Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3559 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן, יש לי מאזדה 3 האצ'בק כחולה מ2007, ובגלל שהיא ישבה בשמש תקופה קצרה יש קילופי לקה דיי רציניים במכסה מנוע, וזה ממש מכער אותה ומפריע לי, עכשיו לצבוע את כל הרכב לא בא בחשבון, ואין איך לכסות את זה במדבקות לכן הגעתי למסקנה שאני רוצה לצבוע את המכסה מנוע, אבל אני מפחד שיהיו הבדלים בצבע, האוטו כמובן לא במצב אסתטי מושלם אבל אני משתדל לטפח אותו.

לכן, מומלץ לצבוע רק את מכסה המנוע?

ושאלה כללית, שווה לעשות לו WAX או משהו שיחזיר לו קצת ברק אחרי 10 שנים על הכביש?

מצרף תמונה, קצת באיכות לא משהו של הקילוף..

?ui=2&ik=9f17b38a3c&view=fimg&th=15732ed780e6fbdb&attid=0.1.1&disp=emb&attbid=ANGjdJ8KiBnckTPqHJs48FgZdh-0uAZVL5f1wbirNtsK7IFveZZp6MwjAWpIVLA8B0hZ-Iv4nT-kXqOY3DRu85pTku0euBkL-2uaFJLAvce_sxgqGgZqoPmZBt-PAvc&sz=s0-l75-ft&ats=1474028219492&rm=15732ed780e6fbdb&zw&atsh=1

פורסם

אני לא רואה את התמונה..

בכל אופן אם מצב הרכב בעייתי אז יש סיכוי גדול שיהיה הבדלי צבע, למרות שבעל מקצוע טוב יוכל למזער אותם בכמובן לא לשים את קוד הצבע אלא צבע מעט דהוי יותר.

עוד אופציה, קצת מגזרית ואני אישית בחיים לא הייתי עושה, יש כאלה שצובעים את המכסה מנוע בצבע שחור ואז זה ימנע את ההבדלים.

אופציה יותר ראלית לחפש בפרוקויות לדעתי יצא יותר זול, למרות שהצבע שלך דיי אקזוטי אז יכול להיות מאוד קשה למצוא.

 

ובקשר לווקס, אז קודם כל יכול להיות שבכלל עדיף פוליש, השאלה היא כמה לקה נשארה שם.. בקשר לאם שווה, זה רק אתה יכול להחליט ובטוח לא אנחנו.

פורסם

לא העלית את התמונה כמו שצריך.

בכל אופן רכב משנת 2007 יהיו הבדלי גוון כיוון ששאר הצבע ברכב כבר קיבל גוון אחר מהשנים שלו על הכביש / חשיפה לשמש.

 

ווקס לא יעזור על קילופים.

תעלה את התמונה ונראה איך זה נראה

Opel Adam S 2017

פורסם

פוליש רק יחמיר את מצב הלכה שגם ככה לא במיטבה. ווקס אפשר לעשות. (רק קוסמטיקה זמנים)

הכי טוב לנסות לעשות שיחזור לכה (יש ספונסר שעוסק בזה) כדי להציל משהו מהמכסה מנוע

למרות שזה לא ייצא לעולם מושלם -אבל זה עדיף מקילופי לכה שרק ילכו ויתגברו.

פורסם
אני לא רואה את התמונה..

בכל אופן אם מצב הרכב בעייתי אז יש סיכוי גדול שיהיה הבדלי צבע, למרות שבעל מקצוע טוב יוכל למזער אותם בכמובן לא לשים את קוד הצבע אלא צבע מעט דהוי יותר.

עוד אופציה, קצת מגזרית ואני אישית בחיים לא הייתי עושה, יש כאלה שצובעים את המכסה מנוע בצבע שחור ואז זה ימנע את ההבדלים.

אופציה יותר ראלית לחפש בפרוקויות לדעתי יצא יותר זול, למרות שהצבע שלך דיי אקזוטי אז יכול להיות מאוד קשה למצוא.

 

ובקשר לווקס, אז קודם כל יכול להיות שבכלל עדיף פוליש, השאלה היא כמה לקה נשארה שם.. בקשר לאם שווה, זה רק אתה יכול להחליט ובטוח לא אנחנו.

חשבתי על לקחת מפירוק, איזה יש טוב בראשון? המאגר?

לא העלית את התמונה כמו שצריך.

בכל אופן רכב משנת 2007 יהיו הבדלי גוון כיוון ששאר הצבע ברכב כבר קיבל גוון אחר מהשנים שלו על הכביש / חשיפה לשמש.

 

ווקס לא יעזור על קילופים.

תעלה את התמונה ונראה איך זה נראה

 

פוליש רק יחמיר את מצב הלכה שגם ככה לא במיטבה. ווקס אפשר לעשות. (רק קוסמטיקה זמנים)

הכי טוב לנסות לעשות שיחזור לכה (יש ספונסר שעוסק בזה) כדי להציל משהו מהמכסה מנוע

למרות שזה לא ייצא לעולם מושלם -אבל זה עדיף מקילופי לכה שרק ילכו ויתגברו.

יש אפשרות לשחזור לקה?

הנה העלתי את התמונה..

car.jpg

פורסם

מקפיץ, קיבלתי הצעת מחיר לצביעת מכסה המנוע וכנראה שאלך על זה.

אבל, התחילו סימנים מוקדים של קילוף גם בגג של האוטו, עוד לא מתקלף אבל כבר יש נקודות לבנות של הלקה השרופה, ורציתי לשאול, האם הפיתרון היחיד הוא צביעה? אין חידוש לקה? כי בגג למשל הצבע לא נפגע, אין איזה טיפול שיגן על הצבע וימנע קילופים וצביעה מחדש?

תודה רבה לכל מי שעונה!

פורסם

יש לך את חברת רסטור מופיעה פה בפורום, אבל לפי התמונות ששלחת גם אחרי מה שהם יעשו עושה עלי רושם שיראו לדוגמא בשמש

את הקילופים שמתחת לחומר שהם שמים, אבל תצפה למחיר הרבה יותר גבוה ממה שיתנו לך במקום צביעה זול נניח

350-500 לחלק.

 

עדיף לצבוע, מקום טוב ידאגו שהצבע יצא אחיד, במידה ויהיה שינוי אני משאר שהוא יהיה שינוי קל, וגם תוכל לעשות פוליש לכל האוטו להחיות את הצבע הישן.

 

בהצלחה

פורסם

הבעיה שצביעה תראה הבדלים בין חלק לחלק, השיטה של רסטור לא מראה הבדל צבעים ממה שיצא לי לראות.

מעניין אם הם עושים טיפול נקודתי- יכולה להיות אופציה.

Opel Adam S 2017

פורסם

ריסטרוFX יכולים לשחזר את המראה הטבעי, אך מקרוב ניתן יהיה להבחין באיזור הפצוע.

עדיף לעשות צביעה ברמה טובה על כל המכסה מנוע(עלות לעבודה בינונית טובה מתחיל ב800 שקל בערך)

לגבי שאר הרכב אתה יכול לקחת את הרכב לדילייטור וליראות אם אפשר לחדש את שאר הלוק של הרכב.

לגבי שמירה עתידית הכי פשוט זה אוטם(אפשר ווקס גם מעלה) לגבי משהו יותר רציני זה כבר ציפוי.

פורסם
יש לך את חברת רסטור מופיעה פה בפורום, אבל לפי התמונות ששלחת גם אחרי מה שהם יעשו עושה עלי רושם שיראו לדוגמא בשמש

את הקילופים שמתחת לחומר שהם שמים, אבל תצפה למחיר הרבה יותר גבוה ממה שיתנו לך במקום צביעה זול נניח

350-500 לחלק.

 

עדיף לצבוע, מקום טוב ידאגו שהצבע יצא אחיד, במידה ויהיה שינוי אני משאר שהוא יהיה שינוי קל, וגם תוכל לעשות פוליש לכל האוטו להחיות את הצבע הישן.

 

בהצלחה

 

הבעיה שצביעה תראה הבדלים בין חלק לחלק, השיטה של רסטור לא מראה הבדל צבעים ממה שיצא לי לראות.

מעניין אם הם עושים טיפול נקודתי- יכולה להיות אופציה.

 

ריסטרוFX יכולים לשחזר את המראה הטבעי, אך מקרוב ניתן יהיה להבחין באיזור הפצוע.

עדיף לעשות צביעה ברמה טובה על כל המכסה מנוע(עלות לעבודה בינונית טובה מתחיל ב800 שקל בערך)

לגבי שאר הרכב אתה יכול לקחת את הרכב לדילייטור וליראות אם אפשר לחדש את שאר הלוק של הרכב.

לגבי שמירה עתידית הכי פשוט זה אוטם(אפשר ווקס גם מעלה) לגבי משהו יותר רציני זה כבר ציפוי.

אוקיי קודם כל תודה!

דבר שני אני אבדוק אם הבנתי נכון -

אז את מכסה המנוע אצבע.

לגבי שאר האוטו, רק רוצה לציין שהאוטו גם ככה לא במצב של אוטו חדש ככה שאני באמת מוכן להתפשר על טיפול בינוני, העניין הוא שהגג עוד לא מתקלף אבל כבר נשרפה קצת הלקה, ככה שאם לא אגע בו לדעתי תוך חודש הוא יתקלף כבר, וכרגע הוא הבעיה שלי.

אז לגג- לקחת לריסטורFX? לעשות לו פוליש וזה יישמר? לצפות? מה מומלץ? תודה רבה רבה! (שוב מדגיש לא אכפת לי שיראו שהלקה קצת נשרפה רק רוצה לשמר את המצב שלא יהיה יותר גרוע)

פורסם

ריסטרוFX עושים גם ציפוי, בגדול אתה יכול לדבר אם אנשי מקצוע לגבי פוליש סביר כדי לחדש לכה(במידה והלכה מאפשרת זאת)

אם אין מספיק עובי אז לעשות כבר את כל הרכב אצל ריסטרוFX מכסה מנוע בכל אופן עדיף צביעה כי שם יש קילופים אגרסיביים יותר וניתן יהיה לשים לב אליהם מקרוב.

 

לגבי עמידות של טיפול בריסטרוFX, הם מבטיחים(אל תתפוס אותי במילה) משהו כמו שנתיים 3 עמידות לחידוש לכה. צבע חדש אם תשמור עליו כנדרש כניראה ישרוד יותר

פורסם (נערך)

יש דברים שלא תמיד ניתן להעביר במילים בפורום. צריך לפעמים לכתת רגליים (ברכב יותר קל)

לשאול להתעניין מה ניתן לעשות בעלי מקצוע. אם זה צביעה ואם זה ציפוי לכה אצל ריסטרו. שאל אותם

ישירות תתעניין ותבקש לראות תוצאות בעיניים. תקבל החלטות יותר מהר מאשר כמה מילים כאן.

 

בהצלחה.

עריכה אחרונה על ידי yogev20
×
×
  • תוכן חדש...