Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לרוקפורד לא חסר מגברים שלא שווים את הכסף שלהם ( 301X דוגמא מצויינת )

אל תרוץ לקנות בלי להתיעץ פה

במפגש ימכרו את הרוקפורד ב-790 ש"ח, לדעתי הוא כן שווה את הכסף, כמובן תלוי מה מגבירים איתו!
  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
המפגש זה מקרה מיוחד

אבל לדעתי גם שם הוא לא שווה את הכסף שלו

לא שווה את הכסף? ניסית אותו על הדוטק שלך שאתה אומר שהוא לא שווה את הכסף? האם אתה מכיר מגבר מחברה שהיא מותג (לא מדבקה) שעולה פחות ושנותן תמורה דומה (ה-301 מספק בגישור 150 וואט ר.מ.ס ב-4 אום בהחלט מספק לכל קומפוננט) ? מה אתה היית קונה ב-790 שח?,גם יחסית למחירים בחול אני חושב שהפעם אוטופרט הלכו לקראת הפורום וסיפקה מחירים טובים...

 

אני מצרף שני לינקים שתראה כמה עולה המגבר הזה באירופה (אנגליה) (ובארהב)

http://caraudiosecurity.com/catalog/product_info.php+products_id+1093+referer+kelkoo

http://www.hookedontronics.com/products/R439065b5b_P14a_rockford_fosgate_punch_301x_4_channel_car_amplifier_car_audio.htm

 

שתי החנויות שצירפתי נחשבות למאוד זולות הן באנגליה והן בארהב.

פורסם

מסכים עם magic .

המחיר שמוצע הפעם ה 301X הוא מצוין. אם אני הייתי מחפש מגבר עבור סט קומפוננט הייתי בהחלט הולך על המגבר הזה במחיר הזה. ההספק שהוא נותן בגישורהוא אידיאלי עבור סט קדמי טוב.

במחיר שהוא ימכר במפגש אני לא רואה מגבר אחר שהייתי מעדיף בטווח מחירים הזה.

( הדברים מתיחסים כמובן אך ורק למצב שהוא עובד בגישור ).

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

יש לזכור שחלק מהמוצרים המוצעים כלהלן הם מתצוגה.

קיימת סבירות שהמגבר המדובר (Rockford 301X) הוא אחד מתוכם.

פורסם

עכשיו יבוא ויגידו יש לו קרוס חרא וידחפו את הJBL מדיוטי פרי הרי פיתאום כולם נוסעים לחו''ל...

 

גם אני חושב שמגבר מצויין לסט קומפוננט והמחיר שאוטופרט הביאו מצויין וזה עוד כולל שירות ואחריות היבואן הראשי.....

פורסם

אני יברר איזה דגם זה בדיוק..

והקדמיים רגילים.. לא קומפוננט

 

עריכה:

אני כמעט בטוח שזה ה301..

יש עוד שנראים כמוהו ו1000 וואט?

פורסם

אם משתמשים לסט קומפוננט הוא בהחלט מצויין

אבל

לעבודה עם סאב וזוג רמקולים

או 2 זוגות רמקולים

זה פשוט מגבר מצחיק...

 

כן תתפלא בדקתי אותו על הדוטק שלי כי במקרה שקניתי את הדוטק רצו למכור לי גם את ה 301X

פורסם

לגבי הבמה הקידמית, אף אחד לא יחלוק איתכם .. כמובן שכל בן אדם עם אוזן הגיונית יעדיף במה קידמית כמו שצריך, עם הגברה כמו שצריך ועם התקנה כמו שצריך .....

 

אבל תנחשו מה ..... זה עולה כסף, והרבה.

ואף אחד לא קבע שהבחור עם התקציב המדובר באמת יהנה מהתמורה שהוא יפיק מהרכיבים שהתקציב שלו מאפשר לו.

אז לבוא ולקבוע שבמה קידמית, ולא משנה איזו .. תתאים לכל אחד... זה כמובן שלא נכון.

 

כי אני לא צריך לספר לכם כמה אנשים מהפורום הזה, בעלי רמקולים אובליים.. ואם אתם מעוניינים לעשות סקר.. אני מוכן לפתוח אותו ...

ולא, לא בגלל שעדיף שיהיו רמקולים אחורים .. אלה ..... בגלל תקציב לחוץ ורוצים להפיק יותר עוצמה למשל.

או התקנה נוחה יותר, וכו וכו ...

 

לגבי המגבר של רוקפורד, אתם שוכחים לציין שאתם מדברים כאן על 800 שקל, עבור מגבר 2 יציאות, שמוצהר 150 וואט, ללא קרוס מלא. 301X

כי כשאתם מסתכלים עליו כמגבר לקומפוננט - הוא הופך להיות 2 יציאות.

 

אז כמובן וכמובן שכל בן אדם הגיוני, וגם אדי יסכים איתי, שאם אינו רוצה שהקומפוננט שלו יסבול .. יעדיף לקחת את הJBL בכל יום, רק בגלל העובדה שהקרוס של הגיביאל מתכוונן, והוא יכול להשיגו כימעט באותו סכום כסף דרך הדיוטיפרי למשל.

המשתמש עזב את הפורום.

if i have seen farther than other men it is because i have stood on the shoulders of giants

פורסם

מ... אז בסופו של דבר.. מה אתם חושבים על ההצעה שנתנו לי?

לפי מה שאני יודע המגבר הזה של רוקפורד 4 יציאות לבד עולה איזה 1500 שקל

ואיתו אני יגביר 4 רמקולים של לייטנינג אודיו

וכל זה כולל התקנה הוא עושה לי ב1700 ואני מוסיף עוד 300 למרים של ה4 חלונות

פורסם

כמו שרשמתי ההתיחסות שלי לגבי ה 301X היא כאל מגבר 2 יציאות עבור סט קדמי . לא שום דבר אחר.

שאתם מדברים על קרוס חלקי. מה הכוונה בדיוק ?

האם הוא יש לו HIGH PASS שאפשר לכוון נגיד ל 80 HZ ? כמה יותר גבוה ויותר נמוך אפשר לכוון את הקרוס ? לטעמי אם יש לו חיתוך HIGH PASS באיזור ה 80 הרץ ומעלה אז הקרוס בהחלט מספיק ומתאים עבור סט קדמי .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

כמו שאמרתי אם הבחור מעוניין להגביר 4 רמקולים אז יש אופציות יותר טובות מאשר ה 301X.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...