Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 158
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אל תקח את זה אישי אבל מה שצרם לי זה מה שאמא שלך אומרת לה.

 

זה לא מתפקידה להעיר לה את ההערות האלה ובבית שלך היא אורחת ולא בעלת הבית.

 

הורים שנדחפים למערכות יחסים לרוב יקלקלו אותם. אמא שלך צריכה ללמוד לשחרר ובטח שלא להעיר לאחרים על דברים שהיא לא עומדת בהם וזה מתפקידך להגן על זוגתך במקרה זה.

 

מעבר לכך, לא נראה שמערכת היחסים הולכת למקום טוב ולרוב מערכות יחסים ראשונות לא נועדו להחזיק לנצח כי יש תהליך למידה מסוים שצריכים לעבור לפני שמבינים מה באמת רוצים ממערכת יחסים, איך משיגים את זה ועוד הרבה דברים אחרים שחשובים לתחזוקה של מערכת יחסים תקינה ולאורך זמן.

:turn-l:מכונאי וחשמלאי אופנועים מוסמך :turn-l:

פורסם

כנראה שזה עדיף לשניכם

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

היא עדין רוצה צ'אנס, אני לא רוצה. הרגשתי שאני כל הזמן צריך להרים, ויש מישהי שנהנת. אין כאן זוג, יש עובד ומעביד. אולי זה תיאור קשה מדי, אבל הרגשתי כבר לא טוב בזוגיות הזו.

פורסם

להרים ? ויש מישהי שנהנית.

עובד ומעביד.

תיאור קשה מדי.

:)

חביבי, אתה בן 24 ומוכן יותר מתמיד לרווקות.

 

תהנה, נפגש בשרשור אולמות עוד כמה שנים.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

ההחלטה שעשיתה היא לא כזאת מובנית מאליה, הרבה גברים היו נופלים לתוך המגעל קסמים הזה, של ניסונות וחוזר חלילה.

מאחל לך זוגיות מוצלחת בעתיד, ואני אישית חושב שפעלת בצורה נכונה ובוגרת, יצאת מהאיזור נוחות, לעתיד לבוא תבין את המעלה באופן שפעלת.

 

בהצלחה

פורסם

לקחת החלטה של גבר תהיה שלם עם זה.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

אתה גר במקרה ביעקב אבינו 4? זאת פשוט הדירה המקוללת שבה הזוג שגר לפני וגם אני והאקסית שלי נפרדנו בה(אחרי יותר מ 8 שנים ושניה לפני סיום הלימודים).

 

היה לי סיפור קצת דומה וקצת שונה משלך. הסיפורים לגבי הסיבות והמשפחות היו שונים, אבל אני כמוך לא הצלחתי להבין למה אחרי כל כך הרבה שנים היא לא רוצה. אחרי שהכל נגמר. עוד ניסיתי פעמיים לתת לזה צ'אנס וכל פעם זה התפוצץ לי בפנים מחדש. השבועות הראשונים נראים כאילו האהבה פורחת ואז היא שוב חוזרת לשלה.

לדעתי, ההחלטה שלך להיות זה שנפרד היא קשה אבל מאוד נכונה. למרות שכואב, תמשיך משם בלב שלם ואל תחזור לעוד צ'אנסים. כשנפגשים נראה ונשמע כאילו אפשר לתקן הכל, אבל כשחוזרים הבעיות צפות שוב מהר מאוד. במיוחד כשנשמע שאלה בעיות שאי אפשר לגשר(משפחה) או בעיות שאתה אפילו לא יודע מה הן ואיך אפשר לפתור

 

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

פורסם

דברתי עם מישהו מב"ש והגענו למסקנה שבשביל למצוא חברים וסקס לא מפרידים את הזוגיות. דברתי איתה, בקשתי סליחה. להגיד שעכשיו בבוקר חושב שהכל יסתדר? לא. אבל אני מאמין שנקשיב יותר אחד לשנייה, אבל אם לא, היא תבין שדי.

לגבי אמא שלי: היא גם הייתה נגד פרידה, ספרתי לה על פרידה, היא נכנסה ללחץ כאילו סוף העולם הגיע: חפשה אותי (שמתי את הטלפון של שקט כי ידעתי שאמירה של פרידה תהיה קשה), היא אפילו התקשרה לבת זוג שלי מרוב לחץ. אחרי זה נסתר לשכנע אותי לחזור. חברה שלי מאוד נעלבה מהמצב שאני רוקד לפי החליל שלה ובצדק. בגלל זה היברה שלי שונאת אותה. אולי זה כבר מאוחר מדי, אבל אני צריך להגביל את אמא שלי בעניין הזה.

 

לגבי עבד מעביד: הגזמתי. בסך הכל שנינו חסרי ביטחון חסרי תקשורת, זה או שהכל יצמח או יפול. אבל עכשיו היא יודעת שאי אפשר לקחת אותי מובן מאליו.

 

אני יודע שעשיתי טעות, אבל אולי נלחצתי מכל הסיטואציה אתמול, ועשיתי את מה שעשיתי.

 

מצטער על הבאלגן

פורסם

לפי ההודעות שלך אתה יותר מדי מקשיב לאחרים ולא פועל ע"פ האמת הפנימית שלך. שב, תחשוב עם עצמך מה אתה רוצה באמת, בלי לבקש עצה מאף אחד.

פורסם

תצטרך לעשות משהו שעד עכשיו לא העזת - לשים גבולות לאמא שלך. היא לא יודעת/לא יכולה/לא רוצה לעצור את עצמה בלהתערב / להעיר על כל דבר שלא נראה לה. ומה שאני אומר תקף לכל מערכות יחסים שיהיו לך בעתיד, כולל גידול ילדים.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.


×
×
  • תוכן חדש...