Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3435 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני מחפש כרגע לעצמי סופר מיני ידנית בגזרת 45K תקציב עם אפשרות לעלות קצת למציאה.



שקט בנסיעה חשוב לי מאוד.

 

ראיתי סוזוקי סוויפט שההפתיעה אותי לטובה בשקט , אך תא מטען עלוב וקפיצות חזקות על במפרים.

לא פסלתי אותה אבל רוצה לבדוק עוד אופציות.



נסעתי על קיה ריו והתחברתי אבל האוטו במהירות 90 ומעלה רועש לצערי , אחרת הייתי מתקדם איתו.

 

ישבתי בפאביה של חבר ולא אהבתי את הכסאות מקדימה ולא מאחור.

 

ראיתי גם יונדאי I10 שהיא אמנם מיני אבל יחסית לסגמנט מרווחת נוחה ושקטה.



היא איפשהו בין מיני לסופר מיני.



C1 וכו' לא מתאימות לי וכנ"ל סיאט מיי / סיטיגו



ק"מ צפוי שנתי - כ18K . תוואי מעורב עם נטייה לעיר אז יש חשיבות לדלק

(נוסע עכשו על ספארק ידנית ששותה 1 ל16 ...)

 

אבזור - דיבורית BT מקורית זה נחמד

 

עיצוב , ביצועים וסחירות לא חשובים.

 

ליסינג והשכרה לא באים בחשבון בשלב זה וזהו יתרון נוסף של הידניות . כמעט כל מי שקונה ידנית הוא פרטי

פיאסטה ? 208 ? (קצת חושש מפיז'ו בגזרת האמינות)

 

עוד רעיונות ?

 

עריכה אחרונה על ידי zvigolden
טעות
פורסם

הפיגו לדעתי אחלה תמורה ולא הייתי חושש מהאמינות,המושבים נוחים וגם לא רועשת במיוחד.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עדכון - ירדתי ממכוניות מיני ומתמקד בסופר-מיני ידניות עם דגש על נוחות מושבים , שקט , ורצוי תא מטען לא סמלי

 

כוח וביצועים לא מעניינים

 

ראיתי מישהו ביד2 שמפרסם שיש לו בידוד רעשים DYNAMAT .

 

שווה משהו ? מקטין רעש ?

פורסם

פאביה? תא מטען גדול יחסית. הגיר הידני אחד היותר מוצלחים ונעימים בסגמנט. רוב הידניות הן ללא אבזור.

מבחינת נוחות מושבים - בינוני מאוד. יש יותר מוצלחים ויש פחות.

 

אני עושה בעיקר נסיעות בין עירוניות ועושה בד"כ 1 ל20. אם צריכת דלק באמת חשובה לך, אפשר לנסוע לא מעל 80-90 קמ"ש ולעשות 1 ל-22.

פורסם

נוחות מושבים זה אחד הדברים שכול אחד צריך לבדוק בעצמו.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם (נערך)

פיאסטה- כנראה הכי מהנה לנהיגה מבחינת התנהגות, חסר קצת כוח ,אבזור סביר ולא יותר , מציע לעשות נסיעה ארוכה, אני פסלתי אותה בגלל שאין כיוון גובה למושב ואחרי שעשיתי נסיעת מבחן של חצי שעה יצאתי עם כאבים מאחר ולא הצלחתי למצוא תנוחת ישיבה נורמלית.

208- הכי נוחה לדעתי בסגמנט , מאובזרת יחסית טוב בגרסת האקטיב וגם ה1.2 חזק יחסית.

קליאו ידנית גרסת ה1.2 חלשה ופחות מאובזרת (עדיין יש יחסית אבזור ביחס לקטגוריה) עדיף לחפש 0.9 גם מבחינת ביצועים וגם מבחינת אבזור

מושבים טובים אבל שיכוך קשיח, דשבורד פלסטיקי, מרווח לרגליים קצת צפוף מאחור.

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

ברשותי פיאסטה ידנית שנת 2014.

הרכב מאוד נוח לי ומעלה חיוך מבחינת התנהגות כביש, גם הנוחות טובה מאוד בנסיעה בכבישים משובשים.

נקודת התורפה היא מנוע מעט אנמי.

שלא תטעה, הכוח מספיק לחלוטין, פשוט אין ריגוש בתחום הזה...

 

עוד אופציה שלא העלת אך שווה לבחון זה סוזוקי ספלאש ידנית. היא לא יפה במיוחד אך מדובר ברכב מצוין וקניה חכמה. ניתן להשיג במחירים מעולים.

פורסם

נסה יונדאי I20 למרות שלי אישית לא היה בה נוח במיוחד.

איביזה גם לא ראיתי שהוזכרה כאן, קיימת בכמויות בשוק. לחובתה תא נוסעים פשוט מדי בשנתונים הרלוונטיים.

אופל קורסה ידנית דיי מפתיעה בנוחות, לא שקטה במיוחד אבל נמכרת במחירים נמוכים.

לגבי הפביה, הרכב עצמו נוח וגם דיי שקט אבל המושבים הקדמיים לא מספיק תומכים ויחד עם תנוחת נהיגה גבוה פשוט נוצרת תחושב שעפים מהכסא בסיבובים מהירים.

פורסם

נסעתי על פיאסטה ולא התלהבתי

 

I20 - לא בדקתי ידנית אבל האוטומטית לא נוחה לי וכן רועשת

 

ספלאש - קטנה מדי.

 

קורסה - לא ראיתי ידניות כלל . מה שיש הוא רק 3 דלתות וזה לא בא בחשבון.

 

איביזה -שמעתי שלא כל כך נוחה אך לא בדקתי.

 

208 אקטיב - טרם בדקתי אבל נשמעת מענינת.

 

מועמדת רצינית נוספת - הונדה ג'אז

פורסם

I20 - רועשת,הגה מנותק לחלוטין ומעצבן לגמרי בחניות,לא הכי זריזה,צריכת דלק טובה יחסית 1:14 עם לא מעט עירוני.

קורסה - רועשת,צריכת דלק סבירה מינוס,מיושנת,די נוחה,הגה לא רע בכלל.

פיאסטה - צריכת דלק סבירה 1:13 בערך 50:50 עירוני בין עירוני,אין כיוון גובה לכיסא,אבזור דל(כמו כל הידניות),הגה פנטסטי,התנהגות כביש בליגה אחרת מעל כל הסופרמיניס,הגה מתכוון לגובה וגם לעומק,מראה צעיר,רכב נוח.

 

נהגתי גם על הפיג'ו קצת וגם על האיביזה,בסוף הלכתי על הפיאסטה ועוד מעט 3 שנים ביחד,לא מצטער לרגע.

על איזו גרסה של האיביזה אתה מדבר?

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

האמת ששחכתי מהקליאו עם מנוע טורבו 0.9,בתקציב שלך תכנס אחת ממודל 2013,היתרון שלה על פני האחרות זה במנוע חזק יותר ואיבזור טוב מאוד בטח לעומת המתחרות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

×
×
  • תוכן חדש...