Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דאצ'יה סנדרו - דיזל, או 1.2L בנזין?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3579 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יכול גם לדמיין תקיפה דרך החלון באמצעות חנית על ידי פראי אדם, שם גם S-Class תקבל ציון של 0, אז מה?

 

בשורה התחתונה המושב האחורי לו אתה דואג כל כך קיבל ציון של 79%, נמוך זה בוודאי לא.

בטח לא 3 כוכבים כמו שטענת בעבר (אתה יודע, היו זמנים שבהם אנשים המפיצים מידע שגוי היו מקבלים התראות).

 

חלאס עם הפרופוגנדה.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני יכול גם לדמיין תקיפה דרך החלון באמצעות חנית על ידי פראי אדם, שם גם S-Class תקבל ציון של 0, אז מה?

 

בשורה התחתונה המושב האחורי לו אתה דואג כל כך קיבל ציון של 79%, נמוך זה בוודאי לא.

בטח לא 3 כוכבים כמו שטענת בעבר (אתה יודע, היו זמנים שבהם אנשים המפיצים מידע שגוי היו מקבלים התראות).

 

חלאס עם הפרופוגנדה.

 

79% זה הגנה על ילדים חגורים בכיסא בטיחות. נוסעים אחרים עלולים להיפגע בצורה יותר חמורה. אתה מגן על הדבר הלא נכון. לא ברור לי למה אלא אם כן אתה עובד בסוכנות דאצ'יה. התראות צריך לקבל מי שתומך בחיסכון על חשבון בריאות וחיים של בני אדם. הגיע הזמן שכל הרכבים שמגיעים ארצה יצויידו ב-6 כ"א לפחות. אין בארץ תרבות נהיגה. הקטל בכבישים רק מקבל תאוצה מידי שנה ובטיחות גבוהה של הרכבים היא חיונית כאן.

פורסם

אני לא מגן על שום דבר פרט לאמת.

 

אתה מפזר מידע מוטעה ומטעה אנשים שיקראו את השרשור הזה ואולי יפסיקו בדיוק אחרי ההודעה שלך,

מנין להם לדעת שהסנדרו קיבלה 4 כוכבים ולא 3? אולי סומכים על משהו שכתב מישהו אקראי באינטרנטים?

הרי kamradkin כתב, הוא בטח יודע על מה הוא מדבר.

ובכלל, הרכב גם לא בטוח, שוב לדבריך.

על מה מבסס כבודו את דעתו? מהנדס רכב במקצוע? יש ארגון בינלאומי כלשהו כדוגמת הEuroNCAP שקבע

שהמושב האחורי לא נחשב בטוח?

 

אה לא?

 

זכותך לחשוב שהרכב חרא, יצרן חרא, כולם חרא, אין בעיה - אל תקנה, הכל בסדר.

אבל מכאן ועד לפזר מידע שגוי ולקבוע עובדות ללא סימוכין יש מרחק משמעותי.

 

אסיים בציטוט חוקי הפורום:

1. אם אתם לא יודעים - אל תגיבו!

עיצה גרועה שניתנה על גבי הפורום יכולה לעלות כמה אלפי שקלים במקרה הטוב ויכולה גם להגמר במוות במקרה הקיצוני ביותר.

אם אתם לא יודעים, לא בטוחים, "חושבים ש...", "מאמינים ש..." או כל וריאציה אחרת שבסופו של דבר אומרת שאין לכם מושג במה מדובר - אל תגיבו!

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

נרכשה סנדרו סטפווי דיזל. לבנה.

...

אפרופו המצמד, הוא מאוד קשה. ממש צריך להפעיל שריר ברגל בשביל ללחוץ עליו. האם יש דרך לרכך את הקלאץ'?

 

מישהו?

פורסם

תן לזה הזמן הרגל שלך תתרגל..הרכב הראשון שלי היה טויוטה היילקס 2001 ידני - הקלאצ' היה לי כבד ברמה שהייתי ממש סובל איתו ואחרי חודשיים? לא הרגשתי אותו - עיניין של הרגל.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם
אני לא מגן על שום דבר פרט לאמת.

 

אתה מפזר מידע מוטעה ומטעה אנשים שיקראו את השרשור הזה ואולי יפסיקו בדיוק אחרי ההודעה שלך,

מנין להם לדעת שהסנדרו קיבלה 4 כוכבים ולא 3? אולי סומכים על משהו שכתב מישהו אקראי באינטרנטים?

הרי kamradkin כתב, הוא בטח יודע על מה הוא מדבר.

ובכלל, הרכב גם לא בטוח, שוב לדבריך.

על מה מבסס כבודו את דעתו? מהנדס רכב במקצוע? יש ארגון בינלאומי כלשהו כדוגמת הEuroNCAP שקבע

שהמושב האחורי לא נחשב בטוח?

 

אה לא?

 

זכותך לחשוב שהרכב חרא, יצרן חרא, כולם חרא, אין בעיה - אל תקנה, הכל בסדר.

אבל מכאן ועד לפזר מידע שגוי ולקבוע עובדות ללא סימוכין יש מרחק משמעותי.

 

אסיים בציטוט חוקי הפורום:

 

לא צריך להיות מהנדס רכב או מומחה ב-EuroNCAP כדי להבין שהיעדר כ"א מאחור מגביר סיכון לפציעה קשה ואף מוות בהתנגשות צידית בצורה משמעותית ליושבים מאחור. רק משברי חלונות אפשר להיפצע קשות. והמבחן עוד בוצע ב-50 קמ"ש. במציאות, המהירות לפעמים הרבה יותר גבוהה. אני כבר לא אומר שהמבחן בוצע לפי כמעט 4 שנים. היום, המבחנים יותר מחמירים.


×
×
  • תוכן חדש...