Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3391 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום.

אני צריך לבצע החלפת קלאצ' ברכב שלי.

ביררתי ב-3 חנויות.

לגבי שמן גיר. השמן המומלץ כמו הוא 75W80 מאמין שהמקורי הוא של חברת Total. כמות של שני ליטר.

נאמר לי שכבר לא מביאים את השמן הזה. הוצע לי שמן של ELF , שלושה ליטרים ב-189 שקלים. האם יש הבדל ושווה לבדוק במוסך מורשה קרוב לבית? (בעבר רכשתי שם שמן גיר זהה של Total לסקסו שהייתה לי).

 

לגבי סט קלאצ'. יש סט של וואלאו אבל המיסב לא של וולאו. הוצעו לי מייסבים של SKF או של חברת לוק. שוב נאמר לי שכבר לא מביאים את הסט של וולאו יחד עם המיסב, אלה הם נמכרים בנפרד. זה נאמר לי בשלוש חנויות שונות.

המחיר הוא סביב ה-500 שקלים להכל.

 

 

עריכה: בבדיקה בחנות נוספת קיבלתי את אותה תשובה כמעט.

לגבי קלאצ': הוצע לי סט של וולאו+מיסב של SKF ב450 כולל מע"מ.

לגבי שמן: יש להם שמן מקורי של פג'ו אבל מופיע על האריזה רק 75W, הוא לא בטוח אם זה 80 או 90, אמר שלדעתו זה לא משנה וזה יתאים.

 

דעתכם?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם (נערך)

שמן גיר - האם מתאים לך תקן GL5, או רק GL4? זו השאלה החשובה!.

אם כן אז: זו אופציה טובה מאוד.

וגם זו. וגם זו.

 

אם אתה צריך GL4 אז: אז הנה.

וגם זו..

 

וזה רק אצל אבי...

 

בגיר רגיל תשתמש בצמיגות שמומלצת ע''י היצרן. יכול להיות שמה שהציעו לך הוא שמן חד דרגתי לתיבות רובוטיות.

 

לגבי מיסב, וולאו לא מייצרת מיסבים... skf היא היצרנית הגדולה בעולם, ויש לה מחלקת אפטרמרקט לרכבים מאוד מקיפה. הייתי סומך על זה, רק תבדוק שמתאים.

בהצלחה, ותתחדש על הפיז'ו!

עריכה אחרונה על ידי פריג'י
פורסם

תזמין מחו"ל יותר זול מבארץ.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם (נערך)
שמן גיר - האם מתאים לך תקן GL5, או רק GL4? זו השאלה החשובה!.

אם כן אז: זו אופציה טובה מאוד.

וגם זו. וגם זו.

 

אם אתה צריך GL4 אז: אז הנה.

וגם זו..

 

וזה רק אצל אבי...

 

בגיר רגיל תשתמש בצמיגות שמומלצת ע''י היצרן. יכול להיות שמה שהציעו לך הוא שמן חד דרגתי לתיבות רובוטיות.

 

לגבי מיסב, וולאו לא מייצרת מיסבים... skf היא היצרנית הגדולה בעולם, ויש לה מחלקת אפטרמרקט לרכבים מאוד מקיפה. הייתי סומך על זה, רק תבדוק שמתאים.

בהצלחה, ותתחדש על הפיז'ו!

 

תודה. נאמר לי שכנראה GL4.

 

אלעד עבור הפרש של 100 שקל במקרה הטוב אני מעדיף לרכוש כאן. מה גם שצריך להיות הוגנים. אם קיבלתי הצעה של 450 כולל מעמ זה אומר 380 ללא מעמ.

מחול זה לא יצא הרבה פחות, ואם החבילה תיתפס (ומה שלא תעשה תמיד יש סיכוי גם אם קטן) אז כל ההפרש התבטל והתהפך.

 

עוד לא דיברתי על חלק תקול/לא מתאים שתמיד יכול להגיע. לא משתלם.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

מעדכן אולי יעזור למישהו בעתיד.

נרכש קלאצ' של וולאו, מיסב של SKF, ושני ליטר שמן גיר מקורי של פג'ו. מקדימה אכן רשום על השמן רק 75W מאחור בין כל המלל הקטן מצויין 75W80.

 

מחיר ששולם 580 כולל מע"מ.

יורכב על הרכב אני מקווה בסופש או בסופש הבא. אעדכן בפוסט שפתחתי על הרכב.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

פרקש , למה לא דיברת איתי ?

למרות שקנית כבר ..

החלפתי אצלי לא מזמן שמן גיר - שמתי BG75-80 שיש לי איתו ניסיון מעולה בכל הצרפתיות שהיו לי .

קלאצ' שמתי וולאו (קיבלתי חינם:-D) , מיסב אני לא זוכר.

אם אתה פותח גיר , לא לשכוח להחליף מחזיר שמן בין המנוע לגיר. ולבדוק אם יש נזילות כלשהן מהמחזירי שמן בציריות.

בהצלחה :)

פורסם

שכחתי שיש לי קשר לאנשים שמקבלים קלאצ׳ של וולאו בחינם : )

 

לא נורא.

לגבי השמן, לא יצא כל כך יקר אז אפשר לחיות עם זה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

×
×
  • תוכן חדש...