Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה בגלל המשטרה בפרדס חנה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7798 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נא למתן מעט את הטון,

אפשר להתווכח חופשי (למרות שאני לא מבין למה יש כאן ויכוח בלי לדעת את כל העובדות , ולא ,מה שכתוב בעיתון הוא לא עובדות בעיניי) , אבל בלי לעלות לטונים כאלה.

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

טוב אני לא חושבת שאני מדברת שטויות, את העובדות האלו הבאתי מהשרות שהייתי בו במשטרה במשך שנתיים.

חל איסור מפורש לבצע מרדף למעט אישורים מיוחדים מקצין תורן וגם זה לאחר שיש יסוד ברור ומוחלט לגבי הרכב שהרכב הוא רכב פח"ע (פעילות חבלנית עויינת) והוא עלול לסכן חפים מפשע.

 

דרך אגב אתה יכול למתן את שפת הדיבור שלך, אנחנו כאן רק על מנת להחליף דעות וידע אישי ולא על מנת לפתח וויכוח לא נעים.

4_1_3v.gif

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אוקי, קודם כל אני אתנצל :wink:

 

אז לפי מה שאת אומרת כל ניידת תנועה שרודפת אחרי רכב לאחר שירתה עליו עם ממל"ז, פועלת בניגוד לנהלים?

פורסם

תראה לא סתם יש נהלים אני מדברת מנסיון אי אפשר להתחיל מרדף על דעת עצמך צריך לקבל אישור, עמיתים לעבודה שלי ששירתו איתי יחד בבסיס הורידו רוכב אופנוע בעת מרדף למרות שקיבלו הנחייה לא לבצע אותו.

אני אומרת שהמרדף היה יכול להמנע אם היו חושבים ורק אחר כך פועלים וכוונתי היא שהיו צריכים להביא שוטרים נוספים לארוע הזה ולא ניידת אחת , ואם אפשר להמנע ממרדף אז מה טוב כי אי אפשר לדעת איך זה יסתיים(הצבת מחסומים, הרמת מסוק לאויר).

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
שטויות, עם של בכיינים, אם לא היו עוצרים אותם והם היו מתרסקים על רכב אחר או הורגים זוג אחר בנסיון החיסול שהם היו בדרך אליו אז גם הייתם קופצים על המשטרה בצעקות שהם לא שווים כלום, מצאתם שעיר לעזאזל.
תגיד אבא שלך שוטר או משהו אתה עובד יפה בתור סנגור, למה שלא תרד פעם מזכרון ( בדרך תוציא את כפית הזהב מהפה ) ותבקר ת'חבר'ה למטה בפרדס חנה תוך יום אחד אתה מבין את המצב אצלנו אז חאלס לדבר שטויות בלי לדעת מה קורה.. טוב? אצלכם בזכרון הכול טוב ויפה והיחידים שיכולים לעשות שם בלאגן הם החקלאים על הטרקטורים. בוא תרד ותפתח קצת תעיניים תראה איך כולם מעלימים עין כאילו כלום, ותצא קצת מהאשליות שאתה חיי בהן

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם

אעני לא מבין מה אתם באים להגן על המשטרה ?

הם עשו פה טעות נקודה !

 

עכשיו סתם לכללי

אחי הוא דובר כיבוי אש חדרה

וזה אומר שהוא אמור לדעת הכול...!

והוא אומר שהרבה מאוד פרטים מוסתרים מהציבור.

ולי אישית זה מספיק

פורסם

ואללה יפה,תגיד אתה מכיר בסביבה שלנו איזה כביש משהו טוב לפתיחות?

צלחות כבר מצאנו אבל לפתיחות היו כמה אופציות אבל ממש לא נוחות

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם

קודם כל התנצלות בפני "נהגת שודים" - סליחה ומחילה. נסחפתי קצת.

 

לענייננו, אני מזכרון, נכון, אני מתנצל בפני כולם שעבדתי קשה כל חיי וחסכתי שקל לשקל והיום יש לי בית נחמד עם משכנתא של 200K דולר. באמת סליחה מכל פרדס חנה-כרכור צל עלי בננה.

אין לי אף קרוב משפחה שוטר, יש לי כמה חברים.

נורא כיף לחברה צעירים שנמצאים עדיין בשלבי מרידה בממסד, לשנוא את המשטרה. אין לכם מושג עד כמה העבודה הזאת סיזיפית(מי שלא מבין שיקח מילון, אם יש לכם כזה דבר בבית). הם עובדים עד 18 שעות ביום, קורעים את התחת, מסכנים את חייהם והכל בשביל שלי ולכם יהיה קצת יותר שקט ובטחון והכל עבור משכורת פשוט מגוחכת!

נכון שבדרך כלל המפגש עם שוטר הוא לא ממש נעים ומלווה בדוח אבל כלל הזהב הוא מאוד פשוט: שמור על החוק- ולא תפגוש אף שוטר. אם תעבור על החוק, אז סבבה, אבל אל תתעצבן על השוטר שהוא עצר אותך, זאת אשמתך!

בברכה, יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
תגיד אבא שלך שוטר או משהו אתה עובד יפה בתור סנגור, למה שלא תרד פעם מזכרון ( בדרך תוציא את כפית הזהב מהפה ) ותבקר ת'חבר'ה למטה בפרדס חנה תוך יום אחד אתה מבין את המצב אצלנו אז חאלס לדבר שטויות בלי לדעת מה קורה.. טוב? אצלכם בזכרון הכול טוב ויפה והיחידים שיכולים לעשות שם בלאגן הם החקלאים על הטרקטורים. בוא תרד ותפתח קצת תעיניים תראה איך כולם מעלימים עין כאילו כלום, ותצא קצת מהאשליות שאתה חיי בהן
שלום לך אפולו 13, שמי אמיר, אני גר בזכרון כבר 10 שנים, לפני כן גרתי בפ"ח 11 שנים ולמעשה את כל הילדות שלי עברתי שם... (וכל משפחתי גרה שם ככה שכל יומיים אני מבלה בפ"ח)

אל תבוא עם הסטיגמות החסרות הבנה וטקט שאתה רושם פה...

(הוצאתי את כפית הזהב מהפה עכשיו..:wink: )

גם בזיכרון יש פריצות וגניבות, גם בזיכרון יש עבריינים, וגם בזכרון יש אירועים פליליים...(ברחוב שלי בממוצע פורצים רכב אחת לחודשיים)

השרשור כאן לא בא לדבר על ההבדלים בין פ"ח לזכרון או בין אהרלם לשיקגו!

את זה אפשר לפתוח בשרשור נפרד.

 

ואללה יפה,תגיד אתה מכיר בסביבה שלנו איזה כביש משהו טוב לפתיחות?

 

כן, כשאתה בא משדרת הדקלים אתה נכנס לפ"ח מכיוון הכיכר שליד תחנה מרכזית אגד (לשעבר)

אתה ממשיך ישר (לא שמאלה לכרכור ולא ימינה למושבה) ואחרי הכיכר אתה עוצר.

יופי, עכשיו מימינך נמצאת משטרת פ"ח..... אתה יכול לתת גז ולפתוח (את הדלת) שם חופשי....כמה ש'תה רוצה.

פורסם

*************עריכה*********

 

אח שלו (אם כתבת לו פעמיים , אני מאמין שאתם באמת אחים) , דבר איתו בבית.

 

אני מקווה שתוך כדי שיחה הוא יסביר לך גם שלא מקובלים עלינו גילויי גזענות , לא נגד אתיופים ולא נגד אף אחד אחר.

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם

כן, כשאתה בא משדרת הדקלים אתה נכנס לפ"ח מכיוון הכיכר שליד תחנה מרכזית אגד (לשעבר)

אתה ממשיך ישר (לא שמאלה לכרכור ולא ימינה למושבה) ואחרי הכיכר אתה עוצר.

יופי, עכשיו מימינך נמצאת משטרת פ"ח..... אתה יכול לתת גז ולפתוח (את הדלת) שם חופשי....כמה ש'תה רוצה.

 

תאמין לי חופשי במלא אף אחד אף פעם לא נמצא שם.. אז..

עדיין כאן ועדיין שולט


×
×
  • תוכן חדש...