Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3476 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן לכולם,

 

לפני כ 6 שנים התייעצתי איתכם בפעם הראשונה לגבי רכישת הרכב הראשון שלי, אז הייתי רווק ללא ילדים והיום המצב כבר השתנה.

הגיע הזמן לזנוח (לצערי הרב!) את הפולו tsi שלי ולהתקדם לרכב שנותן קצת יותר מקום.

אז ככה..

התקציב: 70-80K עם עדיפות ל 70K

שנתון: כרגע אני עם 2011 ומעדיף משהו באיזור 2012 ומעלה אם אפשרי כמובן, העיקר לא לרדת בשנתון

מה חשוב:

*מעדיף לא רכב מקונצרן VAG עם השילוב של ה tsi+dsg בגלל הפחד של בעיות בגיר אלא אם כן בשנתונים החדשים יותר אין חשד לבעיה (למרות שאצלי לא נתקלתי)

*תא מטען יחסית מרווח שיהיה נוח להכניס עגלה ואיזה מזוודה קטנה

*רכב שלא יהיה עגלה כי אני רגיל לtsi שנותן כוח חביב פלוס

*רכב שלא דורש תחנת דלק צמודה כי אני רגיל ל 1:15.5 שאני נוהג המון בפקקים ואני מבין שאני לא אקבל את זה כנראה במשפחתית אבל גם לא מעוניין ברכב שעושה 1:9

*אם יש אפשרות לרכבים עם קצת "גאדג'טים" בסביבת הנהג

*אנחנו זוג עם תינוקת (מושב בטיחות) +האסקי סיבירי אז לקחת בחשבון שצריך גם מקום מאחורה

 

תודה רבה מראש לכל העוזרים!!

עריכה אחרונה על ידי railay
פורסם

כמה הצעות, אף אחת לא מושלמת:

אוקטביה - די עונה כל כל הדרישות, פרט לעובדה הפעוטה שהיא ואג

רנו מגאן (אפשר גם סטיישן) או פלואנס דיזל - מאוד חסכוניות, קצת פחות חזקות. לא ידוע לי על בעיות אמינות גורפות אבל בכל זאת עם גיר רובוטי. מנוע מאוד אמין.

פורד מונדיאו - ענקית, מאובזרת וחזקה. בעייתית מבחינת צריכת דלק, ושוב, גיר רובוטי (שבסה"כ אמור להיות אמין).

יכול להיות שקרוז או אסטרה עם ה 1.4 טורבו גם יתאימו. לא מכיר אותן מספיק בשביל להמליץ.

 

מה שכנראה הכי יתאים זה פיג'ו 308 סטיישן (החדשה), אבל היא חדשה מדי וכנראה לא נכנסת בתקציב. גם פוקוס סטיישן חדשה תתאים, אבל היא ממש חדשה, לא בטוח שבכלל יש כאלו כבר משומשות למכירה.

 

כל היפניות / קוריאניות לא ממש מתאימות לדרישות שלך מבחינת כח, אבל אם זו לא בעיה אז נפתחות לך הרבה אופציות אחרות.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
כמה הצעות, אף אחת לא מושלמת:

אוקטביה - די עונה כל כל הדרישות, פרט לעובדה הפעוטה שהיא ואג

רנו מגאן (אפשר גם סטיישן) או פלואנס דיזל - מאוד חסכוניות, קצת פחות חזקות. לא ידוע לי על בעיות אמינות גורפות אבל בכל זאת עם גיר רובוטי. מנוע מאוד אמין.

פורד מונדיאו - ענקית, מאובזרת וחזקה. בעייתית מבחינת צריכת דלק, ושוב, גיר רובוטי (שבסה"כ אמור להיות אמין).

יכול להיות שקרוז או אסטרה עם ה 1.4 טורבו גם יתאימו. לא מכיר אותן מספיק בשביל להמליץ.

 

מה שכנראה הכי יתאים זה פיג'ו 308 סטיישן (החדשה), אבל היא חדשה מדי וכנראה לא נכנסת בתקציב. גם פוקוס סטיישן חדשה תתאים, אבל היא ממש חדשה, לא בטוח שבכלל יש כאלו כבר משומשות למכירה.

 

כל היפניות / קוריאניות לא ממש מתאימות לדרישות שלך מבחינת כח, אבל אם זו לא בעיה אז נפתחות לך הרבה אופציות אחרות.

 

אני מבין שהתקציב מוגבל לכן לא בטוח שאקבל כל מה שאני מחפש, לגבי האסטרה 1.4 חשבתי עליה אבל הבנתי שיש לה תא מטען קטן יחסית.

לגבי האוקטביה לדעתי זאת האופציה הכי טובה עם מנוע 1.4 tsi עם ה dsg אבל כרגע מנסה להימנע מהמנוע והגיר הזה/

הפורד מונדיאו זאת אופציה שלא חשבתי עליה בגלל שהיא נראתה לי כל כך ענקית ובנוסף גם בנאלית מבפנים אבל אם מתעלמים מזה היא יכולה להיות אופציה נחמדה למרות שקצת זללנית בדלק.

 

אם אני מוותר קצת על עניין החוזר של המנוע, אבל עדיין לא מחפש עגלות, איזה יפניות יכולות להתאים לדעתך?

הונדה סיויק נגיד?

פורסם

לסיויק האצ'בק יש תא מטען לא רע וגם המרווח הפנימי בסדר אבל היא דיי יקרה והרכבים שיכנסו לך בתקציב לא יהיו משנתון מתקדם.

אני מציע לבדוק את קיה סיד, היא תהיה פחות זריזה מהפולו שלך אבל ביחס לשאר המשפחתיות היא בסדר. אתה יכול לבחור האצ'בק מאובזרת או סטיישן שמחסירה מגנזיום, בקרת אקלים ועוד כמה קטנות. תא הנוסעים מאוד נעים, נוחות הנסיעה טובה ואפילו ההתנהגות לא רעה.

 

אם בכל זאת תחליט לחזור ל-VAG התקציב שלך מקרב אותך לספייסבק מהראשונות ששווקו, לזוג עם ילד וכלב היא לגמרי תספיק.

גם פביה סטיישן יכולה להיות אפשרות טובה אבל לא נמכרו הרבה כך שיהיה לא פשוט לאתר אחת משומשת.

פורסם

אני חושב שיש גם אסרה סטיישן, ואז אין בעיית מרווח, אבל שוב, דבר עם מישהו שמבין בהן.

 

יש לך לנסר ספורטבק, סיד וi30 הצ'בק או סטיישן. כמובן שהן עגלות ביחס למונדיאו. הכל תלוי איך אתה מגדיר עגלה.

 

לדעתי הסיויק מצטיינת במה שכל ההונדות מצטיינות בו: להיות יקרה מה אופציות האחרות באופן משמעותי בלי שום סיבה טובה. קצת כמו פולקסווגן.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם (נערך)

אחרי שקראתי עוד.. מהסיויק אני ארד, כי ככל הנראה אני אקבל רכב משנתון נמוך יותר תמורת הכסף שלי

הפורד מונדאו יורדת משיקולים של חסכון בדלק וממה שהבנתי שוק בעייתי (יעזור לי עכשיו אבל בעייתי אחרי זה)

ה i30 או הקיה סיד יכולות להיות אופציה נחמדה ואם אני לא טועה הן אותה הגברת בשינוי אדרת.

לנסר ספורטבק לא חשבתי עליו, אבדוק אותו, תודה!

 

מה בעניין של קיה פורטה? (בתקציב הזה אפשר לקנות 2014), i35? (גם 2014 או 2013 תלוי ברמת אבזור) או סובארו B4 (שנת 2012)

עריכה אחרונה על ידי railay
פורסם

את B4 תוריד מאותם שיקולים שגרמו לך לוותר על המונדאו.

פורטה ן-35 הן סדאן ולא האצ'בק, פחות שימושיות ופחות נוחות לחניה ותמרון בערים, לעומת אחיותיהן הסיד וה-I30 הן מחסירות מתלה אחורי רב חיבורי. במקרה של הפורטה תא הנוסעים ונוחות הנסיעה פחות טובים משל הסיד, במקרה של ה-I35 תא הנוסעים בסדר אבל נוחות הנסיעה פחות טובה.

פורסם
את B4 תוריד מאותם שיקולים שגרמו לך לוותר על המונדאו.

פורטה ן-35 הן סדאן ולא האצ'בק, פחות שימושיות ופחות נוחות לחניה ותמרון בערים, לעומת אחיותיהן הסיד וה-I30 הן מחסירות מתלה אחורי רב חיבורי. במקרה של הפורטה תא הנוסעים ונוחות הנסיעה פחות טובים משל הסיד, במקרה של ה-I35 תא הנוסעים בסדר אבל נוחות הנסיעה פחות טובה.

 

אז לסיכום יונדאי i30 והקיה סיד זה best value for money והן עונות בערך על כל הדרישות שלי..

אז בהשוואה אחת מול השנייה? איך הן בצריכת דלק? תא מטען? ומשהו שגם דיי חשוב זה סביבת הנהג כמו מערכת מולטימדיה טאצ', שליטה מההגה וכו' וגם מערכת סאונד, ככה שאם אני מוותר לעצמי על המנוע עם הכוח המפנק.. לפחות שאני ארוויח משהו בפנים (:

פורסם

לא בהכרח הבסט ווליו אבל על הדרישות שלך הן עונות חלקית.

בהשוואה בין שתיהן לדעתי הסיד נאה יותר בפנים ובחוץ, תא הנוסעים שלה נעים יותר, כיול המתלים קצת יותר נוקשה ומרוסן ויש לה גיר רובוטי כפול מצמדים.

ליונדאי גג פנוראמי בכל הדגמים, לקיה אין. הסיד האצ'בק נמכרה רק ברמת הגימור הגבוהה יותר (EX) הסטיישן רק בנמוכה (LXׂ).

מערכות מולטימדיה לא היו סטנדרט באף אחת מהן בתחילת השיווק אבל ה-I30 קיבלה את המערכת (הלא רעה בכלל) של כלמוביל כסטנדרט מתישהו, אצל הסיד חלק מהרוכשים/חוכרים קיבלו וחלק לא, תלוי בחברת הליסינג או אם הלקוח הוסיף במעמד ההזמנה (או התמקח מספיק וקיבל במתנה).

אישית הייתי בוחר בסיד, האצ'בק.

פורסם
למה שללת את הפלואנס דיזל או את המגאן סטיישן דיזל?

 

למרות החסכון בדלק , אני מעדיף לא דיזל, אולי זה משהו רע שנצרב לי במוח אבל משהו ברעש ובכבדות של הדיזל מרגיש לי לא טוב.. (אבל נסעתי רק על 2 רכבי דיזל.. s80 וסיאט טולדו אז יתכן ואני טועה)

לגבי סטיישן אני מעדיף שלא לנהוג בסירה, אני כרגע נוהג בפולו tsi אז לעבור לרכב גדול יותר בצורה כזאת משמעותית יהיה לי ממש קשה!

בנוסף.. 110 כ"ס? זה לא עגלה?!

פורסם
את B4 תוריד מאותם שיקולים שגרמו לך לוותר על המונדאו.

פורטה ן-35 הן סדאן ולא האצ'בק, פחות שימושיות ופחות נוחות לחניה ותמרון בערים, לעומת אחיותיהן הסיד וה-I30 הן מחסירות מתלה אחורי רב חיבורי. במקרה של הפורטה תא הנוסעים ונוחות הנסיעה פחות טובים משל הסיד, במקרה של ה-I35 תא הנוסעים בסדר אבל נוחות הנסיעה פחות טובה.

 

אני כנראה הולך על ה i30 שנת 2013-2014, ידוע לך צריכת דלק של הרכב? כי בכל אתר רשום משהו אחר..

פורסם

אין לי ניסיון מספיק עם הרכב הזה כדי לענות לך אבל משהו ממוצע וסביר, היא לא בזבזנית במיוחד וגם לא מהחסכוניות.

קח בחשבון שאתה עובר מרכב זריז יותר ואולי תדרוש יותר ביצועים מה שכמובן יוביל לעליה בצריכת הדלק.

פורסם
למרות החסכון בדלק , אני מעדיף לא דיזל, אולי זה משהו רע שנצרב לי במוח אבל משהו ברעש ובכבדות של הדיזל מרגיש לי לא טוב.. (אבל נסעתי רק על 2 רכבי דיזל.. s80 וסיאט טולדו אז יתכן ואני טועה)

לגבי סטיישן אני מעדיף שלא לנהוג בסירה, אני כרגע נוהג בפולו tsi אז לעבור לרכב גדול יותר בצורה כזאת משמעותית יהיה לי ממש קשה!

בנוסף.. 110 כ"ס? זה לא עגלה?!

 

הפלואנס אכן אוניה ענקית אבל סוחבת היטב ואפילו זריזה עם המנוע המדובר וכל זה עם בונוס של מכונית חסכונית להפליא.

פורסם
הפלואנס אכן אוניה ענקית אבל סוחבת היטב ואפילו זריזה עם המנוע המדובר וכל זה עם בונוס של מכונית חסכונית להפליא.

 

מבחינת טיפולים ותחזוקה של מנוע דיזל,מזה אומר לגבי ? האם יש הוצאות נלוות שקשורות? (שאין במנועי בנזין)

×
×
  • תוכן חדש...