Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3555 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי בהרבה מקומות שממליצים לבקש ולבדוק היסטוריית טיפולים של הרכב.

שתי שאלות בעניין:

1. האם פשוט מדובר מהדפס מהמוסך המורשה שבו טיפלו הבעלים? או אפילו רישומים בכתב יד שהם עשו?

2. אם זו יד שנייה ואין אפשרות להשיג את היסטוריית הטיפולים מהבעלים הראשונים - עד כמה זה קריטי?

3. מה בעצם כדאי לבדוק שם? לבדוק שמה שצריך להיות מוחלף - הוחלף בזמן? לבדוק מה חדש ולהסיק מזה מה יהיה צריך להחליף בעתיד?

 

תודה

פורסם (נערך)

קבלות של מוסך עם פירוט העבודה. לאו דווקא מורשה אבל משהו מוכר ואמין.

בתאוריה צריכה להיות קבלה אחת בכל שנה : טיפול שנתי וזהו. הסכום בקבלות צריך להיות דומה. כל מה שמעבר טיפול שיגרתי צריך להעלות סימני שאלה. תוודא שהרכב נכנס בק"מ הנכון לטיפול תקופתי. בכל רכב זה קצת אחרת.

בגדול בגלל הקיץ הישראלי , מומלץ להחליף שמן פעם בשנה או אחרי 20K ק"מ.

בטיפול מחליפים חלקים מתבלים כגון :שמנים,ברקסים ,פילטרים למינהם.

אם פתאום תראה שהחליפו למשל ראדיאטור או טמבון תתחיל לשאול שאלות.

אין נבואה לגבי העתיד. אולי מכונאי ממוחה יכול להגיד לך מה כבר עומד לפני החלפה.

עריכה אחרונה על ידי save
×
×
  • תוכן חדש...