Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3458 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב באזור שנת 2010 שיענה על הקריטריונים הבאים:



רכב מנהלים - נפח 2000 סמ"ק

אוטומטי (לא רובוטי)

עד 120K ק"מ

צריכת דלק סבירה מ 10 ק"מ לליטר ומעלה בנהיגה מעורבת מתונה.

אמינות מכנית טובה עד טובה מאד.

רצוי רכב שאין לו ביקוש כי יצא לו שם רע ומחירו מתחת לנורמה בקטגוריה שלו.

 

נכון להיום אני נוהג במזדה 6 2005 יד 6 עם 175K קילומטרים שמשרתת אותי כבר 3 שנים

אחזקה קרובה ל 0 , ומעוניין להתקדם שוב בכמה שנים.

אשמח לקבל המלצות מבעלי ניסיון ומביני העניין, לגבי סוג הרכב כמו גם המחיר שאמור לעלות אחד כזה.

המון תודות לעונים.

פורסם

אני מניח שהוא לא מתכוון לשלם 300 אלף ש"ח על רכב מנהלים שנת 2010...

כתוב, הוא מחפש משהו בסגנון של מאזדה 6, רק יותר חדש.

 

אני חושב שלהמשיך עם מאזדה זה רעיון לא רע.

מחיר... בשביל זה יש מחירון.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

לאחר תקופה של חיפוש רכב מנהלים כמו אקורד שלא היו ממש שוות את הכסף קנינו מאזדה 6 09 5ד'

לא ציפינו להרבה וגם אף פעם לא חיבבנו את היצרן הזה , בסוף התאהבנו בא מנוע 2 ליטר שעושה את העבודה נהדר נוח נעים וכיפי לנהיגה שימושית מאוד בגרסת הספורטבק (חבל שלא מייצרים כאלה עוד .) צריכת דלק בגדול תשתנה ותלוי איך תתנהג איתה .

אין תקלות ולא שמעתי על תקלות ולאח שלי יש אחת משנת 04 כבר 3 שנים איתה והוא מרוצה . רכב שבאמת עושה את העבודה נהדר . המחיר ל010 סביב ה65 +- .

HYUNDAI SONATA V6 2.5 00 -

HONDA CIVIC 1.8 ES 08-

HYUNDAI TUCSON 016 -

:) MAZDA 6 09

 

פורסם

מזדה 6 2011 לאחר המתיחת פנים - עולה בסביבות 70, מנוע מעט יותר חסכוני מ 2010, משוטים להחלפת הילוכים מאחורי ההגה, והכי חשוב - חימום לכסאות - אתה לא מבין כמה הפיצ'ר הזה פנטסטי בעיקר בחורף כמו עכשיו..

×
×
  • תוכן חדש...