים של נהיגה שלך, אולי אצליח מעט לשפר את הצריכה העירונית למעט יותר קרובה אלייך :)

עריכה אחרונה על ידי iliahrom
פורסם

גדול עלי לפתוח ולעשות את זה לבד עם שתי ידיים שמאליות, מעניין אם אני פונה לשירות הם יוכלו לעשות את זה כמו שצריך היות וזאת תופעה נרחבת בדגם.

אגב, גם אצלי תאורת הפנים קדמית מהבהבת לסירוגין (אור חלש) משיטוט באינטרנט הבנתי שזאת בעיה של המראה הפוטואלקטרית ובאמת שמתי לב שכשאני מכבה אותה ההיבהובים פוסקים.

נראה לי שאחכה לטיפול השנתי בעוד כמה חודשים היות ואין לי זמן לקפוץ אליהם אחרי שהזיזו את עצמם לראשון לציון מבני ברק

פורסם

מעבר לבעיה ידוע של הדלתות, איך תא נוסעים מבחינת קרקושים?

 

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

פורסם

יש קרקוש כל אחרי שני סיבובי הגה, נתקלתי גם בדגם תרום מתיחה בבעיה, עושה רושם ככל הנראה בגלל התקנות של איתוראן/פויינטר.

הבעיה בדלתות מופיעה בשירים עם הרבה באס או אם אתה עובר את החצי בווליום, עם ווליום נמוך-בינוני לא תשמע קרקוש.

 

אלון אשמח להדרכה קטנה לגבי הדלתות, טימטם לי את ראבו כבר :'\, מבחינתי לקפוץ אלייך לנצרת לעשות את זה.

פורסם

כל הכבוד תהנוג לקראו! שאלה לגבי שיפור הרכב, האם חוץ מצריבה תוכנה החלפתה חלקים ברכב (רדיאטור וכו)? האם יותר בריא לעשות צריבה שיש גיר ידני או שגם DSG לא משנה כל כך בSTAGE1? תודה רבה

פורסם
יש קרקוש כל אחרי שני סיבובי הגה, נתקלתי גם בדגם תרום מתיחה בבעיה, עושה רושם ככל הנראה בגלל התקנות של איתוראן/פויינטר.

הבעיה בדלתות מופיעה בשירים עם הרבה באס או אם אתה עובר את החצי בווליום, עם ווליום נמוך-בינוני לא תשמע קרקוש.

 

אלון אשמח להדרכה קטנה לגבי הדלתות, טימטם לי את ראבו כבר :'\, מבחינתי לקפוץ אלייך לנצרת לעשות את זה.

 

מצטרף לבקשה :) הרעש הזה מטמטם לי את החיים כבר


×
×
  • תוכן חדש...