Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3455 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני ממש לא מומחה במערכות יחסים, אבל אם חברה שלך לא מסתדרת לחלוטין עם הוריך סיים את הקשר. אין אפילו על מה לדבר.

 

בכלל היא נשמעת כמו בחורה מאוד מפונקת וילדותית. אתה לומד, עובד, מפרנס ועוד יש לה טענות. שתגיד תודה. יש המון גברים שלא עושים אפילו חצי מהדברים שאתה עושה. תמצא מישהי שראתה את הסחורה בשוק הבשר. היא תבין מהר מאוד איזה נכס נפל לידיה.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כאחד שעבר משהו דומה למה שחברה שלך עוברת אני יכול להגיד לך שלדעתי הבעיה היא ב"ש.

מערכות יחסים לא שורדות את המקום הזה בלי חברים משותפים או מסגרת משותפת.

 

אתה צריך להבין שחברה שלך נמצאת כמעט כל היום עם חברים שלה מהלימודים. השנה הראשונה בהנדסה בכללי מאוד קשה, ובפרט בבן גוריון שזה פשוט מוסד פח אשפה. חברה שלך כל היום עם חברים שלה לספסל הלימודים - הם לומדים ביחד, הם חולקים את התסכול מהעבודות\בחנים\מבחנים ביחד ואתה נדחף הצידה, כי אתם בקושי ביחד.

 

אישית בשנה הראשונה שלי בב"ש הרגשתי בדיוק ככה, שהמקום פשוט הורס לי את המערכת יחסים (בת זוגתי למדה וגרה במרכז בזמן שאני הייתי בב"ש) - בסופו של דבר החלטתי שהמערכת יחסים יותר חשובה לי וחתכתי מכל החברים ומהעיר עצמה וחזרתי למרכז.

בשנה שכן חייתי בב"ש ראיתי מערכות יחסים ארוכות מלפני התואר נגמרות אחת אחרי השנייה.

 

אני ממליץ לך לנסות להכנס קצת יותר לחיים האקדמים שלה, לצאת עם חברים שלה ולנסות להכיר אותם ובמקביל גם להכיר חברים חדשים משלך.

כמובן שגם אפשר פשוט לסגור את הבאסטה ולהתחיל מחדש - לא חסר דגים בים, ובטח ובטח שלא בב"ש.

פורסם

 

אישית אני חושב שזה טעות ללכת לגור ביחד לפני החתונה,

א. בגלל העול הכלכלי שיש היום על זוגות (איך אפשר גם ללמוד וגם להתפרנס כדי לחיות, אין לי שמץ, ומה עם העתיד ? חסכונות משהו?)

ב. בגלל שכמו שציינו לפני, זה הופך את חיי הזוגיות ממשהו כיפי, מסעיר, שמחכים לראות אחד את השני, לחיי נישואים מונוטוניים ושגרה שהורגת אם לא יודעים איך להתמודד איתה.

.

 

זו, בעיניי, סתירה. אחרי החתונה לא יהיו בעיות כלכליות? שגרה שהורגת לא תהיה? עדיף להתמודד עם חיי שיתוף ושגרה לפני שמחליטים להתחתן, כי אם יש בעיות- הן צפות בדיוק כאן, וזו דרך מצויינת לבדוק איך אתם מתמודדים עם קשיים ועד כמה אתם מתאימים אחד לשני גם כשאתם ברגעים הפחות נוצצים שלכם.

 

לפות"ש: נורות האזהרה בדבר שנאת האם והחוסר בחברים מטרידים אותי מאוד בהודעות שלך. זה לא שהחברה צריכה להיות החברה הכי טובה של אמא שלך, אבל נימוס מרוחק זה המינימום. ולגבי חברים- אתה סטודנט! אין לך חברים מהלימודים? למה לא? לא היו לך חברים לפני שהכרת אותה?

 

יש לכם בעיה גדולה של חוסר תקשורת, והתסכול שלך מובן לגמרי. זה נשמע כמעט כאילו המשפחה שלה לא מרוצה מהקשר שלכם וקצת "שטפה" לה את הראש בזמן שטיילו יחד. ונראה שהשטיפה גם נפלה על קרקע פוריה.

או זה, או שהיא הבינה שם שהיא כבר לא ממש בתוך הקשר (לא מתגעגעת, אתה לא חסר לה).

לדעתי- שחררו אחד את השני. קשר אמור להעיף בנאדם יותר רחוק ממה שהיה מגיע לבד, ולא לקרקע אותו.

היתה לכם תקופה טובה, אבל אתם צעירים ואנשים משתנים, ולא עמדתם במבחן החיים המשותפים, אז עדיף להיפרד יפה ולהמשיך הלאה. מבטיחה לך שכמו שכתבו לפניי, כשתפגוש מישהי שתהיה טובה אליך תבין שלא הפסדת דבר.

מתניידת בפג'ו 206 1.4 ידנית שנת 2004 ( 1 2 3 4 5 )

פורסם
זו, בעיניי, סתירה. אחרי החתונה לא יהיו בעיות כלכליות? שגרה שהורגת לא תהיה? עדיף להתמודד עם חיי שיתוף ושגרה לפני שמחליטים להתחתן, כי אם יש בעיות- הן צפות בדיוק כאן, וזו דרך מצויינת לבדוק איך אתם מתמודדים עם קשיים ועד כמה אתם מתאימים אחד לשני גם כשאתם ברגעים הפחות נוצצים שלכם.

 

לפות"ש: נורות האזהרה בדבר שנאת האם והחוסר בחברים מטרידים אותי מאוד בהודעות שלך. זה לא שהחברה צריכה להיות החברה הכי טובה של אמא שלך, אבל נימוס מרוחק זה המינימום. ולגבי חברים- אתה סטודנט! אין לך חברים מהלימודים? למה לא? לא היו לך חברים לפני שהכרת אותה?

 

יש לכם בעיה גדולה של חוסר תקשורת, והתסכול שלך מובן לגמרי. זה נשמע כמעט כאילו המשפחה שלה לא מרוצה מהקשר שלכם וקצת "שטפה" לה את הראש בזמן שטיילו יחד. ונראה שהשטיפה גם נפלה על קרקע פוריה.

או זה, או שהיא הבינה שם שהיא כבר לא ממש בתוך הקשר (לא מתגעגעת, אתה לא חסר לה).

לדעתי- שחררו אחד את השני. קשר אמור להעיף בנאדם יותר רחוק ממה שהיה מגיע לבד, ולא לקרקע אותו.

היתה לכם תקופה טובה, אבל אתם צעירים ואנשים משתנים, ולא עמדתם במבחן החיים המשותפים, אז עדיף להיפרד יפה ולהמשיך הלאה. מבטיחה לך שכמו שכתבו לפניי, כשתפגוש מישהי שתהיה טובה אליך תבין שלא הפסדת דבר.

לגבי החברים שלי: כל הצלחתי למשור על הקשרים שהיו לי לפני כן. גם אפשר לספור את הכמות ביד אחד.

פורסם

מיקה כתבה:"

זו, בעיניי, סתירה. אחרי החתונה לא יהיו בעיות כלכליות? שגרה שהורגת לא תהיה? עדיף להתמודד עם חיי שיתוף ושגרה לפני שמחליטים להתחתן, כי אם יש בעיות- הן צפות בדיוק כאן, וזו דרך מצויינת לבדוק איך אתם מתמודדים עם קשיים ועד כמה אתם מתאימים אחד לשני גם כשאתם ברגעים הפחות נוצצים שלכם."



אי אפשר לנסח טוב יותר.

להתחתן מבלי לגור יחד קודם?

רק במאה שערים.

סלע

פורסם
זו, בעיניי, סתירה. אחרי החתונה לא יהיו בעיות כלכליות? שגרה שהורגת לא תהיה? עדיף להתמודד עם חיי שיתוף ושגרה לפני שמחליטים להתחתן, כי אם יש בעיות- הן צפות בדיוק כאן, וזו דרך מצויינת לבדוק איך אתם מתמודדים עם קשיים ועד כמה אתם מתאימים אחד לשני גם כשאתם ברגעים הפחות נוצצים שלכם.

.

 

איך אפשר להשוות התמודדות של בן 23-25 לבן 27-30 עם החיים ?

איך אפשר להשוות את המחוייבות אחד לשני בחיי הנישואים למחויבות לבעל בית לתקופה של מקסימום שנה?

הרבה יותר קל לזרוק הכל ולהתחיל מחדש, לא תמיד יש סיבה להלחם ולהתמודד.

והתחלת החיים בלי כלום לעומת התחלת החיים עם קצת חסכונות ? לדעתי זה שמיים וארץ.

 

אבל, זאת רק דעתי.

פורסם

מסכים עם מיקה.

יותר מזה, אני חושב שחובה לגור ביחד לפני החתונה - יש דברים שאפשר ללמוד על בן / בת הזוג רק מחיים משותפים ביחד.

.We apologise for the inconvenience

פורסם

או לקנות אוטו בלי נסיעת מבחן

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

כמו שאמרו רוב קודמי, נראה שאין לקשר זה סיכוי לשרוד, ולכן עדיף להיפרד.

 

היפרדות תוך כדי המשך חיים משותפים אינה ריאלית, במיוחד במערכת בה אתה תלוי בה לחלוטין, ועל כן צריך להתרחק. צריך להחליט (למשל תוך 48 שעות) מי ימשיך לגור בדירה ומי יעזוב. אם לא מסכימים- שניכם תודיעו על סיום השכירות (ברוב החוזים קיימת אופציית סיום מוקדם בתנאים מסויימים- יש לבדוק). אפשר להתחשבן כלכלית על העבר אך לדעתי זה מיותר. כדאי לנתק את הקשר ולצעוד לדרך חדשה.

פורסם

הרבה אנשים אהבו נסיעות מבחן ואחרי זמן מה שהוא בבעלותם אמרו שהם לא היו חוזרים לקנות בחיים את האוטו הזה ...

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם (נערך)
הרבה אנשים אהבו נסיעות מבחן ואחרי זמן מה שהוא בבעלותם אמרו שהם לא היו חוזרים לקנות בחיים את האוטו הזה ...

 

וכיצד העובדה הזו משנה את הטענה שכדאי לבדוק את האוטו\מכונת כביסה\גבר\אישה\דלת ממוגנת ירי\משכנתא או כל דבר אחר לפני שקונים\מתחתנים איתם ?

עריכה אחרונה על ידי Alon_A

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

יש עדכון מוזר: היא רוצה צ'אנס אחרון. אני נותן, אני מצד אחד מקווה שהכל יסתדר (גם העניין של ההורים), מצד שני אני יודע שתוך זמן קצר אנחנו נפרד.

כרגע אולי זה טוב, אנחנו עכשיו במרתון של לימודים לקראת המבחנים

פורסם

שני סטודנטים שמנסים לגור בניפרד מההורים, לשלם הוצאות של שכירות, חשבונות, מזון ועוד זה לא כמו זוג שכבר סיים לימודים ומתפרנס בכבוד מעבודה מסודרת. אין כאן עניין של נסיעת מבחן - לכל דבר יש את הזמן המתאים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

זוג נשוי משלם משכנתא, גנים, חוגים, חשבונות, אחזקת רכבים, לא ישנים בלילות בגלל הילדים, קשי פרנסה, קריירות תקועות ועוד ועוד. דווקא המציאות של פותח הדיון פשוטה יחסית.


×
×
  • תוכן חדש...