Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3340 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

היום נסעתי לחוף ים- זיקים.

הגעתי לצומת עם תמרור עצור.

עצרתי את הרכב לשניה ופניתי לחוף.

ברגע שפניתי, קפץ מתוך השיחים שוטר שהוראה לי לעצור בהמשך הדרך אצל השוטר השני בגלל אי עצירה בתמרור עצור.

 

השוטר השני לקח את הרישיון לבדיקה, אחרי דקה הוא חזר אליי לרכב ואמר לי: "העבר התעבורתי שלך נקי מעבירות, ועל פי כך אני נותן לך אזהרה".

 

הוא נתן לי אזהרה בעל פה ושחרר אותי לדרכי.

לא קיבלתי שום דוח, רק אזהרה בעל פה.

 

מה דעתכם?

למרות האזהרה, יש סיכוי לקבל דוח עם נקודות לבית בדואר?

 

תודה

פורסם

לא קיבלת שום דבר. רק נו- נו - נו.

גם הזהרה רשמית נראית כמו דוח - זה נייר שנהג מקבל משוטר במקום.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

אי עצירה בתמרור עצור בצומת גוררת שלילת רשיון, ואם הסעיף לא גורר שלילה עדיין אין אשרות לתת דו"ח אזהרה.

בקיצור - לא יהיה כלום כי לא היה כלום.

ולהבא דאג למצלמת דרך תקינה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סעיף 6626 - אי ציות לתמרור 302 (עצור)בצומת 250 שקלים+4 נקודות.

סעיף 6627 - אי ציות לתמרור 302 בצירוף של אי מתן זכות קדימה - הזמנה לדין.

למיטב הבנתי, העבירה לא כללה אי מתן זכות קדימה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

ולאד - יש איזה תריסר סעיפים לגבי תמרור עצור. מרביתם גוררים פסילת רשיון, ואלה שלא אינם מאפשרים דו"ח אזהרה (סימון המשולש הצהוב המחוק). דומני שמבין כל הסעיים הרבים רק אחד או שניים אינם מסומנים באחד מסימונים אלה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

הצומת היא פניה לפני לחוף הים.

אין בצומת תנועה בשביל לתת זכות קדימה.

99 אחוז מהרכבים שמגיעים לצומת זה אלה שפונים ימינה לחוף או אלה שיוצאים מהחוף ופונים שמאלה.

השוטר עצר אותי על אי עצירה בעצור.

אין שם תנועה ברוב שעות היום בשביל לתת זכות קדימה.

פורסם

אם יש תמרור עצור אתה חייב לעצור, לבדוק את התנועה החוצה, ולצאת רק כאשר הדרך פנויה. אין לך שום שיקול דעת בעניין.

 

אין הגדרה של משך העצירה.

 

ככל הנראה השוטר הבין שטעה, על כן שחרר אותך לדרכך. בסופו של דבר, אי ציות לתמרור עצור הוא מהעבירות החמורות ביותר בספר, ובצדק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
ולאד - יש איזה תריסר סעיפים לגבי תמרור עצור. מרביתם גוררים פסילת רשיון, ואלה שלא אינם מאפשרים דו"ח אזהרה (סימון המשולש הצהוב המחוק). דומני שמבין כל הסעיים הרבים רק אחד או שניים אינם מסומנים באחד מסימונים אלה.

זה מאוד פשוט:

כן בצומת/ לא בצומת - הסעיפים שכוללים אי מתן זכות קדימה הם הזמנה לדין. אלה שזה רק אי ציות ל 302 - ברירת קנס. יש גם סעיפים בהם כן עצרת, אבל זכות קדימה לא נתת = הזמנה לדין.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

שוטר אחד מתחבא בשיחים ליד השלט.

שוטר שני יושב בניידת במרחק של חצי קילומטר.

 

אם השוטר שמתחבא בשיחים אומר לשוטר השני שרכב X לא עצר בתמרור עצור, השוטר השני אמור להאמין לו ולרשום דוח.

אבל אני מאמין שהוא לא רשם דוח בגלל שהוא ראה עבר תעבורתי נקי.

 

כפי שאמרתי, הגעתי לתמרור, עצרתי לשניה והמשכתי.

יכול להיות שהשוטר הראשון לא קלט את העצירה הקטנה והסיק שלא עצרתי.

 

דרך אגב, האזהרה הזאת שהוא אמר בעל פה, זה גם רשום במסופון?

זאת אומרת, שוטר שעוצר אותי בפעם הבאה, הוא רואה שיש לי אזהרה?

פורסם

לא נרשם שום דבר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם
שוטר אחד מתחבא בשיחים ליד השלט.

שוטר שני יושב בניידת במרחק של חצי קילומטר. לא תקין

 

אם השוטר שמתחבא בשיחים אומר לשוטר השני שרכב X לא עצר בתמרור עצור, השוטר השני אמור להאמין לו ולרשום דוחוטר חס ושלום!. רק השוטר שראה במו עיניו את העבירה רשאי לרשום דוח.

אבל אני מאמין שהוא לא רשם דוח בגלל שהוא ראה עבר תעבורתי נקי.

 

כפי שאמרתי, הגעתי לתמרור, עצרתי לשניה והמשכתי.

יכול להיות שהשוטר הראשון לא קלט את העצירה הקטנה והסיק שלא עצרתי.

 

דרך אגב, האזהרה הזאת שהוא אמר בעל פה, זה גם רשום במסופון אין רושמים דוחות התראה על אי ציות לתמרור 302 על פי הנחיות אגף התנועה

זאת אומרת, שוטר שעוצר אותי בפעם הבאה, הוא רואה שיש לי אזהרה?

 

עבודה לא מקצועית וחבל שכך

פורסם

אבי,

אם העבירה הזאת לא נמצאת ברשימת עבירות אזהרה, אז איך זה שהוא הזהיר אותי?

 

כשאני נסעתי משם, ליד השוטר היו תור מכוניות שהשוטר הראשון שלח אותם אליו בגין אי עצירה בעצור.

פורסם (נערך)

עוד פעם - הזהרה בעל פה זאת לא ההזהרה שמתכוונים אליה כאשר רוצים להמיר דוח וצריך לעמוד בקריטריונים (x שנים ותק רישיון נהיגה , y שנים ללא עבירות ). הזהרה כזאת נרשמת בדיוק כמו דוח ונמסרת לידי הנהג, בכתב. זה כן נרשם במחשב.

"ההזהרה" שקיבלת זה כאילו לא עצרו אותך בכלל. ויתרו לך, וזה הכל.

תבדיל בין שני הדברים.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...