Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3497 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אחרי החלפת תושבת ימנית לא מקורית (סינית) לסיריון 2010 שלי לפני חודשיים-שלוש,

חזר הרעש (רעד) ואפילו מוגבר יותר בעיקר בעמידה בהילוך D וגם R, בנוסף ב5 מטר שאני עוצר לפני עצירה מוחלטת התחילו רעידות בעקבות זה לדעתי.

כשאדם נוסף יושב בצד ימין הרעשים והרעידות מתמעטים.

 

רציתי לדעת במידה ואני אחליט להחליף שוב את התושבת בקרוב, אני ארצה משהו נורמלי (מקורי).

 

השאלה אם חברת FEBEST היא טובה וזה מקורי?

המחיר יחסית טוב כולל משלוח לישראל: 380 ש"ח

 

זה הלינק לתושבת באתר שלהם:

https://shop.febest.eu/right-engine-mount-hydro-tm-qnc10rh.html

 

1. מה דעתכם?

2. האם צריך לאחר החלפת תושבת למוסך מורשה שיתחבר עם מחשב ויאפס את הטורים ואולי זה יפתור את הבעיה?

 

תודה.

פורסם

קח בחשבון שאם זה יישלח עם חברת שילוח, תצטרך לשלם מע"מ + אגרות שונות לחברת השילוח בארץ. משהו כמו עוד 150-200 ש"ח.

פורסם

אני התקנתי לאחרונה המון חלקים של FEBEST

בגדול זו חברה רוסית שמייצרת בסין

החלקים סבירים ויש שנה אחריות

 

מה שכן אחד הבולג'ויינטים נקרע בהתקנה או יום למחרת (לא ראיתי איך התקינו)

התושבת גיר של ההונדה סיוויק 07 שלי היא של FEBEST והיא סבירה למיטב ידיעתי

פורסם

אני גם מחפש למישהו תושבת ימנית המחיר במורשה הוא 650 לפני מעמ האופציה הכי טובה כרגע זה להזמין מקורית מיפן מאתר :

https://www.amayama.com/en/search?q=12305-B1021

עוד משהו אם האתר הזה מדויק התושבת של FEBEST שוקלת כמעט שליש מהמקורית

פורסם (נערך)

תודה על העצות, אני לא אקנה את הFEBEST אם זה לא מקורי,

לגבי

AMAYAMA בדקתי את המחיר הכי זול שם לתושבת שלי זה 76$, צריך להוסיף משלוח של בערך 45$ כבר הגענו ל121$.זה לפני מיסים שהבנתי שעל חלק כזה זה משהו כמו 48%,



ככה שהמחיר הסופי קרוב מאוד ל700 שקל ( במידה ונתפס במכס), במידה ולא 470 שקל.

 

 

לא יודע אם שווה את הסיכון,

אני אנסה לבדוק בארץ מה המחיר של מקורי בחנויות חלפים.

עריכה אחרונה על ידי Elad Gola
×
×
  • תוכן חדש...