Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב החברה יצאה לא בסדר - המשלוח ליץא הגיע בכלל למצרים, כי הספק עידכן את החברה בבוקר שהצמיג ישנים ולכן לא יצא משלוח. המוכר הציע לי שני צמיגים אחרים באותה עלות - good year passio שהוא טורקי באותו קוד מהירות של הרכב, או שגם אחר שלהם eagle sport בקוד מהירות שונה... מכירים את הpassio? לא מצאתי מידע

פורסם

Passio זה צמיג של חברת debica הפולנית, השייכת לגודייר, צמיג טוב אבל ממש לא נכון לשווק אותו עם המותג של גודייר כי זה לא זה.

 

בצע חיפוש של המילה passio בפורום ותמצא כמה התייחסויות.

פורסם

זה כי Passio (אמור להיות גרסה 2) זה דגם של חברת Debica (פעם שניה שיש פה בלבול בין דגמים ליצרנים), חברה פולנית שרק נמצאת בבעלות גודייר.

 

הגודייר אפישנטגריפ קומפקט מוצעים באתר החברה, תמורת 1050 ש"ח לרביעיה. אולי צמיגיות אחרות כן מחזיקות מלאי שלו זמין וטרי מספיק במחיר נמוך יותר.

 

אפשר כפי שהוזכר לשקול גם את הפאלקן ZE914.

פורסם

לגבי הeagle sport אל תתפשר. צמיג בינוני שבקושי החזיק לי מעמד שנה וחצי בנסועה נמוכה. הefficient grip שהיה לפניו באמת מעולה

פורסם

אני לא הייתי קונה ממי שמתכמן אותי ומספר סיפורים "זה חברת בת של XXX , נגמר לי המלאי אבל יש לי תואם " וכו'

כנראה אין ארוחות חינם וגודייר טוב יעלה יותר מפאלקן / DEBICA

פורסם

לפי הטעויות שהופיעו בעמוד הקודם והמחירים, נראה שאולי מדובר באתר טיירדיל.

 

פריג'י, לא היית מוסיף עוד 200 ש"ח ורוכש גודייר אפישנטגריפ קומפקט לצורך הענין?

אני מניח שפותה"ש יכול לנסות לפנות ללב של הנציגים באתר היבואן ולבקש הנחה בגלל השתתפות בפורום (ומחירים טובים יותר במקורות אחרים, באתר יד2צמיגים מופיע החל מ-220 ש"ח לצמיג). הם אומנם כבר לא ספונסרים ואין הנחות באופן רשמי, אבל לנסות תמיד אפשר.

פורסם

ברור שכן, אם זה ההפרש. באתר של itire הוא מופיע אגב ב181 לצמיג לעומת 268 של הקומפקט... וזה כבר משהו אחר.

מניסיוני האישי כזכור זה צמיג טוב. למרות שמדובר כאן בפסיו2 שאותו אני לא מכיר.

פורסם

פותה"ש מעונין ברביעיה. לכן ישנה הנחה קלה.

הפאסיו אפקטיבית ב-177.75 לצמיג והאפישנטגריפ ב-262.5 לצמיג.

 

וכאמור, זה פער מחירים אצל היבואן. בשוק לרוב ניתן למצוא קצת יותר בזול (כאמור ביד2צמיגים הגודייר החל מ220. הדבּיקה לא מופיע).


×
×
  • תוכן חדש...