Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תאונה בגלל המשטרה בפרדס חנה...


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7799 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אצלנן בפרדס חנה אפילו את זה הם לא עושים היה אחד שהסתובב אולי שבועיים על אופנע גנוב בלי מספרים בלי כולם עשה פוזות למשטרה מול הפנים והם שיחקו אותה לא רואים במשך שבועיים הוא עשה כול מה שבראש שלו אבל סופו היה אכזר.. מה אתם חושבים? כל הכבוד למשטרה שעשתה ( בעצם כלום)לא דוגרי עליתי על התוכנית שלהם הם פשוט חיכו עד שהוא ישפוך מנוע.. וזה מה שקרה בסופו של דבר, כול הכבוד עוד תוכנית גאונית שהצליחה..
מה ? (ועוד 5 תווים).

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

קודם כל..... מה כתוב שם למעלה??? באיזה שפה זה?

 

ולענייננו. מעולם לא ראיתי אוסף כל כך ממצה של שטויות.

לבוא למשטרה בטענות על זה שהם עושים את העבודה שלהם ומנסים לעצור רכב שמסכן עוברים ושבים?

אני יודע שכולכם מרגישים מינימום הסאנג'רים של רוזנשטיין אם אתם משמיצים את המשטרה , אבל זאת טעות. הם עשו את העבודה שלהם(מעקב) ברגע שזוהו והתחיל הבלאגן, הם היו חייבים לעצור את זה.

חבל מאוד שזה נגמר ככה.

איך זה שאף אחד לא יוצא בצעקה על העבריינים שהשתוללו על הכביש והרגו בחורה, אה שכחתי, אתם רוזנשטיינים קטנים וכולכם זכאים וצדיקים.

אם (ואני מדגיש שוב,אם) היה מגע בין הניידת לרכב הנרדף, אין לכם מה להתלונן, זה מהלך שנקרא FISH-TAIL וזאת טכניקה משטרתית (בין לאומית) שמשמשת רכבי משטרה במרדף כדי לערער את היציבות של הרכב הנרדף.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
אצלנן בפרדס חנה אפילו את זה הם לא עושים היה אחד שהסתובב אולי שבועיים על אופנע גנוב בלי מספרים בלי כולם עשה פוזות למשטרה מול הפנים והם שיחקו אותה לא רואים במשך שבועיים הוא עשה כול מה שבראש שלו אבל סופו היה אכזר.. מה אתם חושבים? כל הכבוד למשטרה שעשתה ( בעצם כלום)לא דוגרי עליתי על התוכנית שלהם הם פשוט חיכו עד שהוא ישפוך מנוע.. וזה מה שקרה בסופו של דבר, כול הכבוד עוד תוכנית גאונית שהצליחה..
עזוב אותך מסיפורי פשע על פ"ח. לכתוב, לימדו אתכם בפרדס חנה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

המרדף לדעתי היה מיותר, זו לא הפעם הראשונה ולא האחרונה לצערי שאנשים נהרגים בתאונות מסוג זה לאחר ששוטרים ביצעו מירדף אחר רכב (מתחילת השנה נהרגו 4 אנשים נוספים בעקבות מרדף משטרתי לא מוצלח).

בשרותי הצבאי מרדף אחר רכבים היה אסור מבחינת נהלים ועל מנת "לעקוף" נהלים מסוג זה היינו מדווחים בקשר שאנו מבצעים "מעקב" אחר רכב חשוד וזאת על מנת לעקוף נהלים ולהיות מכוסים במידה ויקרה ארוע חריג במהלך "המעקב".

היה כאן מחדל ואישה צעירה קיפחה את חייה בגלל מחדל זה ולכן צריך למצות את הדין עם האשמים.

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
המרדף לדעתי היה מיותר......היה כאן מחדל ואישה צעירה קיפחה את חייה בגלל מחדל זה ולכן צריך למצות את הדין עם האשמים.....

למצות את הדין? כלומר להכניס לצינוק את השוטרים שהשתתפו במרדף וניסו להציל חייה אדם ולתפוס אנשים אבלים פורעי חוק (שבאותה מידה יכלו לרסס אותך בטעות אם היית עוברת ברחוב ליד "יעד" מבוקש)

 

המרדף היה מיותר? צודקת, היה עדיף לעזוב אותם לנפשם, כדי שיוכלו לבוא בפעם הבאה לאיזה בית-קפה באזוריך שבו את נוהגת לשבת מדיי פעם ויתחילו לרסס אותו כדי להרוג את אותו יעד שניצל מהם הפעם!!

 

שטויות.... השוטרים עשו את עבודתם- עם כל הצער שזה גבה קורבן חף-מפשע..

 

זה לא אשמתם, הם לא אשמים שבמדינה שלנו גדלים להם חיות אדם חסרי לב ופורעי חוק.

פורסם

שטויות, עם של בכיינים, אם לא היו עוצרים אותם והם היו מתרסקים על רכב אחר או הורגים זוג אחר בנסיון החיסול שהם היו בדרך אליו אז גם הייתם קופצים על המשטרה בצעקות שהם לא שווים כלום, מצאתם שעיר לעזאזל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

לא אומרת שהם אשמים אך הם לא חפים מפשע הם לקחו חיים של בן אדם לחינם.

אם ידעו שהאנשים חמושים והם הולכים לחסל אדם באולם ארועים אני חושבת שהיו יכולים להקצות יותר מניידת משטרה אחת עם שניי שוטרים, ואולי הכל היה נמנע ..... אבל את זה לא נדע.

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
לא אומרת שהם אשמים אך הם לא חפים מפשע הם לקחו חיים של בן אדם לחינם.

אם ידעו שהאנשים חמושים והם הולכים לחסל אדם באולם ארועים אני חושבת שהיו יכולים להקצות יותר מניידת משטרה אחת עם שניי שוטרים, ואולי הכל היה נמנע ..... אבל את זה לא נדע.

נהגת שודים יקרה (מה שמך אגב?)

אי אפשר להגיד שהשוטרים לקחו חיים של בן-אדם לחינם!

מה היו אומרים אם המשטרה לא הייתה תופסת אותם בזמן, וכשהיעד היה יוצא מאולם הארועים (יחד עם עוד עשרות חוגגים באירוע) היו מרססים את כולם בצרור מנשק אוטומטי??

 

אז חייה של אשה נקטעו במקרה הטראגי הזה- באותה מידה זה יכל להיות אנשים אחרים וזה גם יכול להיות לצערי גם אצלך/אצלי וכל אחד מאיתנו!

 

-הקצו יותר מניידת אחת (עוד כמה ניידות ביצעו מחסום בקצה הכביש שבו קרתה התאונה) אבל צריך להבין,

אי אפשר לדעת בזמן אמת לאן זה מוביל, הכל עניין של רגע וזה לא נשלט. הכי קל לבוא אחר-כך בטענות.

פורסם
הם לא חפים מפשע הם לקחו חיים של בן אדם לחינם..
**********עריכה**********

יניב , אתה מתבקש למתן את טון הדיבור שלך.

 

הציטוט הזה שלך מדבר על הפושעים המטועבים שהיו בדרך לרצוח מישהוא ובדרך חיסלו בחורה חפה מפשע? או על השוטרים? כי לי זה נראה שאת מדברת על השוטרים אבל זה לא נשמע לי הגיוני.

השוטרים לקחו חיים של מישהוא? איך בדיוק? הם ניסו לעצור עבריינים. העבריינים שלא עצרו כשהורו להם לעצור,נהגו במהירות מטורפת ועברו על חוקי התנועה, הם,הם אלו שלקחו חיים של בן אדם לחינם.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

טוב אז ככה אם אתה לא מכיר נהלי משטרה אז אסור לנהל מרדף אחרי רכבים זו הוראה מפורשת והם החליטו על דעת עצמם להמשיך במרדף לא מחפשת אשמים אם הם אתה אומר שהם לא אשמים אז שיהיה.

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

יש הרבה דברים שאנחנו יכולים רק לשער ולנחש-

 

לגבי המרדפים, אני בטוח שהם לא החליטו על דעת עצמם לנהל מרדף כי היה להם משעמם במשמרת.

אולי בעת ביצוע עבירת תנועה על מהירות או סתם סיבה לא מוצדקת מספיק--באמת אסור לנהל מרדף.

 

אבל כאן מדובר במניעת רצח! זה בחשיבות עליונה ולמשטרה יש גיבוי מלא להשתמש בכל האמצעים ע"מ למנוע אירועים כאלו (שבד"כ גובים קורבנות חפים מפשע בין היתר)

פורסם

בואי נסכם את זה ככה, השוטרים מקסימום לא פעלו בהתאם לנהלים, הפושעים האמיתיים הם אלה שהיו באוטו הנמלט. הגיוני,לא?

 

בכל מקרה,נעים מאוד להכיר ונחמד לדעת שיש נשים שמתעניינות ברכבים (ולא רק באופנה:wink: )

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הטעה שלך נכונה שהם ניסו למנוע רצח אבל הבעיה היא אולי מבפנים מתוך המערכת:

אם ידעו שרוצים לרצוח

ואם ידעו שיש להם נשק

אז למה לא תגברו את הכח????

למה שלחו ניידת אחת????

אז העדיפו לחסוך בכח אדם ובכסף וזה מה שגרם בסוף לקורבנות בנפש.

אם היו יותר ניידות רק למשך הארוע אולי היה נמנע מרדף והמעצר היה מתבצע כבר ליד אולם הארועים ולא מגיע למרדף על הכביש.

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם
טוב אז ככה אם אתה לא מכיר נהלי משטרה אז אסור לנהל מרדף אחרי רכבים זו הוראה מפורשת והם החליטו על דעת עצמם להמשיך במרדף לא מחפשת אשמים אם הם אתה אומר שהם לא אשמים אז שיהיה.

את מדברת שטויות!

ניידות של משטרת התנועה מבצעות מרדפים מדי יום!

האיסור לגבי מרדפים הוא כלפי אופנועים בלבד, וגם זה רק במקרה של עבירות תנועה.

באמת נראה לך הגיוני שיהיה אסור למשטרה לרדוף אחרי עבריינים? :roll:


×
×
  • תוכן חדש...