Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי טויוטה יאריס 2015.

כשאני שם דיסקאון קי משום מה אני שומע רק חלק מסויים מהשירים ולא את הכל.

אם נגיד יש 300 שירים בדיסק אז מופיע לי רק 250.

הדיסקאוןקי מפורמט ל FAT32 ויש שם 3 תיקיות, ומשום מה המערכת לא מזהה את התיקיות אלא את כל השירים שיש בכל התיקיות ביחד.

מה שכן בחיפוש ספציפי לשיר שלא נמצא ברצף השירים המערכת כן מוצאת אבל אז העסק מתחרבש יותר.

יש דרך לפתור את זה?

פורסם
בנוגע לזיהוי החלקי, האם כל השירים הם מאותו פורמט?

 

כן כולם בפורמט MP3, ניסיתי בשני דיסק און קי שונים וגם לא הצליח.

חשבתי אולי לעשות המרה נוספת ל MP3 לפורמט אחיד אבל אני בספק אם זה יעזור.

פורסם (נערך)

בדוק שאין לך בתיקיה אחת יותר מ-255 קבצים.

 

אגב, DOK שבדקת הם בתקן 2.0?

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם
בדוק שאין לך בתיקיה אחת יותר מ-255 קבצים.

 

אגב, DOK שבדקת הם בתקן 2.0?

 

3 תיקיות של 124, 159 ו 54 שירים.

כן אחד של סאן דיסק הקרוזר ועוד אחד שניהם 2.0.

פורסם
מה שכן בחיפוש ספציפי לשיר שלא נמצא ברצף השירים המערכת כן מוצאת אבל אז העסק מתחרבש יותר.

מה הכוונה? לא שומעים טוב, לא שומעים בכלל, משהו אחר?

 

במערכות ישנות היתה בעיה שנגנים מסויימים לא היו מצליחים לקרוא קבצים המקודדים ב-VBR. לא נתקלתי בזה לאחרונה, אבל כן שווה לנסות להמיר כמה מהשירים הבעיתיים לפורמט מסויים בקצב נתונים קבוע.

 

דבר נוסף שיכול להיות בעייתי זה קבצים עם הגנה - DRM.

פורסם
מה הכוונה? לא שומעים טוב, לא שומעים בכלל, משהו אחר?

 

במערכות ישנות היתה בעיה שנגנים מסויימים לא היו מצליחים לקרוא קבצים המקודדים ב-VBR. לא נתקלתי בזה לאחרונה, אבל כן שווה לנסות להמיר כמה מהשירים הבעיתיים לפורמט מסויים בקצב נתונים קבוע.

 

דבר נוסף שיכול להיות בעייתי זה קבצים עם הגנה - DRM.

שומעים טוב מאוד פשוט אם אני עושה חיפוש לשיר ספציפי אז הוא מוצא את השיר אבל אז רצועת השירים מצטמטמת, אם היה לי לשמוע 250 שירים למשל אז עכשיו יהיה לי 30 שירים נגיד.

יש לך תוכנת המרה ייעודית - אין לי בעיה לנסות אולי זה הבעייה.

פורסם

אוקיי, אז זה לא נראה בעיה של קידוד.

 

יש משהו משותף בין הקבצים? אולי קבוצה אחת של קבצים עם שמות בעברית וחלק באנגלית?

פורסם
אוקיי, אז זה לא נראה בעיה של קידוד.

 

יש משהו משותף בין הקבצים? אולי קבוצה אחת של קבצים עם שמות בעברית וחלק באנגלית?

כן יש תיקייה אחת של אנגלית ושתיים של עברית.

אבל יש לציין שהשירים שלא מופיעים ברשימה הם משני הצדדים והמערכת שלי לא תומכת בעברית.

פורסם
ולא תגלה לנו מה הפתרון שמצאת?

 

מסתבר שהמערכת מוגבלת ל 250 שירים ברצף אחד.. למה? לטויוטה הפיתרונים.

ניתן לעקוף את זה ע"י מחיצות, בניתי 3 מחיצות שלמעשה הם השלוש תיקיות ואני פשוט עובר בניהם כל הזמן.

קצת מציק אבל לפחות פיתרון.

פורסם

נשמע דומה להגבלת 255 קבצים בספריה שתיארתי קודם.

ויחד עם זאת נשמע לי מוזר כל הסיפור ושמלכתחילה המערכת מנסה לקרוא את כל הקבצים ולהניח אותם ברשימה אחת במקום לחלק לספריות.

 

בשביל הנסיון, אם יש לך כוח, נסה ב-DOK מפורמט טרי ליצור את התיקיות ורק אז להעתיק לכל תיקיה בנפרד שירים. ו/או לחילופין להעתיק כל ספריה בנפרד אליו.

 

במחיצות אגב אתה מתכוון ל-partitions?

פורסם

תשים לב גם אם לחלק מהשירים יש אותיות מיוחדות (תווים מיוחדים) בשם של הקובץ - יש מערכות שלא יודעות לקרוא תווים שהם לא מטבלת הASCII ולכן לא יציגו את הקובץ ולא ינגנו אותו.

 

אני מבין שהנושא הגיע לפתרון - סתם נותן כאן עוד מידע למקרים כאלו או אחרים.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

×
×
  • תוכן חדש...