Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7804 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב הוא ניסן סרנה MPD 96

 

היום נסעתי קצת עם מגפיים (שעה וחצי גג לא ברצף) לכן לפעמים לא לחצתי על הקלאץ עד הסוף ממש

האוטו נכבה פעמיים (בגלל ההילוכים). לא נראה לי שזאת הבעייה

הורדתי ידידה ופתאום ההילוכים לא נכנסים יש חופש מטורף ברגלית הקלאץ

עם הרבה מאמץ הכנסתי לראשון ונסעתי היה בסדר הייתי צריך להוריד לשני על מנת להכנס לחנייה

לא נכנס כבר נלחצתי חשבתי שאצטרך לדחוף פתאום הפלא ופלא ההילוך נכנס.

ירדתי עכשיו למטה לבדוקק מה הרגלית קלאץ כאילו לא מחוברת לאוטו לפעמים כשהאוטו מכובה נכנסים ההילוכים (בד"כ) הצלחתי להכניס לשלישי לא הניע שילבתי לרוורס הניס ונכבה.

אתם יכולים לעזור לי? מה הבעייה? כמה זה יעלה ? אני יודע שיש לנו ביטוח ששולח גרר האם זה יתפוס?

האם יש תיקון חצר פשוט שאני יכול לעשות כדי להגיע למוסך? הצילו!

:beerchug:"אתה אמור לכייף שם" ויין רייני לקווין שוונץ במירוץ שהפך לאחרון שלו :beerchug:

פורסם

כבל קלאץ' נקרע!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

חשבתי על זה לבד...

ומה עושים? כמה עולה? אני יכול לתקן לבד? זה כמו באופנוע שאפשר להשתמש בכבל של אופניים?

תודה על התשובה אבל קצת יותר פרטים :roll:

:beerchug:"אתה אמור לכייף שם" ויין רייני לקווין שוונץ במירוץ שהפך לאחרון שלו :beerchug:

פורסם

לא מכיר את האוטו שלך...

 

אבל הסימפטומים - קרובים לודאות!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם

הכבל אינו קרוע!

אחרת לא היית יכול לשלב הילוכים בכלל.

 

ראשית עליך לדעת האם ברכבך קיים כבל או שיש בו משאבה הידראולית.

לפי ספורך, ככל הנראה מדובר על משאבה הידראולית, אשר איבדה נוזלית כתוצאה של נזילה.

לכן לעיתים הנך יכול לבצע שילוב הילוכים, הצלחת לדחוס נוזל, ולעיתים אינך יכול, מאחר ודחסת רק אויר.

אפשרות אחרת - באם יש כבל מצמד, יתכן מצב שבו האצבעות(שמש) של הפלטה שחוקות ו/או מיסב לחץ פגום.

חוסר המגע הטוב שבינהם גורם לחוסר השילוב התקין.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

באמת ראיתי היום נזילה של שמן

האם זה בגלל מה שעשיתי? כמהזה נורא איפה \איך אני בודק אם זה כבל או הידראולי?

 

כל מה שאני צריך לעשות זה לקנות שמן? איך הוא יצא? איך יצאתי לדחוס?

אני מציין שוב שזה מרגיש כאילו הדוושה לא מחוברת לכלום

איך דחסתי? אמאל'ה אני לא מבין בזה כלום

והכי חשוב כמה זה יעלה לי?

:beerchug:"אתה אמור לכייף שם" ויין רייני לקווין שוונץ במירוץ שהפך לאחרון שלו :beerchug:

פורסם

שב באוטו ופמפם את הקלאץ' למעלה למטה מהר הרבה פעמים. אם אחרי חצי דקה של פימפומים הוא מתקשה חזרה ומתחיל לעבוד, יש לך קלאץ' הידראולי, ויש לך נזילה מאחת המשאבות. אני לא יודע כמה בדיוק עולה משאבה לאוטו שלך אבל זה צריך לעלות להערכתי 100-300 ש"ח, לא כולל עבודה.

בעזרת הטריק של הפמפום גם תוכל לנסוע למוסך. (כל פעם שאתה מאבד את הקלאץ', שים ניוטרל ופמפם)

אם הקלאץ' מכני, נסה להרגיש אם הוא חסר התנגדות לגמרי, כלומר רק הקפיץ של הדוושה מחזיק אותו למעלה או שעדיין הוא קצת מפריד בקצה המהלך שלו (קרוב לריצפה). אם זה המקרה השני אז יכול להיות שפשוט השתחרר בורג שמחזיק את הכבל באחד הקצוות והכבל בורח החוצה.

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

אני הולך לבדוק תודה רבה

אם רק צריך לחזק את הכבל איך אני עושה את זה?

אני יכול להחליף משאבה לבד?

או אולי אני וחבר עם ידע טכני?

 

חדשות בפי

זה אכן הידראולי והחלק של הפימפום בהחלט עובד (אני חייב להגיד שזה ממש מגניב )

שאלות נוספו להלן

כמה זה מזיק לנסוע ככה

האם יכול להיות מצב של "פימפום יתר" ופיצוץ המשאבה ?

 

והכי חשוב מה הסיבות למה שקרה?

האם זה רק ממה שקרה לי היום או סתם בלאי? או שילוב של שניהם?

תודה רבה אתם מדהימים אותי כל פעם מחדש בידיעותיכם ואני מצפה לתשובות נוספות

:beerchug:"אתה אמור לכייף שם" ויין רייני לקווין שוונץ במירוץ שהפך לאחרון שלו :beerchug:

פורסם
כמה זה מזיק לנסוע ככה

האם יכול להיות מצב של "פימפום יתר" ופיצוץ המשאבה ?

והכי חשוב מה הסיבות למה שקרה?

האם זה רק ממה שקרה לי היום או סתם בלאי? או שילוב של שניהם?

זה מזיק לנסוע ככה, משום שגם עם הפימפומים הקלאץ' לא מפריד טוב ונוצרים עומס ושחיקה מוגברים על הסינכרונים של הגיר. בסופו של דבר גם הפימפומים לא יעזרו, אז תשתמש בשיטה הזו רק כדי לחלץ את המכונית הביתה או למוסך הקרוב.

אין מצב של "פימפום יתר", משום שתיאורטית, בשיא הפימפום אתה מגיע למצב שאי-אפשר לדחוס יותר את האוויר שבמערכת, ואז זה עובד כמו קלאץ' תקין, אבל בתדירות גבוהה...(ושווה לקצב הפימפום שלך...).

הסיבות - אין קשר למגפיים שלך (או של ברוך). בדרך כלל זה קורה בגלל בלאי של הגומיות שבאחת המשאבות, או שחיקה/קורוזיה של הבוכנה של המשאבה.

שים לב - יש שתי משאבות: ה- Master שיושבת ליד דוושת הקלאץ', יוצרת את הלחץ ההידראולי, ומעבירה אותו ל- Slave שנמצאת ליד הקלאץ' עצמו ומבצעת את ההפעלה.

הנזילה יכולה להיות מכל אחת משתי המשאבות - צריך לבדוק. אח"כ יש לפרק את המשאבה הסוררת, ולשפץ אותה ע"י מירוק הצילינדר (Honing) והחלפת הגומיות. לפעמים צריך (או כדאי) להחליף את כל המשאבה. אח"כ יש לבצע ניקוז אוויר מהמערכת, כמו שעושים בברקסים.

שורה תחתונה - לא מאד מסובך, אבל צריך קצת נסיון וידע. אני מציע לפמפם ולגשת למוסך.

 

בהצלחה,

 

קובי

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם

תודה רבה רבה :ok: יש מטלות ליום ראשון :scatter:

:beerchug:"אתה אמור לכייף שם" ויין רייני לקווין שוונץ במירוץ שהפך לאחרון שלו :beerchug:

פורסם

לילה טוב ,ושבת שלום

 

מעל המשאבה העליונה נמצא מיכל השמן ,שבד"כ יש גומיות בינו לבין המשאבה.

 

יש לבדוק אים הן לא נוזלות , לאחר מכן את המשאבות והצינוריות.

 

בכבוד

שמעון צ

פורסם

רגע רגע

אז אם הן נוזלות יש סיכוי שזו כל הבעייה ואני רק צריך להחלחף שמן וגומיות?

 

ואיפה זה אמור להיות בערך? באיזה איזור? איך זה נראה?

:beerchug:"אתה אמור לכייף שם" ויין רייני לקווין שוונץ במירוץ שהפך לאחרון שלו :beerchug:

×
×
  • תוכן חדש...