Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3503 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום קניתי שבוע שעבר seat Ibiza 2016 fr שאני מתחבר עם הבלוטוס אפשרות למעלה להיכנס לתיקיות ולרשימות השמעה אבל כשאני לוחץ למשל על תיקיית היוטיוב לא מופיעים השירים שיש לי ברשימת השמעה של היוטיוב בפלאפון (אייפון) וכה זה גם בסאונדקלאוד וכו'...איך יוצרים או מסנכרנים את רשימות ההשמעה שיראו על המסך ברכב?

פורסם

אי אפשר כשאתה מתחבר להתקן כמו אייפון וכו. לא כל אפליקציה תומך בהעברת רשימת השמעה.

איטיונז באייפון למשל כן תומך בהעברת הרשימות בחיבור בלוטוס.

יש לי גולף עם מערכת זהה - אני מבין את הרצון.

 

ניסית להתחבר עם כבל USB?

פורסם

אי אפשר כשאתה מתחבר להתקן כמו אייפון וכו. לא כל אפליקציה תומך בהעברת רשימת השמעה.

איטיונז באייפון למשל כן תומך בהעברת הרשימות בחיבור בלוטוס.

יש לי גולף עם מערכת זהה - אני מבין את הרצון.

 

ניסית להתחבר עם כבל USB?

 

לחבר את האייפון דרך usb ולבדוק?

פשוט אני לא מליח להתחבר לאיטיונס יש בעיה

פורסם

אני משתמש באפל מיוזיק וגם בשירים מקומיים וזה עובד לי בבלוטוס והרשימות מוצגות. עם סאונדקלאוד זה לא עובד.

אני אבדוק בהזדמנות מה קורה כשמתחברים עם כבל USB.

×
×
  • תוכן חדש...