Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3456 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לי יש את אותה בעיה. אני מתגבר על זה במציאת תעסוקה לעצמי.

 

זה דווקא מעולה, גם לא ממש בעיה, הגיוני שכשמשעמם לך כי אתה לא עושה כלום תיהיה עצוב/דיכאוני.

How'd you get so strong mcduck?

- By lifting money bags

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לא הבנתי. עכשיו חזרתם? כלומר ביקשת סליחה והיא הסכימה לקבל אותך חזרה?

 

שואל גם - החלטת להפרד,היא עשתה לך פרצוף,וחזרתם?

 

בחייאת,עזוב מה היה,תגדל עור של פיל ותסיים את זה כבר.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם (נערך)

כי חפשתי דרך למצוא חברים או תעסוקה מעבר ללימודים ועבודה, או במילים אחרות חיים. הבנתי שהחיפוש יכול להיות תוך כדי חיי זוגיות, ובטח לא לפרק זוגיות בגלל זה.

הבעיה עם אמא שלי צריכה להיפטר, כמה שיותר מהר שבת זוג תרגיש בנוח עם אמא שלי. בת זוג שלי יודעת שאם זה לא יפתר, אז נצטרך להיפרד. לא בגלל שאני מעדיף את אמא שלי על פניה, אלא אני רוצה משפחה מאוחדת ככל שאפשר.

אני לא הכרתי לעומק את סבא וסבתא שלי משני הצדדים שלדעתי אמא שלי קשורה לזה. לכן חשוב שהבת זוג שלי (אם זו חברה שלי או אחרת) תרגיש בנוח עם אמא שלי

 

עריכה:

אולי לא כתבתי במדויק גם למה נתתי לה צ'אנס:

הבנתי שהמלך הזה הוא חד צדדי, שכן אני אוהב אותה והיא אותי. שהיא האדם היחידי כרגע בעולמי שנותן לי הרגשה הכי טובה בעולם. אבל יחד זאת, הבעיה שבי היא החוסר הביטחון החברתי שאני צריך לשפר ולמצוא דרך להרים אותו.

דווקא הבכי שלה הוא לא שהחזיר אותי אליה, אלא ההבנה עם בחור מבאר שבע שיש לי אוצר ביד ואני צריך לשבת ולדבר על הבעיות.

לכן אם באמת הזוגיות הזאת תרד לטמיון, לפחות שנינו עשינו את המקסימום ולהוכיח שאהבה מנצחת הכל. כנראה גם שנינו נהיה בביטחון עצמי יותר גבוה (לפחות לי יהיה ביטחון גבוה יותר).

עריכה אחרונה על ידי gbguy
פורסם

הגיוני.

אבל הרצון להסתדר עם אמא שלך צריך גם לבוא מכיוון בת הזוג שלך ושהיא גם תדע להבליג לפעמים על דברים שמעצבנים אותה.

 

גם בשיחה שרשמת שעשית איתה כתבת שאמרת שאתה לוקח את כל האשמה עליך וזה נראה לי לא נכון, כי נראה שאתה מאוד משקיע ומקריב מצדך למען הזוגיות הזאת.

חשוב שבת זוגתך תדע שגם לה יש חלק ואחריות בהצלחת הקשר ושזה דורש גם ממנה גמישות והקרבה מסוימת.

זה לא נכון להפיל את הכל עליך ועל אמא שלך.

פורסם

הבעיה עם אמא שלי צריכה להיפתר, כמה שיותר מהר שבת זוג תרגיש בנוח עם אמא שלי. בת זוג שלי יודעת שאם זה לא יפתר, אז נצטרך להיפרד. לא בגלל שאני מעדיף את אמא שלי על פניה, אלא אני רוצה משפחה מאוחדת ככל שאפשר.

 

 

תקשיב.

בת הזוג שלך, אם היא אחת שתהיה גם אם ילדך, היא השותפה שלך לחיים. לא אמא שלך. היא זאת שתחלוק איתך בית, ילדים, קריירה וכו'.

אם אתה שם אותה על תנאי (שתסתדר עם אמא שלך), תשכח ממנה ותעבור הלאה.

אמא שלך צריכה להסתדר איתה, לא להפך.

לפי מה שתיארת, זאת אמא שלך שלא יודעת את מקומה, וזה לא מקומה של בת הזוג להתעמת עם אמא שלך. זה תפקידך לשים לאמא שלך גבול, כאדם בוגר ועצמאי, שתבין שהיא לא נכנסת אליך הביתה עם פריבילגיות לנהל לך את החיים.

אתה ילד גדול. עזבת את הבית.

זה זמן לשחרר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
תקשיב.

בת הזוג שלך, אם היא אחת שתהיה גם אם ילדך, היא השותפה שלך לחיים. לא אמא שלך. היא זאת שתחלוק איתך בית, ילדים, קריירה וכו'.

אם אתה שם אותה על תנאי (שתסתדר עם אמא שלך), תשכח ממנה ותעבור הלאה.

אמא שלך צריכה להסתדר איתה, לא להפך.

לפי מה שתיארת, זאת אמא שלך שלא יודעת את מקומה, וזה לא מקומה של בת הזוג להתעמת עם אמא שלך. זה תפקידך לשים לאמא שלך גבול, כאדם בוגר ועצמאי, שתבין שהיא לא נכנסת אליך הביתה עם פריבילגיות לנהל לך את החיים.

אתה ילד גדול. עזבת את הבית.

זה זמן לשחרר.

זה בדיוק מה שאני מנסה לרשום, ואתה רשמת את זה בצורה הכי טובה.

הבעיה אמא שלי אדם מאוד דואגת בדרך כלל בצורה חסרת פורפרוציות. אמא שלי לא עבדה מאז שהיא ילדה אותי ואת אחותי. רמת היחסים החברתיים שלה שואפת לאפס (אם חשבתי שאני בבעיה, לדעתי היא בבעיה יותר גדולה ממני, אבל אני זה אני והיא זו היא).

החיים שלי עם בת זוג שלי הנוכחית טובים אך יש בעיות שלא הבנתי. כלומר תוך כדי כתיבה אני מבין את הבעיה, בשטח שאני צריך לתת תשובות אני דג.

לכן אני במחשבה שאם אפרד מבת זוג שאוהבת ודואגת לי באמת (דגש על המילה באמת), שתמיד באה לטובתי (אם כל הבעיות הכלכליות שלה), לא בגלל החסרונות שלה אני צריך להיפרד. נניח שאם אפרד, ונמצא מישהי מדהימה, אני מרגיש שאמא שלי עדין תשלוט בעניינים. לכן אני לא רוצה שזה יקרה.

אתן לכם דוגמה קלאסית: כל הזמן הסברתי לאמא שלי שקשה לי כלכלית. היא תמיד טענה שאף אחד לא עזר לה והיא הסתדרה עם אבי בשביל להקים משפחה ובית (לגבי הבית זה לא כל כך נכון), לכן היא חושבת שאפשר להסתדר בכוחות עצמי. עד שיום בהיר אמרתי לאמא שלי שאני מעוניין למכור את הרכב, היא נדרכה והבינה שיש בעיה. לכן אני חושב שאמא שלי צריכה להבין שהיא צריכה לשחרר ולהבין שאני אדם עצמאי.

גם עצם העובדה שהיא מנסה להחזיר אותי אליהם (תמיד אני שומע ממנה שהבית שלה זה לפני הדירה), זו תוצאה שהיא לא מבינה שאני הופך להיות עצמאי.

פורסם (נערך)
הגיוני.

אבל הרצון להסתדר עם אמא שלך צריך גם לבוא מכיוון בת הזוג שלך ושהיא גם תדע להבליג לפעמים על דברים שמעצבנים אותה.

 

גם בשיחה שרשמת שעשית איתה כתבת שאמרת שאתה לוקח את כל האשמה עליך וזה נראה לי לא נכון, כי נראה שאתה מאוד משקיע ומקריב מצדך למען הזוגיות הזאת.

חשוב שבת זוגתך תדע שגם לה יש חלק ואחריות בהצלחת הקשר ושזה דורש גם ממנה גמישות והקרבה מסוימת.

זה לא נכון להפיל את הכל עליך ועל אמא שלך.

לגבי העניין הכלכלי: היא הבטיחה בקיץ שהיא תעבוד ולנסות להיות גם עצמאית. עכשיו היא לא יכולה להרשות לעצמה לא להיות סטודנטית מן המניין (ללמוד בבן גוריון הנדסה כימית זה לא פשוט, הבנתי שהמחלקה הזאת היא הכי נוראית שיש באוניברסיטה הזו).

לגבי אמא שלי: היא ניסתה כמה פעמים. היא כל הזמן החברה היית דרוכה כשאמא שלי הייתה בשטח. היא כן הגיע ליום הולדת שלי שחגגו לי המשפחה. הבעיה לקשר בינה לבין אמא שלי זו נראה עכשיו משימה בלתי אפשרית, אך יש לי אמונה שיש פתרון לזה.

 

אני שהבת זוג שלי תהיה אמא לילדים שלי ושותפה לחיים שלי יותר מאמא שלי. אבל היא צריכה להיות בנוח כשיש חגים, כשאמא שלי תהיה סבתא לילדים שלי. כאן הבעיה שב זוג שלי לא מרגישה בנוח עם זה.

הבהרתי לה אתמול שאני רוצה שוב לשבת ולשמוע, וכן מצפה ממנה לא לקצת גמישות. אותו דבר לגבי אמא שלי.

עריכה אחרונה על ידי gbguy
פורסם

כתבתה יפה, זו מערכת המורכבת מכל המשפחה המורחבת.

ועדיף כי היא תהיה תקינה.

כי עם כל הקושי בלהרכיב את מערכת היחסים של בני-הזוג.

ברקע תהיה תמיד המערכת עם אמא והמשפחה.

אפשר להסתדר כזוג, עדיף כמשפחה מורחבת.

 

ומשום-מה, בראיה לאחור.. :wink: אמא הייתה הצודקת.

(השף שלנו במסעדה כאשר מתווכח עם אישתו - למה לא שמעתי לאמא, למה)

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

אייל למה אתה לא מזמין אבל? אתה יודע יש פה סטודנטים רעבים.

פות"ש, כמה פעמים חברה שלך יוצאת בשבוע לבלות וכמה מתוכם אתך?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

באיזו שנה היא לתואר?

אין דבר כזה שאין זמן לעבוד, פשוט יש לזה מחירים. אני חושב שפעם\פעמיים בשבוע זה משהו שלא יפגע בה יותר מדי וגם יאפשר מעט "אוויר" או כסף לבזבוזים. גם לא חייבים למלצר. אם היא לומדת הנדסה כימית אני מניח שלא תתקשה להעביר שיעורים פרטיים למשל. במרכז יש לזה המון ביקוש, רק חסרים אנשים. מניח שבב"ש גם לא חסר.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

נשמע שהיא לא מתאמצת כלכך להשקיע בקשר.

כי בשביל החברות כן יש לה כסף לצאת.

 

אולי אתה צריך להבהיר לה שגם עם כל העומס שיש לה, אז לך יש עומס, אבל שאתה לא מרגיש שהיא מתאמצת בשביל הקשר הזה.

ושוב פעם אני חושב שזאת טעות שאתה מאשים רק את עצמך או את אמא שלך בבעיות של הקשר ולמעשה פוטר אותה מאחריות. היא גם צריכה להתאמץ בשבילו, כי היא לא המסכנה היחידה שקשה לה.

פורסם

הצבתי לעצמי מטרה מסוימת:

1. היא צריכה להיכנס למעגל העבודה בקיץ הקרוב. זה לא בשבילי, זה בעיקר בשבילה. כי אחרי שנתיים שהיא מחוסרת עבודה, היא כבר חייבת לפחות להיכנס בתקופת הקיץ למסגרת כלשהי, ולא לבהות בקירות.

2. החברה והאמא צריכות להסתדר עד לקיץ. מבחינתי חברה שלי תגיד שהיא מוכנה לשבת איתי יחד עם משפחתי בארוחות החג, מבחינתי זה הישג לאור הבעיות.

מבחינתי זה מבחן הטבעת. אני אומר טבעת, כי אני חושב שהיא טובה בשבילי ואני טוב לה. אבל אם היא לא מוכנה להתאמץ טיפה בשביל חיים טובים יותר (ללמוד באוניברסיטה עם כל הכבוד של המוסד לימוד) מבחינתי זה לא שווה ערך למאמץ לקידום החיים. האוניברסיטה או מוסד לימוד זו דרך לשיפור החיים, אבל תואר לא נותן מקום תעסוקה, הוא נותן כלים בשביל לעבוד במקום יותר טוב. לגבי אמא שלי, דנו על זה מספיק לדעתי. לא הכרתי אדם שאמר שאמא שלי היא נורמלית ביחס לאם לילדיה.

 

עוד משהו שאני רוצה להוסיף: היום התחלתי תוכנית יזמות דרך המכללה שלי. מאמין שדרך התוכנית הזאת אקדם את המיזם. דרך המיזם אדע יותר להגדיר מטרות ולדעת לקחת החלטות טובות יותר. גם לפרויקט וגם לחיים.

פורסם
היא יוצאת עם חברות שלה בערך פעם בשבועיים. אני כל הזמן רוצה לשכנע אותה לצאת איתי, אבל היא לא מעוניינת בחודש האחרון בטענה שאין לה כסף. הבטחתי לה שאני אשלם על הכל.

 

היא יצאה עם חברות באותו זמן שאמרה שאין כסף לצאת איתך? או שהפסיקה לצאת גם איתן?

"Metal is like flesh. Both carry potential in their veins. When tempered with heat and pressure, the potential surfaces"

פורסם (נערך)

יכול להיות שהיא פשוט יותר מדי חלשת אופי בשביל להגיד לך שהיא רוצה להיפרד ממך?

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...