Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1480 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי צריך רגולציה בהיי-טק? אתה הרי לא משפיע על כלום, הרי לא יתכן מקרה שבו מי שחיבר ממשק בין תוכנת המעבדות לתיק הרפואי עשה טעות ויש הסט של 1 בקליטת הנתונים (נתוני המעבדה שלך נרשמו בתיק של משהו אחר למשל ) או דברים דומים.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
נניח בהייטק
צריך דחוף לשכת מקודדים, נמאס שכל זב חוטם שעשה קצת פייתון באינטרנטים וצפה בעג"ג שליט"א מתחרה איתנו על מקומות עבודה!!!

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

בקיצור, מה שאתם קוראים לו ניסיון חיים אנחנו קוראים לו תפיסות מיושנות שפוגעות בכולנו.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם
מי צריך רגולציה בהיי-טק? אתה הרי לא משפיע על כלום, הרי לא יתכן מקרה שבו מי שחיבר ממשק בין תוכנת המעבדות לתיק הרפואי עשה טעות ויש הסט של 1 בקליטת הנתונים (נתוני המעבדה שלך נרשמו בתיק של משהו אחר למשל ) או דברים דומים.

 

או 0 שנלחץ בטעות (מקש 0, לא בנאדם 0) והכפיל פי עשר קולות של איזו מפלגה איפשהו. בקטנההההה אחי.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

אם כבר רגולציה על ההייטק. צריך לכפות בחוק coverage מינימלי של טסטים.

"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

Kawasaki Z400 2020

פורסם

ואתה באמת חושב אין רגולציה על, נניח, מערכות מידע של קופת חולים? בודאי שיש רגולציה, למשל על אבטחת מידע.

 

אבל, ואללה, כבר כתבתי לך - לך למכשפים ולידעונים, תקע סיכות בבובות וודו של הרופאים ועורכי הדין ותמשיך להתלונן על הרגולציה. ולך לשכן שלך שיוליך אותך בנבכי הפרוצדורה המשפטית. או שאתה רוצה שגם השופטים יהיו חסרי השכלה משפטית ויפסקו לפי נטיית ליבם.

 

דרך אגב - רגולציה לא מונעת דברים ב-100%, אבל היא מסדירה אותם ומצמצמת מאוד את הסיכוי לתקלות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

סלח לי ספריאל, אבל ביחס למתנגד ביבי נהלב, אתה נשמע בעיקר כמו תומכיו העיוורים ביותר.

הגחכת הטיעונים של הצד השני ודמוניזציה של המצב שהם מתארים לא מחזקים את הטיעונים שלך. להיפך.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

רגולציה של אבטחת מידע, וואלה.

במקרה אני נמצא בתחום במשרד ממשלתי (אמנם בתפקיד אדמיניסטרטיבי ולא מקצועי), וממה שהמנהל שלי (CISO אצלנו)

מספר לי על מה שהוא נתקל שהולך במשרדים אחרים, בלשון המעטה לא הייתי משליך יהבי על זה שיש רגולציה אפקטיבית בתחום הזה.

אגב לפחות אצלנו, אם היינו נשארים בסטנדרט המקצועי שמתוות היחידות המקצועיות הרלוונטיות למשרדי הממשלה, מצבנו היה עגום למדי.

 

אם כבר מה שקורה בתחום מוכיח בדיוק ההיפך, זה אינטרס של החברות להקפיד על אבטחת מידע טובה כדי להגן על הלקוחות שלהם,

בלי שום קשר לרגולציה ממשלתית.

 

אבל אני שמח שאתה רגוע לדעת שיש רגולציה על אבטחת מידע, לפחות אתה עקבי בגישה שלך.

 

אה ולא יודע איך לומר לך, אבל אם אתה חושב שבמצב היום השופטים הם 100% מקצועיים ואין להם אג'נדה שמשפיעה על הפסיקות שלהם ברמה יומיומית,

יש בזה מעט מן הנאיביות. אבל זה לדיון אחר.

פורסם

בודאי שיש, וחלקם נראים לי לא חכמים בעליל. ועדיין אני מעדיף את מי שמבין את החוק על פני מי ששולט רק לפי הרגש

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
ואתה באמת חושב אין רגולציה על, נניח, מערכות מידע של קופת חולים? בודאי שיש רגולציה, למשל על אבטחת מידע.אבל, ואללה, כבר כתבתי לך - לך למכשפים ולידעונים, תקע סיכות בבובות וודו של הרופאים ועורכי הדין ותמשיך להתלונן על הרגולציה. ולך לשכן שלך שיוליך אותך בנבכי הפרוצדורה המשפטית. או שאתה רוצה שגם השופטים יהיו חסרי השכלה משפטית ויפסקו לפי נטיית ליבם.דרך אגב - רגולציה לא מונעת דברים ב-100%, אבל היא מסדירה אותם ומצמצמת מאוד את הסיכוי לתקלות.

 

אמר לי פעם משהו חכם , כאשר אין מה להגיד לגופו של ענין אז תוקפים את גופו של אדם.

 

מה הקשר בין חסר השכלה משפטית לדוגמא שהבאתי לך ?

וזה שמשהו עבר את בחינות הלשכה , זה אומר שהוא עו"ד טוב ? אין הבדלים ? כולם שווים בידע ?

למה להכריח ? .

 

אם נקח דוגמא אחרת.

קניתי שטח אדמה, רוצה להיות חקלאי.

אני רוצה לפתוח לול מטילות.

אסור לי.

צריך אישור ממועצת הלול

 

רוצה לפתוח רפת

אסור לי

צריך אישור ממועצת החלב

 

רוצה לגדל משהו

אסור לי

צריך אישור ממועצת שקר כלשהוא .

 

למה ????

 

בעקבות זה יש כמובן מסחר במכסות של ביצים , וחלב על חשבונך. כמובן .

עריכה אחרונה על ידי YaronNahum

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם (נערך)
כמה כאלה יש בהנחה שלא מדובר ב"זדורוב 2"או ?מאז קום המדינה .חפש בגוגל .וספר לנו

אז בעצם אתה מספק לנו דוגמא איזוטרית בשביל ״להוכיח״ טענה, ובד בבד מתרעם כשמספקים דוגמא איזוטרית אחרת ש״מוכיחה״ את ההיפך? יש שם להתנהגות מהזן הזה...

(או אם להגיב באותה רמה: חפש כמה נהגי אובר ישראליים השתתפו באלימות מאז קום המדינה ותגלה שהמספר הוא אפס!!!)

 

השאלה המעניינת היא אחוז מקרי האלימות מנורמל לכמות הנסיעות, לא מצאתי מחקר רלוונטי (וכן מצאתי התייחסויות לכך שאין מחקר כזה). כמובן שאפשר למצוא כתבות מטעם ש״מוכיחות״ שאובר בטוחה יותר ממוניות, ולהיפך, אבל זה לא מעניין (את מי שמחפש אמת, זה כן מעניין את מי שמחפש להצדיק עצמו).

 

הפואנטה היא שאין לך באמת נתונים שמחזיקים מים, אז אתה מוצא איזו כתבה איזוטרית ומקווה שהקורא עצלן או בור מספיק בשביל ליפול בפח. עשית את זה גם עם האייטם בנוגע לאלגוריתם התמחור בעת ההתקפה בלונדון, ואח״כ עוד התרעמת שלא הגיבו לקליקבייט (בפעם השניה שפרסמת אותו, בפעם הראשונה זכור לי שהיה כאן דיון ער למדי, שמח לראות שלמדנו).

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
כמה כאלה יש בהנחה שלא מדובר ב"זדורוב 2"או ?מאז קום המדינה .חפש בגוגל .וספר לנו

 

אתה לא יכול לעשות סטטיסטיקה על סמך מקרה בודד,לא לפה ולא לפה.

 

האם העובדה שהיא נהג מונית קריטית?כנראה שלא.

האם זה הופך את שאר הנהגים לרוצחים פוטנציאליים? גם לא.

 

אז או שאתה שם את המקרה בצד ומניח שמערכת ה"ההכשרה" של נהגי מונית עובדת,או שאתה מתייחס למקרה

ומניח כי היא לא.

כך או כך הטיעון שלך נופל.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם (נערך)
אתה לא יכול לעשות סטטיסטיקה על סמך מקרה בודד,לא לפה ולא לפה.

 

האם העובדה שהיא נהג מונית קריטית?כנראה שלא.

האם זה הופך את שאר הנהגים לרוצחים פוטנציאליים? גם לא.

 

אז או שאתה שם את המקרה בצד ומניח שמערכת ה"ההכשרה" של נהגי מונית עובדת,או שאתה מתייחס למקרה

ומניח כי היא לא.

כך או כך הטיעון שלך נופל.

 

https://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3667483,00.html

 

https://www.mako.co.il/news-world/international-q2_2018/Article-b567355254eb361004.htm

[h=2]

 







  • ...



 

[/h][h=1]"אובר קיבלה לעבודה רוצחים ואנסים"[/h][h=2]

 

כך טוענים התובעים המחוזיים בסן פרנסיסקו ולוס אנג'לס, בעקבות תביעה אזרחית שהוגשה נגד מפעילת יישום הנסיעות. לדבריהם, החברה שוכרת עובדים בקצב מהיר מכדי לבצע להם בדיקות רקע נאותות, מה שהוביל למקרי תקיפת נוסעים[/h]

מקרה בודד

 

 

 

וגם זה יכול לקרות :

 

https://hebrewnews.com/article/27103

 

לא שזה יעזור ,כפי שלא עזר בשאר הפוסטים.

העיקר שהטיעון נופל על מקרה בודד.

עריכה אחרונה על ידי MOTIOZ
פורסם

כתבה 1(כלכליסט):

כותרת אשש

לכתבה נכנסת? קבל ציטוט:

"אובר קולטת 59000 נהגים חדשים כל חודש,נמצאו כ25 נהגים שעברו בדיקת רקע למרות עבר פלילי"

בנוסף הם טוענים שבדיקות הרקע שמבצעות חברות המוניות לא טובות יותר וגם שם יש נפילות.

 

לא צוין מהן הבדיקות,ואיך הן מבוצעות,לא ניתנה דוגמה לאף תקיפה.

 

כתבה 2:

על הכתבה השנייה,זה באמת מקרה בודד.

קרה גם בארץ לפחות פעם אחת.

*אין לי זמן להתחרות איתך בחיפוש כתבות,אבל אני בכלל לא בטוח שתקבל פחות מקרי אלימות של נהגי מוניות.

 

כתבה 3:

היא הזמינה מונית ונכנסה לרכב הלא נכון!!

רק אלוהים יודע מה הקשר.

רשום לך איזה רכב אתה מזמין ושם הנהג.

 

הכתבות האלה עם כותרות התלושות מהתוכן מדיפות ריח חזק של אינטררסים.

מעניין של מי באמת...

 

 

אתה רוצה לעשות ניתוח?

תוציא את הדרעק הזה שנקרא עיתונאים וכותרות ותפתח אקסל.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

×
×
  • תוכן חדש...