Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יעוץ בקשר לבאגי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7810 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים..

יש ברשותי סיטרואן בי.איקס שנת 88 שקניתי במחיר פעוט של 500 שקלים..

אני רוצה להוריד את כל הפח מן הרכב ולהשאיר רק את השלדה..

אז השאלה שלי היא איפה כדאי להוסיף קשתות (המקום שיגן הכי טוב)

ובאיזה סוגי ברזל להשתמש...מרובע /עגול (צול /שני צול) /ברזל מלא(כמו ברזל בניה שהוא קפיצי יחסית ולא קשיח) וכו'...

 

למי שלא הבין מהכותרת אני רוצה להכין מן הרכב באגי

תודה לכל העונים למי שישי תמונות זה יכול לעזור....

 

וכל מי שהתעסק בכללי עם באגי "פירק" לעצמו אחד מוזמן לשתף אותנו בשלבי הביצוע שלו..

תודה בן

פורסם

זה מנוע קדמי זה לי יהיה טוב כלכך בשטח

תנסה אולי להעביר את המנוע לאחורה אבל אתה תצטרך כמה חריטות[

כדאי לך להכנס לאתר הזה :

http://members.lycos.co.uk/benimosr

פורום כולו של באגי

HU: Pioneer deh-6050UB, AMP: boss ch-650.

 

Suzuki Jimny 2003:-P

פורסם

שלום

 

אם אתה רוצה לבנות באגי טוב אתה צריך רכב עם הנעה אחורית כי בשטח עם הנעה קדמית בלבד לא יהיה לך ביצועים טובים ואחיזת שטח טובה ועם קצת בוץ לא תזוז מהמקום.

 

אבל אם בכל זאת אתה רוצה לבנות עם מה שיש לך אתה יכול .

 

אז בשלב הראשון אתה צריך לפרק דלתות כנפיים בקיצור כול מה שתפוס בברגים ואז מגיע שלב חשוב שאתה צריך למצוא את הקורות של הרכב ובלי לפגוע בהם לנסות לחתוך את כול הפח המיותר .

 

כאשר כול זה נגמר אתה צריך לתת חיזוקים במקומות הרגישים וליצור מין מסגרת בתחתית הרכב .

 

עכשיו לגבי סוגי הברזלים אפשר עם ברזל מגולבן שזה חומר די חזק רק בריתוך צריך קצת ידע.

 

לגבי גדלים 3/4 צול למסגרת יספיק ן1 צול לקשתות , המלצה לגבי הקשתות זה ללכת למסגיר כי זה החלק הכי חשוב בבאגי.

 

זה פחות או יותר מה שנדרש לבצע בהסבר גס עם תרצה משהו יותר ספציפי אני אנסה לעזור בכול שלב .

 

צירפתי קמה תמונות של הבאגי שלי למרות שהוא עוד לא גמור.

 

אז בהצלחה.

 

IMG_0046.JPG

IMG_0047.JPG

IMG_0048.JPG

פורסם

אסי ...

הבאגי שיש לך זה באגי ש"פירקת" מאוטו מקורי כמו המקרה שלי

או שבנית את כל השלדה לבד...?

תן פירוט על השלבים כמה שיותר מפורט יותר טוב

בן...

פורסם

שלום זה אסי

 

בקשר לבאגי שלי זה היה בהתחלה חיפושית פרקתי הקול קיצרתי את השאסי ב-64 ס"מ והתחלתי מהתחלה עם חיזוקי קורות ובסיס החלפתי מנוע במקור היה לי 1300 עכשיו יש 1800 קירור אוויר.

 

יש לי בולמים שלא מורכבים , אני רוצה לשנות ברקסים מה שיש עכשיו זה תוף וזה לא מספיק לבלימה כי את הקדמיים פירקתי לשטח זה לא טוב אלה רק מפריע ברקסים מקדימה .

פורסם

לא הבנתי למה פירקת את בלמים הקדמיים

אם עשית את זה כדי שתוכל לזרוק תחת לעשות צלחות וכאלה

אז אתה תמיד יכול להשתמש ב"האנדברייק"

פורסם

בקשר לשאלה למה פירקתי את הברקסים הקדמיים ,

 

בבאגי אין משקל מקדימה אז ברגע שתנסה לבלום למשל בסיבוב אז הגלגלים ינעלו והבאגי ימשיך ישר לכן אני צריך שהבלימה תהיה מאחורה כי כול המשקל זה מאחורה ולא למטרת זריקת תחת .

פורסם

בואו נראה.

 

 

BX

 

באגי

 

באגי

 

BX ?

 

 

BX ???

 

באגי ??????

 

 

באגי ???????????????????? :roll::shock::shock3::shock2:

 

אני אפילו לא יודע מהיכן להתחיל להסביר לך עד כמה הרעיון מגוחך.

 

לא שילדה ,לא מתלים , לא מערכת הידראולית , לא פשטות , לא הגה , לא הנדברקס (על הגלגלים הקדמיים) , לא חלקים שיחזיקו במקום .

 

באייקון אחד ?

:screwy:

 

בשניים ?

:loco::drinking:

פורסם

אז אתה אומר ש500 שקלים חדשים הלכו לטימיון?..התרבות שלנו לאן?

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

צר לי לבעס אותך אבל מBX לא יצא לך כלום (אני התבעסתי על רנו 12) תנסה למכור אותה בחלקים אולי תרוויח משהו...

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

×
×
  • תוכן חדש...