Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3465 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם

 

אחרי שעבר מספיק זמן החלטתי לקנות מגבר חדש.

המגבר אמור להפעיל 4 קומפוננטים פוקאל Performance PS 165 או בקיצור PS165

Max. power: 160 Watts Nom. power: 80 Watts rms

חיפשתי חוות דעת על מגברים של פוקל אבל לא "עפו" עליהם במיוחד.

 

בכל אופן אני מחפש המלצה למגבר 4 ערוצים (דיגיטלי/אנלוגי).

אין הגבלה לתקציב(בגבול ההגיון) או למותג - חשוב שיהיה אמין ולא מגבר "מדבקה".

 

תודה

עריכה אחרונה על ידי nady
פורסם

אני הייתי הולך על יד שנייה

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?617242-%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-Hertz-Zapco-Jbl-Celestra-%D7%95%D7%A2%D7%95%D7%93

פה זאפקו וסלסטרה מעניינים

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?615083-%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A8%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%9D

 

גנסיס, פניקס גולד..

 

וזה רק אחרי 5 דקות ולא יותר..

 

אני גם לא מזמן קראתי ביקורת של אחד מאנשים שמתקנים מגברים. ביקורת לא משהו בלשון עדינה על מגברי פוקל בכל הרמות שלהם..

HU:alpine w520e +701

Amp(tw+mid) Mcintosh mc420 Amp(midbass) Diamond audio D5 600.2

set: Eton rsr160 + mid: Eton_PFC80

Mono JL 500/1 sub: ID8

פורסם

קצת מוזר נושא הביקורות על המגברים של פוקל...

בכל אופן אני מעדיף לקנות מגבר חדש ולא משומש

אשמח להמלצות

תודה

פורסם

מדוע לא נתת מענה לשאלות שלי בשרשור הזה שלך? סה"כ המגבר הנוכחי אמור להיות טוב, למעט התקלה שלא ברור לחלוטין מקורה, ואולי אם ההתכתבות היתה נמשכת הינו מגלים שמקור הבעיה הוא אחר (למשל אספקת חשמל לקויה).

 

למעט אותה תקלה מסתורית, האם חסר לך משהו אחר מבחינת ההגברה?

 

תגדיר בבקשה תקציב יותר מספרי. לא עשית זאת בשרשור הקודם ולא כעת.

הגיון של סטודנט הוא לא הגיון של טראמפ.

רכישה בארץ ו/או מחו"ל?

פורסם

נעזור לפותה"ש ולאלו שקוראים בשרשור הזה ונעתיק לפה אמירה רלוונטית מהשרשור המקביל:

לגבי מגבר חדש, אני בעד לקנות , לא פוסל יד שניה אבל לא בטוח שלי זה שווה כי אני קשור לבעל עסק של חנות לאביזרים ויכול לקנות במחירים זולים יחסית...

אבל באופן כללי אני חושב על משהו כמו 2000₪ ואם אפשר המלצות אני אשמח.

פורסם

אם אתה

קשור לבעל עסק של חנות לאביזרים ויכול לקנות במחירים זולים



אז שאל אותו איזה מותגים הוא מוכר כך אפשר יהיה להמליץ לך על מגבר ספציפי

בנתיים בטווח המחיר שלך אני אמליץ על על 2 מגברים האחד בטופולוגיה

קלאס D והשני בטופולוגיה קלאס AB לבחירתך,שניהם טובים מאוד.

הראשון:

http://exsound.co.il/audiosystem-italy-twister-iv-f4-650.html

השני



http://b-a-s-s.co.il/%D7%9E%D7%92%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%9D/4-%D7%A2%D7%A8%D7%95%D7%A6%D7%99%D7%9D?product_id=261





 

×
×
  • תוכן חדש...