Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3563 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי. לפני מס׳ חודשים אבן חצץ ניפצה את השמשה הקדמית של הרכב שלי.

השתמשתי בביטוח והוספתי עוד הרבה כסף כדי לקבל שמשה מקורית (שכמובן לא חלק מהביטוח)..

שמתי לב לאחרונה כי במהירויות בסביבות 100 קמ״ש מתחיל להיות רעש מציק של רוח באזור הקצה העליון של החלון בצד הנהג..לא ציינתי הרכב הוא גולף 2016, ברכב הזה אין גומיות סביב החלון אלא 2 פסי גומי שיושבים על קליפסים מ 2 הצדדים.. התחלתי לשחק עם הגומי מהצד של הנהג וגיליתי שיש רעשי רוח אפילו באזור ה 60 קמש (מתחילים)..

חשוב לי לציין שלפני שהתנפץ לי החלון הייתי שומע רעשי רוח ממרכז השמשה ובמהירויות באזור ה 160 וצפונה...

לפני הניפוץ של השמשה לא הייתי שומע שום רעש של רוח במהירות של עד 120.. בוודאות..

השאלה שלי היא - האם ללכת למורשה שייבדקו אם בכלל מדובר בשמשה או אולי באזור דלת הנהג (גם יכול להיות הקצה של החלון גם קרוב מאוד לנהג)... או ללכת לזגג שהתקין את החלון שייבדוק מה פשר הרעש..

אני לא כל כך יודע כיצד לנקוט במקרה שלי ואשמח לטיפ או שניים...:wink:

פורסם

היי. לפני מס׳ חודשים אבן חצץ ניפצה את השמשה הקדמית של הרכב שלי.



השתמשתי בביטוח והוספתי עוד הרבה כסף כדי לקבל שמשה מקורית (שכמובן לא חלק מהביטוח)..

שמתי לב לאחרונה כי במהירויות בסביבות 100 קמ״ש מתחיל להיות רעש מציק של רוח באזור הקצה העליון של החלון בצד הנהג..לא ציינתי הרכב הוא גולף 2016, ברכב הזה אין גומיות סביב החלון אלא 2 פסי גומי שיושבים על קליפסים מ 2 הצדדים.. התחלתי לשחק עם הגומי מהצד של הנהג וגיליתי שיש רעשי רוח אפילו באזור ה 60 קמש (מתחילים)..

חשוב לי לציין שלפני שהתנפץ לי החלון הייתי שומע רעשי רוח ממרכז השמשה ובמהירויות באזור ה 160 וצפונה...

לפני הניפוץ של השמשה לא הייתי שומע שום רעש של רוח במהירות של עד 120.. בוודאות..

השאלה שלי היא - האם ללכת למורשה שייבדקו אם בכלל מדובר בשמשה או אולי באזור דלת הנהג (גם יכול להיות הקצה של החלון גם קרוב מאוד לנהג)... או ללכת לזגג שהתקין את החלון שייבדוק מה פשר הרעש..

אני לא כל כך יודע כיצד לנקוט במקרה שלי ואשמח לטיפ או שניים...

פורסם

כנראה הדבקת השמשה נעשה בצורה לא מושלמת.

פשוט תחזור לזגג, ישלימו חומר אטימה ויש אפשרות שלא יצטרכו אפילו לפרק את השמשה מהרכב לשם כך.

פורסם

כנראה הדבקת השמשה נעשה בצורה לא מושלמת.

פשוט תחזור לזגג, ישלימו חומר אטימה ויש אפשרות שלא יצטרכו אפילו לפרק את השמשה מהרכב לשם כך.

אני רוצה להבין...חומר האטימה היחיד שהיה זה מין סיליקון או משהו שנראה כמו המיכלי סיליקון שחור כזה שיצא בעזרת לחץ אוויר..

אין לי לחלון גומיות שכנראה היו פותרות את הבעיה של התקנה לא מדוייקת...

עוד שאלונת:

במידה ופשוט לחצו חזק מדיי על החלון כאשר הלבישו אותו על החומר השחור שציינתי, ואז הרוח פוגשת את הגג כסוג של התנגדות, יכול להוביל גם כן לרעש רוח, או שזה היה כבר יותר בסגנון של סימנים על הפח מכל הלחץ של הרוח...?

פורסם

קשה להגיד מה בדיוק לא בסדר מבלי לראות את העבודה שעשו שם.

מה שוודאי לפי דבריך שהרעש הופיע אחרי התיקון, אז יש לך כתובת לאין לחזור ולבקש שיטפלו בזה.

פורסם

אני הייתי הולך למורשה, השמשה שהותקנה היא תואמת מקור או מקורית מבית VW?

אכן מבאס.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם (נערך)

קשה להגיד מה בדיוק לא בסדר מבלי לראות את העבודה שעשו שם.

מה שוודאי לפי דבריך שהרעש הופיע אחרי התיקון, אז יש לך כתובת לאין לחזור ולבקש שיטפלו בזה.

אני אגיד לך ממה אני חושש:

עשיתי דרך הביטוח,עכשיו החברה שעובדת עם הביטוח היא במקור יושבת בבני ברק. רכשתי מהם את החלון, אבל את ההתקנה עשו כביכול חברה אחרת שעובדת איתם...עכשיו אני יכול לפנות למקור של הקבלה מצד אחד, ולדרוש בגלל שמדובר בחלון מקורי, להגיע אליהם לבני ברק שיעשו עבודה כמו שצריך, או לחילופין ללכת לחברה שעבדה תחתיהם בחיפה, ויש סיכוי גבוה ששוב יתקינו לי לא טוב במידה וינתקו את החלון, אני גם חושש שבגלל שזה חלון מקורי והוא ייסדק פתאום תוך כדי העבודה שלהם בניתוק אני אשלם על זה הרבה כסף וזמן.. (כאשר הגעתי בפעם הראשונה להחליף את החלון אז מסדק קטן של 5 ס״מ הוא נהיה כמעט חצי חלון עם פיצוצים שכאלה..)

עריכה אחרונה על ידי roni_bel
פורסם

אז לדעתי רק התקנה לא טובה, תחזור לזגג שינסה לתקן.

זה בעיה, מאוד קשה להגיע לרמת התקנה כמו במפעל.

Volkswagen Polo GTI 2020 - White

Skoda Fabia 2015 - Style, White & Black (sold)

 

פורסם

אז לדעתי רק התקנה לא טובה, תחזור לזגג שינסה לתקן.

זה בעיה, מאוד קשה להגיע לרמת התקנה כמו במפעל.

השאלה אם הזגג מתקשה, האם ללכת לאיפה שמוכרים את המכונית ולצלם עד כמה שאפשר את הנקודות שניתן לבחון את ההתקנה יעזרו לו ?

אני ממש לא רוצה ללכת לשם שיפרקו לי את החלון במקרה הגרוע, ואז שוב לחזור לרעשי רוח המציקים האלה...

יש איזה טיפ או משהו שכדאי אולי להגיע או לנסות להשיג בכדי שההתקנה תהיה מדוייקת כמה שיותר, מלבד תמונות של רכב זהה ?

פורסם

גש לחברה אשר התקינה בפועל את השמשה.

במידה והם ישברו את השמשה במהלך התיקון - יש להם ביטוח והם יתקינו שימשה חדשה.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם
גש לחברה אשר התקינה בפועל את השמשה.

במידה והם ישברו את השמשה במהלך התיקון - יש להם ביטוח והם יתקינו שימשה חדשה.

 

 

אייל.

השאלה אם הם יתקינו שמשה מקורית ??

פורסם

את הדבר הכי חשוב לא בדקת

 

האם נכנס מים מאיזור השמשה הקדמית?

 

לצערי קרה לי מקרה כזה והיו חייבים לפרק ולהתקין מחדש.

 

במידה ונכנסים לך מים אז אין כבר שאלה אלא לחזור למקום ההתקנה

 

ודרך אגב סתם מיותר שמשה מקורית לפי דעתי

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

ההבדל בין חכם לטיפש הוא ששניהם חושבים אותו דבר רק שהטיפש אומר את זה בקול..:wink:

פורסם

לאבא שלי עם גולף 2015 הוחלפה השמשה הקדמית לפני כמה חודשים לשמשה חילופית מהביטוח, אין רעשי רוח (נהגתי מספר פעמים על הרכב), נראה שלא חודרים מים - וברגע שכבר הוחלפה השמשה פעם אחת, זה כבר לא ״מקורי מהמפעל״ אז שיחליפו גם עוד כמה פעמים העיקר שיעשו עבודה טובה.

שמשה מקורית אולי זה נחמד יותר, אבל אם העבודה לא טובה זה לא שווה הרבה.

עדיף כבר שמשה חליפית שיושבת כמו שצריך.

 

מצד שני כבר שילמת הרבה על שמשה מקורית, כל עוד לא נכנסים מים ורעשי הרוח לא חזקים מידי, אולי כבר אפשר לחיות עם זה וזהו.

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

פורסם
את הדבר הכי חשוב לא בדקת

 

האם נכנס מים מאיזור השמשה הקדמית?

 

לצערי קרה לי מקרה כזה והיו חייבים לפרק ולהתקין מחדש.

 

במידה ונכנסים לך מים אז אין כבר שאלה אלא לחזור למקום ההתקנה

 

ודרך אגב סתם מיותר שמשה מקורית לפי דעתי

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

איך זה בא לידי ביטוי שנכנסו מים, שמת לב שמה קורה?

Current: Cupra Formentor 2022 1.5T (150HP) DSG7

Previous: VW Polo V 2012 1.4L (85HP) Manual Gear ---> VW Golf VII 2013 1.4T (122HP) DSG7 ---> VW Golf VII 2015 1.4T (150HP) DSG7 ---> Seat Ateca 2019 1.4T (150HP) DSG7

×
×
  • תוכן חדש...