Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז פורסם שבעוד מספר שבועות תגיע אלינו (מיד אחרי התערוכה בז'נבה, וכמו שZVIT העריך)

 

http://www.motoring.com.au/geneva-motor-show-kia-details-new-picanto-105971/

 

http://www.carbuyer.co.uk/news/155781/new-kia-picanto-prices-specs-and-release-date

 

המנועים - שני מנועים מהדגם היוצא: 1.0 ל' עם 3 צילינדרים, 1.25 עם 4 צילינדרים, ומנוע אחד חדש - 1.0 T-GDi שישודך לתיבה ידנית בהתחלה.

בטיחות - כמו הדגם היוצא, 7 כריות אוויר.

אבזור - עיצוב חדש של הדשבורד, מסך מובנה וכו'

 

מה לדעתכם יהיה מחיר הדגמים בארץ?

 

 

123.jpg

 

124.jpg

שלומי

  • תגובות 79
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לדעתי כמו הנוכחיים,חבל שאין מנועים חדשים וחיסכונים יותר,כך שהפיקנטו נותרה רכב לא ממש חיסכוני ביחס למתחרות,אבל תא נוסעים תיראה טוב מאוד.

אמנם כשמורדים את תוספות גירסת הGT היא הרבה פחות נוצצת,אבל עדיין ניראית לא רע.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אין שום סיבה להביא מנועים חדשים או גיר אחר. סתם פתח לבעיות גם לצרכן וגם ליבואן.

 

כניראה שלרוב האנשים צריכת הדלק זה רק משהו להתמרמר עליו באינטרנט. בפועל זה לא ממש מזיז למכירות של הפיקאנטו.

פורסם

בדרך כלל כשנשארים עם המנועים הקיימים עושים להם איזה רענון לטובת צריכת דלק ופליטת מזהמים (לפחות על הנייר). אומנם יש מנוע טורבו חדש, הנתונים שלו לא נראים מי יודע מה. היא בכל מקרה תהיה זריזה מה-1.2.

דבר אחד בטוח, קיה הולכים למכור פה כמויות יפות מאוד ממנה.

פורסם

פורסם שתחילה המנוע 1.0 טורבו (3 צילינדרים, כ-100-110 כ"ס) ישודך לתיבה הידנית בלבד וישווק ברבעון 3 של 2017.. לדעתי ספק אם נראה אותו אצלנו השנה.

 

היה מעניין אם המנוע הזה היה משודך לתיבה אוט'.

שלומי

פורסם (נערך)
אין שום סיבה להביא מנועים חדשים או גיר אחר. סתם פתח לבעיות גם לצרכן וגם ליבואן.

 

כניראה שלרוב האנשים צריכת הדלק זה רק משהו להתמרמר עליו באינטרנט. בפועל זה לא ממש מזיז למכירות של הפיקאנטו.

 

איזה מין טיעון זה? עם גישה כזאת כולנו היינו צריכים עדיין להתנייד בסובארו פשע..

 

כנראה שהרוב רוכשים את הדגם כרכב עירוני שני במשפחה ואז זה פחות קריטי. או שנופלים בפח של נתוני היצרן.

עריכה אחרונה על ידי arco1
פורסם
לדעתי כמו הנוכחיים,חבל שאין מנועים חדשים וחיסכונים יותר,כך שהפיקנטו נותרה רכב לא ממש חיסכוני ביחס למתחרות,אבל תא נוסעים תיראה טוב מאוד.

אמנם כשמורדים את תוספות גירסת הGT היא הרבה פחות נוצצת,אבל עדיין ניראית לא רע.

הבעיה העיקרית של הפיקנטו היא דווקא הגיר,

הפיקנטו "ספורט" דווקא חסכונית יחסית ועם ביצועים טובים משמעותית מהאוט'.

הקוראנים מכוונים ללמכור את הרכב הזה עם גיר ידני בעיקר, האוטומטי מוצע הפעם גם רק עם מנוע 1.2.

אני מקווה שהפעם היבואן יביא לכאן פיקנטו 1.2 ידנית עם חמש דלתות ובמחיר סביר, ה1.0 טורבו יכולה לתפוס את מקומה של ה"ספורט".

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

אחלה אוטו, לא סתם היא מלכת המכירות של המיני. יש אותה לגיסי והוא מבסוט ממנה מאוד.

לדעתי המחיר יתעדכן ל80000 ש"ח לאוט', כמובן שבתמונה מביאים את הגרסא המאובזרת ביותר

כיום : Mazda 3 Spirit 2015

אמצע: S60 T4 2016

התחלה : לאנסר 2005

פורסם
איזה מין טיעון זה? עם גישה כזאת כולנו היינו צריכים עדיין להתנייד בסובארו פשע..

 

כנראה שהרוב רוכשים את הדגם כרכב עירוני שני במשפחה ואז זה פחות קריטי. או שנופלים בפח של נתוני היצרן.

 

מה הקשר? לא הבנת כניראה את הכוונה שלי.

קיה פיקאנטו היא המכונית הכי נמכרת כיום ולא עושה רושם שזה ישתנה בקרוב. אז בשביל מה להביא רכב עם טכנולוגיה חדשה יותר, מה שבטוח גם יעלה את המחיר?

ברגע שהתחרות יתחילו לעשות את זה, אז פתאום אתה תתחיל לראות מנועים חדשים

פורסם

הרכב אמור לכלול שיפורים בניהוג, הגה חד יותר עם פחות סיבובים מנעילה לנעילה ובסיס גלגלים מאט ארוך יותר. נשמע מבטיח.

כמו כן אמור להיות זמין מנוע טורבו 1 ליטר 100 סוסים - לא יודע אם יביאו אותו ארצה. רק מנוע 1.2 יהיה עם אפשרות לגיר אוטומטי (למרבה הצער עדיין 4 הילוכים ולא CVT, למרות שאני לא רואה בעיה בהתנהלות הרכב הזה עם 4 הילוכים).

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם

אני חושב שעל מנוע ה1.0 אנחנו יכולים רק לחלום.

 

מנועים חדשים לא דווקא יעלו את המחיר,הנה למשל הספארק עם מנוע זריז,הטווינגו שעולה כמו שאר המתחרות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.


×
×
  • תוכן חדש...