Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני חושב שהכל השרשור הזה יצא מכל פרופורציה. אני אוהב אותה, כאב לי הלב כשבאתי ואמרתי לה שאני רוצה להיפרד. נכון שהייתי חסר ביטחון, מבולבל וכל דבר שלילי. במהלך השבוע הבנתי ששני המצבים הם טובים:

להישאר כי אני אוהב.

להיפרד כי אני אתהב מחדש.

בחורה טובה תהיה, סקס טוב גם יהיה.

בת הזוג הנוכחית רוצה צ'אנס? שתוכיח את בעצמה שבאמת כדאי לי להישאר. שאם היא הבטיחה, אז שהיא גם תקיים. אם היא לא רוצה לקיים? סבבה לגמרי. רק שתגיד את הסיבה. כל דבר יתקבל, רק שלא אגלה שהחליטה על דעת עצמה לא לקיים. כי במערכת יחסים יש שנים.

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עכשיו אני יותר אופטימי.

 

כוכבים לא משקרים

 

יגאל בשן וריקי גל

מילים: אבי קורן

לחן: יגאל בשן

,,,

אין אמת בכוכבים

כך אומרים החברים

כוכבים רק משקרים אל תאמין .

,,,,,

 

ערב ערב מול כוכב

אלחש לך התפילה

שתמיד תמיד נאהב

כמו בהתחלה

יש אמת בכוכבים

כך אומרים החברים

כוכבים לא משקרים אם נאמין.

 

______

 

אייל.

 

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

לא קראתי מעבר ל5 תגובות... אני רואה לאן זה הולך - ואני מסכים עם חברי הפורום.

שחרר, תעבור הלאה למישהי ששווה את היחס שלך, ממה שנשמע היא חסרת הערכה, והיא לא עושה טובה לאף אחת... יש מליונים כמוה תאמין לי.

פורסם

כנראה שאני ראיתי הכל אפור ואפילו גוונים שחורים, לקחתי הרבה דברים מאוד קשה ונלחצתי.

הייתה לי הרגשה שהיא לא תוכל לעזור לי, ובגלל זה היא לא תאהב אותי.

היה יום אחד שהתפרקתי כמו ילד קטנה, ואז הבנתי שאני זה שגרם לכל השבוע המגעיל הזה, ולא היא.

יש דברים שהבנתי דרך השרשור הזה שאני לא יכול לדרוש ממנה ואף לצפות ממנה, כי אנחנו בסך הכל בני זוג.

כמו שרשמתי עוד לפני כן: השרשור יצא מפורפורציה. אני בטוח שהמצב שתיארתי כאן היא מציאות מדומה שאני חשבתי שהוא נכון, אבל המצב היא שונה לגמרי: יש לי בחורה שתעשה הכל למעני, שתאהב אותי ותחבק אותי ברגעים הקשים כמו השבוע. רק בשביל הידע הזו אולי הייתה שווה שבוע השגעון.

משפט סיום: לאהבה אין היגיון אנושי, לטוב ולרע

פורסם

כמו שרשמתי עוד לפני כן: השרשור יצא מפורפורציה. אני בטוח שהמצב שתיארתי כאן היא מציאות מדומה שאני חשבתי שהוא נכון, אבל המצב היא שונה לגמרי: יש לי בחורה שתעשה הכל למעני, שתאהב אותי ותחבק אותי ברגעים הקשים כמו השבוע. רק בשביל הידע הזו אולי הייתה שווה שבוע השגעון.

משפט סיום: לאהבה אין היגיון אנושי, לטוב ולרע

 

דווקא המשפט המודגש עושה הרבה שכל.

 

לפרק תמיד אפשר וקל.

לבנות... זה לוקח שנים.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...