Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7819 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנשים אני בבעיה.. כל אחד אומר לי משו אחר אני כבר משתגע..

אני רוצה להשקיע איזה 1200 שקל +- על רמקולים ומגבר

יש הצעות?

רמקולים חשבתי על פיוניר 350W 6*9

אני צריך בנוסף לאחוריים גם קדמיים (לא קומפוננט - אין כסף :\ חח) ומגבר עדיף 4 יציאות

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מ... זה קצת בעיה..

אין לי בכלל רמקולים אחוריים..

קנינו אוטו ממישו והוא שם את אחד הרמקולים הקדמיים מאחורה וזהו ככה שיש אחד קדמי מקדימה ואחד קדמי מאוחרה חחחח :-\

פורסם

רגע וזה שאין לך אחוריים זה דבר רע?

כשאתה נוהג ברכב את מי אתה רוצה לפנק במוסיקה את עצמך או את המושב האחורי?

פורסם

ונגיד שהחלטתי ללכת על קומפוננט..

איזה כדאי לקנות? וחייב מגבר איתם? איזה גם?.. (עדיף 4 יציאות למקרה שנוסיף לקומפוננט אחוריים או סאב)

פורסם

שטויות שטויות שטויות

 

במידה ואין לך סאב יש הבדל עצום ממש הבדל ענק עם יש אחוריים קצת עם כיוון נכון

אתה יכול ממש להנות ! ( כמובן שהכול יחסי )

פורסם

לא הבנתי..

אני מתכוון להגיע לאיכות סבבה לא משו מפוצץ.. אני לא חושב שאני ישים בזמן הקרוב סאב

הבעיה היא כמו בכל דבר כמעט.. הכסף

אין לי הרבה להשקיע.. כמו שאמרתי בסביבות 1000-1500

 

יש הצעות?.. :?:

פורסם

לי היו פיוניר פנינה מאחורה ...רמקולים מעולים אבל שהבאתי את הFNQ העפתי אותם ואין שום הבדל וגם האנשים מאחורה שומעים מעולה.....

ידידי חפש מגבר טוב באיזור ה800שקל ותביא קומפוננט של מגנאט וסאב של פיוניר ותיהיה מרוצה...

מתן,הבמה האחוריית רחוק להיות המרכזית ברכב עובדה שאתה שומע מערכת סטריאו בבית הרמקולים מולכה ולא מאחוריך..

פורסם

מגבר לוג'יק, מהדיוטי פרי 99$, אין לך מושג כמה הוא חזק!!!

 

קניתי אחד והוא הקפיץ לי כמו מטורף סאב של PIONEER 400W RMS של שי (MIKMIK)

 

קומפוננטים של מאגנט מהארץ, עולים בערך 400 ש"ח +-

 

יחד הגענו ל839 ש"ח...

וסאב של פיונייר 400W RMS.

עם תיבה יצא לך משהו כמו 450-500 ש"ח.

בבקשה, יש לך אחלה מערכת במחיר פצצה..

תהנה...כמובן שקח בחשבון שיש עוד את עלות ההתקנה.

Audi S5 4.2 V8 FSI Quattro

פורסם
לי היו פיוניר פנינה מאחורה ...רמקולים מעולים אבל שהבאתי את הFNQ העפתי אותם ואין שום הבדל וגם האנשים מאחורה שומעים מעולה.....

ידידי חפש מגבר טוב באיזור ה800שקל ותביא קומפוננט של מגנאט וסאב של פיוניר ותיהיה מרוצה...

מתן,הבמה האחוריית רחוק להיות המרכזית ברכב עובדה שאתה שומע מערכת סטריאו בבית הרמקולים מולכה ולא מאחוריך..

אדי אני בבית מעדיף לשמוע עם רמקולים גם מאחורה...

אתה יכול להגיד מה שאתה רוצה וכמה שאתה רוצה במערכת עממית ( ולא SQ שמנסה לשחזר את המקור בצורה מדוייקת )

ישמעו הרבה הרבה יותר טוב עם יש אחוריים ( ושוב במידה ואין סאב.)

 

לפותח התרד

יש לך אפשרות לקנות בדיוטי פרי ?

 

בכול מקרה לדעתי רמקולים קדמיים מאגנאט 216

מחיר 280 שקל

אחוריים פיונר 80 RMS

מחיר 320 שקל

נשאר לך 1000 שקל למגבר יש הרבה מאוד אפשרויות ( גם יד שניה יכול להיות טוב מאוד )


×
×
  • תוכן חדש...