Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3387 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

התקשרתי לברר על רכב.

הרכב לפי הקריטריונים מאוד משתלם.

כששאלתי למה הוא מוכר הוא אמר לי שהוא לא החזיק ברכב אלא הרכב נמכר בטרייד אין ליונדאי והוא עובד כפרילנסר בלמכור את הרכבים.

הרכב כרגע בהפקדת סוחר אצלו.

הוא נתן לי את מספר הרכב (שהיה מחוק בתמונות שהעלה ליד 2) ואמר שאני יכול ליצור קשר עם מיצובישי בעכו שם טופל הרכב ולקבל את ההיסטוריית טיפולים שלו.

 

מצד אחד - סוחר וזה, לכאורה לא חלק ותמיד עדיף לקנות מהאדם שנסע ברכב.

מצד שני - לפי מה שהוא מתאר זה לא בהכרח מעיד על רכב שהיה קשה למכור ולכן עבר לסוחר אלא על מקרה לכאורה קלאסי של טרייד אין.

 

מה אומרים המנוסים/מבינים?

פורסם

לא יתנו לך היסטורית הטיפולים, לא בטלפון ולא אם תגיע למוסך - אתה לא בעלים של הרכב, ולמוסך אסור למסור לך מידע.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

תבקש ממנו שיוציא לך היסטוריית טיפולים ושישלח לך.

מעבר לזה אני אישית לא רואה סיבה ממשית לא לרכוש מסוחר אלא שזה רק אומר שצריך לבדוק את הרכב ב-7 עיניים.(כמו כל רכב לטעמי אבל פה יש יותר דגש על זה)

שאתה מגיע תבקש לראות את הרישיון רכב העדכני

תוודא שהכל תואם יד, קילומטרז', בעלות וכו'.

פורסם

תודה.

אז בינתיים צץ רכב חדש, גם הוא מסוכנות רכב.

ככה - אותו סיפור, אומרים שעשו אצלם טרייד אין והם מוכרים עכשיו את הרכב. הרכב בהפקדת סוחר.

במקרה הזה נראה קצת יותר טוב - הספר טיפולים כבר נמצא אצלם ולא שולחים אותי למוסך להוציא.

 

מה בכל זאת מחשיד? המחיר ממש טוב יחסית לגרנדיסים. מה שמעלה את השאלה למה? סך הכל הרכב מבוקש אז למה לא מכרו אותו פרטי. ולמה הסוכנות לא ממצה את אפשרות הרווח שלה?

האם אלו שיקולים או שפשוט יש כאן הזדמנות?

Guest ספורטמוטורי
פורסם

אף אחד לא יוכל לספק לך תשבה מדויקת.

 

אני הייתי נמנע לקנות מסוחר, 99% מסתירים ממך משהו חריג, סוכנות רכב בדר"כ אמינה יותר, אך עדיין לא לסמוך לגמרי, יש יוצאים מן הכלל.

 

לא משנה מה מי איך, תמיד קח לבדיקה במכון מוכר, שאתה תבחר, תבדוק ברשם המשכונות שהרכב לא משועבד (קשה לי להאמין שרכב ישן יהיה עדיין משועבד), בכל מקרה ניתן לבדוק בדואר בעלות מסוימת לפני רכישה, ואם נושא הידיים לא ברור, תבדוק במשרד הרישוי מי היו הבעלים הקודמים ואם מדובר בחברה או ליסינג.

 

ומומלץ לבקש נסיעת מבחן ברכב לפני הכל, כדי לוודא שהרכב מניע ונוסע כמו שרכב אמור להיות.

 

בהצלחה.

פורסם

מדובר על סוכנות רכב, לא על סוחר פרטי.

כמובן שאבצע את כל בדיקות הבעלות, משכונים ובדיקה במכון מורשה. כמובן שנסיעת מבחן.

אחרי כל זה עדיין יש ממה לחשוש?

 

אף אחד לא יוכל לספק לך תשבה מדויקת.

 

אני הייתי נמנע לקנות מסוחר, 99% מסתירים ממך משהו חריג, סוכנות רכב בדר"כ אמינה יותר, אך עדיין לא לסמוך לגמרי, יש יוצאים מן הכלל.

 

לא משנה מה מי איך, תמיד קח לבדיקה במכון מוכר, שאתה תבחר, תבדוק ברשם המשכונות שהרכב לא משועבד (קשה לי להאמין שרכב ישן יהיה עדיין משועבד), בכל מקרה ניתן לבדוק בדואר בעלות מסוימת לפני רכישה, ואם נושא הידיים לא ברור, תבדוק במשרד הרישוי מי היו הבעלים הקודמים ואם מדובר בחברה או ליסינג.

 

ומומלץ לבקש נסיעת מבחן ברכב לפני הכל, כדי לוודא שהרכב מניע ונוסע כמו שרכב אמור להיות.

 

בהצלחה.

פורסם (נערך)

אולי זה רק אני והשריטות שלי, אבל לפני 15 שנה כשהתחילו לצאת לשוק הרכבים הראשונים מחברות הליסינג אחרי 3 שנים שחרשו עליהם אז כדי להפטר מהנבלות חלקם נמכרו לסוחרי מדרכה במבצע של 3 ב 100.

אותם סוחרים עשו מניפולציות כאלה ואחרות, אחד מהם גם עקץ אותי.

אחת השיטות היתה לומר שזה ליסינג מימוני ולא תפעולי ואין ירידת ערך וכו וכו כשבפועל הרכב על שם אלבר ומשועבד.

בתור לקוח תמים שלא הבין מה ההבדל בין סוגי ליסינג נפלתי גם אני אבל זו היתה שיטה והרבה סוחרים שלא הזדהו אמרו לי אותו דבר.

אני קורא את השרשור שלך ונזכר כל התחמנים שהתקשרתי אליהם , פשוט נראה לי שהיום יש שיטה חדשה.

ספציפית ברכב שמכרו לי גם שיחקו בספידומטר מה שהיום קשה יותר כי הכל רשום , ובכל זאת אם אני קונה ממגרש אז רק של יבואן ורק רכב מבעלות פרטית מיד ראשונה ולא כל טריק שיווקי אחר אלא מישהו שיש לו אמא ואבא , נניח כלמוביל או לובינסקי.

אגב, אחרי שעליתי על הקומבינה פניתי לאלבר וביקשתי לדעת מי היתה חברת הליסינג שבפועל חכרה את הרכב והם אמרו לי שאני לא הבעלים ולא ייתנו לי פרטים. הם לא רצו להפיל סוחר שקונה רכבים שחוטים ומכניס להם כסף.

מכתב מעורך דין פתר את העניין וכל הסיפור נחשף.

עריכה אחרונה על ידי nepet

Casper כתב: "היום יום שני בשבוע. זהו יום הרביעי במספרו שלא נגעתי באוטו.ורק מהמחשבה הזאת עולה אצלי לחץ דם.נראה לי שאלך להחליף ריחן." :roflmao: 30.1.2006 פורום VAG

פורסם (נערך)

סוחר פרטי או מגרש סוחרים - אותו הדבר.

אם רכב מבוקש, עם נתונים טובים, שנמכר מפרטי בדרך כלל במחיר מחירון, עומד במגרש סוחרים עם תג מחיר מפתה - יש לזה סיבה.

איזו סוג סוכנות זאת?

אם זה כלמוביל טרייד אין, פחות סיכויים להיפגע. אם זה מגרש ללא אבא ואמא, יש יותר סיכונים.

גילוי נאות זה טוב, אבל הוא לא תמיד מגן על הקונה.

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

מישהו מכיר "אלון סוכנויות"?

או שזה מחשיד?

 

סוחר פרטי או מגרש סוחרים - אותו הדבר.

אם רכב מבוקש, עם נתונים טובים, שנמכר מפרטי בדרך כלל במחיר מחירון, עומד במגרש סוחרים עם תג מחיר מפתה - יש לזה סיבה.

איזו סוג סוכנות זאת?

אם זה כלמוביל טרייד אין, פחות סיכויים להיפגע. אם זה מגרש ללא אבא ואמא, יש יותר סיכונים.

גילוי נאות זה טוב, אבל הוא לא תמיד מגן על הקונה.

פורסם

הרציונל שאתה מציג מובן.

אבל אין באמת עסקאות טרייד אין שמגלגלות רכבים טובים לסוכנויות?

עכשיו, ברור שלי אם היה רכב מבוקש הייתי מוכר באופן פרטי אבל להרבה אנשים אין כח להתעסק עם זה...

השאלה אם יש חשש אמיתי או סיבה אמיתי לחשוב שמשהו פה מסריח או שבגלל שזה סוכנות רכב "כבדהו וחשדהו"?

 

סוחר פרטי או מגרש סוחרים - אותו הדבר.

אם רכב מבוקש, עם נתונים טובים, שנמכר מפרטי בדרך כלל במחיר מחירון, עומד במגרש סוחרים עם תג מחיר מפתה - יש לזה סיבה.

איזו סוג סוכנות זאת?

אם זה כלמוביל טרייד אין, פחות סיכויים להיפגע. אם זה מגרש ללא אבא ואמא, יש יותר סיכונים.

גילוי נאות זה טוב, אבל הוא לא תמיד מגן על הקונה.

פורסם

את הרכב הקודם שלי מאזדה 3 ספיריט קניתי מטרייד אין הונדה/וולבו,

שיש להם שם סוחר עצמאי.

הרכב נמצא ונבדק ללא רבב ונקנה במחיר משמעותית זול (טוען שהרוויח ברכב החדש).

הכי שמורה בזמנו שהייתה בלוח יד 2 (אמיתי).

לפעמים יש מציאות אצלם

Mazda 3 Spirit Canary Yellow

×
×
  • תוכן חדש...