Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה בגלל המשטרה בפרדס חנה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7795 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה בטח כולכם שמעת על התאונה שהייתה בפרדס חנה

בגלל מרדף של המשטרה אחרי עברינים

ושבסוף העברינים התנגשו ברכב מהנתיב השני ואחת נהרגה במקום ואחת מצב אנוש...

עד לפה הכול נכון...

רק שלא אמרו שהפ התנגשו בגלל המשטרה

מה שקרה באמת זה שהניידת נתנה מכה קטנה מאחורה לרכב של העברינים ובגלל זה הם סטו מהנתיב ונכנסו ברכב השני

הם חשבו שזה מה שיעצור אותו אבל בסוף זה גרם למוות של אנשים חפים מפשע..

אתם בטח שואלים איך אני יודע

אז אחי עבוד בתחנת כיבוי אש בחדרה ( שזה גם חילוץ והצלה כמו שאתם יודעים )

בין הייתר הוא חילץ את הפצועה מהרכב

 

לדעתי זה דוגמא עמיתית למשטרה שלנו שאחרי מעקב גדול מאוד הם עושים מרדף כזה לא מתוכנן בצורה טובה...חבל חבל לפשחה של זאת שנהרגה...

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איזה גברים השוטרים אה? שעצרו כך עבריינים. /-:

הם לא יכלו לחכות לכביש פנוי כדי לעשות פעלולים?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

יש לכם רעיון טוב יותר להציע??

 

-להזכירכם, לפני כמה חודשים נזרק רימון לעבר מגרש מכוניות בחדרה, שנועד להרוג עבריין כלשהו ולבסוף הרג זוג הורים תמימים שבאו לקנות רכב.

-לפני כשנה, ניסו לחסל עוד איזה מאפיונר(לא זוכר אם מדובר ברוזנשטיין) ופיצצו מטען חבלה על 2 אזרחים שמתו ועוד כמה שנפצעו...:evil:

 

בקיצור, אין מה לעשות, ואין דרך אחרת לעצור את העולם התחתון.

אם לא היו תופסים אותם עכשיו, עוד אזרחים חפים מפשע היו נהרגים בכל מקרה!

(הם היו בדרך לאולם ארועים בפ"ח ששם חגג ה"יעד" עם עוד כמה אנשים.. תחשבו כמה אנשים היו נפגעים מהריסוס של הנשק בעת ההתנקשות!):idea:

 

אמיר.

פורסם

מה הקשר? השוטרים יכלו לחכות שהכביש פנוי לפני שמעיפים את הרכב של העבריינים מהכביש!

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

ואת זה אתה אומר מעדות ראייה של אחד שהיה שם...



אתה יודע בדיוק מה קרה באותו רגע שהיה המגע בין שתי המכוניות?

ומה אם היו מניחים להם להימלט ואז הם היו פוגעים במישהו בדרכם?

או שהיו מניחים להם לבצע את זממם ?

תראה , למשטרה יש נהלי מרדף - במקרה שהנהלים לא נשמרו , אני מניח שמישהו יצטרך לתת הסברים.

זה לא מקרה כמו עם האופנוען בנס ציונה , שם , לדעתי ,יש להכניס את השוטר הפוגע לכלא בלי חשבון.

כאן היה מרדף במטרה למנוע פגיעה באנשים , ואתה לא יודע במי הם יכלו לפגוע בדרכם - הם כבר הוכיחו לא פעם ולא פעמיים שאין להם לפגוע בחפים מפשע בדרכם.

 

אני מצטער לפחות כמוך על הבחורה שנהרגה , אבל בוא לא נתנפל על השוטרים המעורבים במרדף בלי שאנחנו יודעים את כל מה שקרה שם.

פורסם
מה הקשר? השוטרים יכלו לחכות שהכביש פנוי לפני שמעיפים את הרכב של העבריינים מהכביש!
זה נראה לך תוכנית כפי בקשתך??:roll:

ומה אם היו מספיקים להיכנס במישהו בגלל המהירות המופרזת של הם עצמם(לפני פעולת השוטרים)?

ומה אם היו דורסים במקרה גם איזה זקנה שחצתה לה את מעבר החציה עם סלי הקניות שלה בדרך הביתה?

 

בקיצור, וגם מבחינת היגיון, על המשטרה לפעול מהר ככל האפשר כדי לנטרל את אותם אנשים שמהווים סכנת חיים לסובבים אותם!! נקודה.

 

ואגב, המקרה קרה בכביש המחבר בן גן-שמואל ל-פ"ח..

גרתי ליד הכביש הזה כמעט 11 שנים,ואני מכיר אותו היטב, אז FIZBAN,קבל קצת עובדות על הכביש:

כביש צר מאוד, ראות מוגבלת לשני הנתיבים, כביש מתפתל במעט שלכל אורכו עליות ומורדות קטנות-ככה שהרכב "מפליג" על הכביש..

(קרו שם המון תאונות):|

 

אמיר.

פורסם

האישה שנהרגה ברכב שנפגע הייתה דודה של חבר שלי (אחות של אמא שלו)

כל המשפחה פשוט נשברה פשוט כל המשפחה ולאחות של חבר שלי אמורה להיות חתונה בשבוע הבא ופשוט כל המשפחה נקרעה מזה!!!

ממש כואב לי לראות כזה דבר במיוחד שזה קורה לחבר קרוב

יהיה זכרה ברוך ואני מקווה שאם יש את מי להאשים על המרדף המטורף הזה שהוא יואשם במלוא העונש

 

בברכה,

אבי. :cry:

פורסם

אגב, עכשיו בחדשות אמרו שלא היה מגע בין ניידת המשטרה למכונית העבריינים והם פשוט סטו מהנתיב.

 

כואב, כואב הלב...

פורסם

תשמעו חבר'ה אני גר בפרדס חנה ואני מכיר את הכביש, זהו כביש דו סטרי עם נתיב אחד לכול כיוון, אבל מלא זה כביש משובש עם שדה ראיה די חסום בגלל העליות והירידות שיש שם וכולם מרביצים שם מאה במקרה הטוב, זהו כמעט המקום הכי גרוע שיכול להיות לעשות מרדף והכי גרוע שיכול להיות להסיט מכונית של עברינים כאילו שהמשטרה לא יודעה זאת.

 

לחשב, לחשוב קצת לפני המעשה, בהמשך אותו הכביש יש כיכר ענקית שצריך לקחת אותה בעשרים קמ"ש מה היתה הבעיה להיכנס באמא שלהם שם? אני באמת לא מבין וזו לא הפעם הראשונה שהמשטרה שלנו מחפפת וגורמת לבאלגן, אבל הפעם זה עלה בחיי אדם.

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם

בדיוק מה שאני רוצה להגיד זה לא כביש למרדף !

יש שם מליון מקומות הרבה יותר טובים...

אםן אתה מכיר את פרדס חנה

אז נכון הכיכר של מגד...מה יותר טוב מללתפוס אותם שם ? זה פשוט מקום מושלם וגם אם קורה תאונה היא לא תיהיה חזקה כי הם לא יכולים לנסוע שם מהר גם אם הם רוצים...

בקיצור זה הרבה יותר קל ממה שאתם חושבים היה עליהם מעקב גדול מאוד !

מה הבעיה לנסוע אחרים ברכב סמוי ואפילו באמצע רמזור לצאת אליהם ? או לחסום אותם ?

זה הרבה יותר קל ממה שזה נשמע !

אתם שוכחים שזה לא היה צריך בכלל להגיע למצב של מרדף

הם לא ידעו שעוקבים אחרים...במצב כזה המשטרה יכלה לארגן משהו הרבה יותר מסודר...

פורסם

מתן, צר לי אבל הגישה שלך מוטעית לדעתי.

 

אתם צריכים להבין שבזמן אמת- כמו זה, קוראים דברים לא מתוכננים וההחלטות מתקבלות בשברירי שניה.. והכל ע"מ לסיים את האירוע במהירות האפשרית עם נזק מעט ככל האפשר אם בכלל.

 

אם התבצע מרדף, אז כנראה שכבר עלו עליהם והחלו לברוח..אחרת היו באמת לוכדים אותם בשקט וגונזים את האירוע!

 

מה הבעיה לנסוע אחרים ברכב סמוי ואפילו באמצע רמזור לצאת אליהם ? או לחסום אותם ?

זה הרבה יותר קל ממה שזה נשמע !

יותר קל להרים מסוק לאויר, לחכות שהם יגיעו לכביש ריק, ולהשחיל בהם טיל מונחה לייזר.

אבל שוב, זה לא דברים מתוככנים מראש, וזה המצב שנקלעו לו!

פורסם

זה בדיוק מה שני אומר היו דופקים אותם במגד. ניידת סמויה זה קצת בעייתי כי אחרי שעוצרים אותך פעם אחת לבדיקת ת"ז אתה מתחיל לחשוד בכל מאזדה לבנה, ואצלנו כולם כבר מכירים את הסמויות שלהם. במיוחד את הסמויה האחרונה טנדר ענקי של GMC בצבע טורקיז עם השחרה... ממש אוטו לא בולט... עוד ביטוי לטיפשות של לובשי המדים אבל עם הם לא היו מקלים ראש הסיפור היה נגמר בשקט וללא חדשות.

עדיין כאן ועדיין שולט

פורסם

לדעתי אם המשטרה הייתה צריכה אימפרזה STI או מיצובישי EVO. כל זה לא היה קורה והם היו משיגים אותם מזמן.

 

NOT

 

 

 

 

 

תקנו אותי אם אני תועה אבל למשטרה אסור לעשות מרדפים בגלל הסכנה בפגיעה הציבור נכון?

למה למרדף תרקטורונים המשטרה יכולה להרים מסוק לאוויר, אבל כאן כאשר מאות אנשים בסכנה אז לא הם ימשיכו במרדף.

פורסם

אצלנן בפרדס חנה אפילו את זה הם לא עושים היה אחד שהסתובב אולי שבועיים על אופנע גנוב בלי מספרים בלי כולם עשה פוזות למשטרה מול הפנים והם שיחקו אותה לא רואים במשך שבועיים הוא עשה כול מה שבראש שלו אבל סופו היה אכזר.. מה אתם חושבים? כל הכבוד למשטרה שעשתה ( בעצם כלום)לא דוגרי עליתי על התוכנית שלהם הם פשוט חיכו עד שהוא ישפוך מנוע.. וזה מה שקרה בסופו של דבר, כול הכבוד עוד תוכנית גאונית שהצליחה..

עדיין כאן ועדיין שולט


×
×
  • תוכן חדש...