Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3608 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום

מותקן אצלי בבית, תשתית: הוט, ספק: סמייל.

 

קיבלתי מ-HOT נתב/ראוטר HOTBOX 1, אבל בשימוש ברשת WIFI חוויתי הרבה ניתוקים.

החלטתי לפתור את הבעייה באמצאות ראוטר חיצוני, למזלי בדיוק Oshri

הציע למסירה ראוטר נטגיר(ואנצל את המקום להודות לו שוב).

שירשרתי את הראוטר לפי המדריך הנ"ל: שימוש בנתב אלחוטי כנקודת גישה אלחוטית.

החלטתי לבטל את ה-WIFI ב-HOTBOX ואני רק משתמש ב-WIFI מהראוטר נטגיר בלבד.

אבל אז עלה לי רעיון לניצול ה-HOTBOX לרשת נפרדת.

 

השאלה שלי היא האם אני יכול להפעיל את ה-WIFI ב-HOTBOX כרשת נפרדת עם שם וסיסמה שונים כדי שישמש את האורחים?

בברכה ירון

 

אני תמיד אומר שיש דבר אחד שמפריד ביני לבין גאונות: וזה אני:shock2:

פורסם

ברמת העיקרון כן,

אבל אתה משתמש בראוטרים טיפשים, הפרדת רשתות לא באמת אפשרית כאן

 

קודם כל הגדרת את הראוטר השני כשלוחה של הראשון, לכן גם אם תצור רשת נפרדת, הם עדיין קיימים ברמת הפנימית.

גם אם היית מגדיר את זה אחרת כ WAN במקום LAN, עדיין הראוטרים מאפשרים תקשורת פנימה בצורה כזאת או אחרת, אז אבטחתית לא קיבלת שום דבר.

 

הגדרה כ WAN מאפשרת "ניראות" של הפרדת רשתות, אבל מישהו שיודע מה הוא עושה עוקף את זה כאילו זה לא קיים.

אם יש פיירוול בראוטר השני אולי אולי אולי אפשר לעשות משהו, אבל מסופקני.

×
×
  • תוכן חדש...