Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3657 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מדובר על סיאט איביזה 2004 מנוע bby , ידנית התכנון להביא מנוע 1.8 מהקופרות מאותן שנים (אותו מרכב )

כמובן עם צמה ומחשב מתאים.

עכשיו מבחינת תושבות (3 במספר) האם הם זהות או שצריך לרתך התאמות ?

ומבחינת אישור ממשרד הרישוי ?

 

העבודה תעשה בזביבה ביתית וללא מוסך.

 

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

אם לא היה קיים לא הייתי מציע.

האיביזה קופרה החדשה נמכרת במחיר די טוב, ואני חושב שעם כל הבעייתיות של הנושא הזה בארץ וברגע שכן קיימות אפשרות, פשוט עדיף לקנות כזו קיימת חוקית, מבלי להיכנס לכל הנושא המסובך הזה.

פורסם
אם לא היה קיים לא הייתי מציע.

האיביזה קופרה החדשה נמכרת במחיר די טוב, ואני חושב שעם כל הבעייתיות של הנושא הזה בארץ וברגע שכן קיימות אפשרות, פשוט עדיף לקנות כזו קיימת חוקית, מבלי להיכנס לכל הנושא המסובך הזה.

גאי , תודה על התגובה אבל אני מדבר על השנים 2004 בכלל , פשוט נפלה לי הזדמנות טובה להביא מנוע בריא של 1.8 מקופרה די בזול עם צמה ומחשב

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

מה עם בלמים?עם כוח גדול באה אחריות גדולה, מתלים יותר חזקים, גיר יותר חזק, ציריות כמובן.

אני חושב שהמנוע יתאים, תצטרך לקנות תושבות יותר חזקות ממש שיש אצלך, אבל יהיו חסרים לך שאר המכלולים.

פורסם

לא משנה כמה בזול אתה מביא את המנוע- זה לא משתלם לא הגיונית ולא כלכלית.

איפה גיר? ציריות? אביזרי מנוע? אינטרקולר?

 

ושלא נדבר על ברקסים, מתלים, אנטירולים ועוד 1001 חלקים שונים.

 

ואחרי כל זה- תישאר עם רכב לא חוקי בעליל ובלי ביטוח- לא מקיף ולא חובה.

פורסם

ציריות יושבות בכל הדגמים אותו דבר כנל מתלים , בלמים צודק זה אפשרי להגדיל דיסק ולהשים רפידות גדולות

השיפור יהיה מ75 כס ל120 כס בערך.

בגלך זה אני שואל

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

לא זכור לי שלאיביזה קופרה 1.8 טורבו שנת 2004 היו רק 120 כ"ס.

הרי הדגם הסטנדרטי של 1.8 טורבו מגיע עם 150 כ"ס, אז לקופרה צריכים להיות 180 כ"ס.

פורסם (נערך)
ציריות יושבות בכל הדגמים אותו דבר כנל מתלים , בלמים צודק זה אפשרי להגדיל דיסק ולהשים רפידות גדולות

השיפור יהיה מ75 כס ל120 כס בערך.

בגלך זה אני שואל

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

לקופרה אין 120, יש 180. ל FR יש 150 כ"ס.

 

על כל פנים הציריות והבולמים שונים בקופרה (בוודאות), כך גם הגיר, מייסבי הגלגל, הבלמים (וכנראה גם המשאבות), יש גם אינטרקולר והרדיאטור ככה"נ שונה, ובקיצור המון המון חלקים.

 

למרות שיכול להיות פרויקט מעניין אם יבוצע באופן שלם.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
פורסם
ציריות יושבות בכל הדגמים אותו דבר כנל מתלים

 

גודל המנוע ומשקלו זהים? כי אם לא, אז בהחלט תצטרך להתאים את המתלים, וגם אז לא תפתור את כל הבעיות, כי חלוקת המשקל ומומנט ההתמד הפולרי - ישתנו.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם

סלעחה הגירסא נקראת Fr בלי הטרובו אלא 1.8 הפשוט , חן ממה שראיתי בנתונים באינטרנט הבדלים בין המנועים הוא 20 קג , משמעותי ?

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

פורסם

עד כמה שזכור לי, איביזה קופרה הגיע עם 180 כ"ס וה-FR עם 150 כ"ס כאשר לשתיהן מנוע 1.8 מוגדש וההבדל בהספק נובע מטורבו טיפה שונה בקופרה (KO3S לעומת KO3).

 

המנוע שאתה מדבר עליו הוא לא מוגדש, לא זכור לי שהיה קיים בכלל באיביזה אלא בלאון דור 1 והוא לא ממש זכור לטובה.

 

בקיצור שורה תחתונה, הרכב שלך לא יהיה קופרה ולא דומה. המנוע שאתה מדבר עליו לא מוצלח וכל הפרוייקט הזה לא הגיוני(אפילו אם היה מדובר על מנוע טורבו) ולא חוקי. תחליף רכב, בהצלחה.

פורסם

תודה דניאל זה מה שרציתי לדעת , אחפש פרוייקט אחר .

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

מכונאי BMW

BMW X5 4800 V8 2010 - N62

×
×
  • תוכן חדש...