Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7818 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין ספק שזה לדעתי

ומצטער שלא הוספתי את זה

 

אבל אייל במקרה הזה הרוב יעדיפו לשמוע עם אחוריים

ובמקרה הזה הרוב לדעתי צודק

 

אייל מה איתך ?

אם מדברים על מערכת עממית ולא כמו שלך במידה ואין סאב אתה לא חושב ששילוב של אחוריים וקדמיים יתנו תמורה יותר טובה ?

פורסם

הרוב הלא מבין עניין פשוט לא שמע מערכת נורמלית בעלת במה קדמיית מצויין לכן הוא יחשוב לכיוון האחוריים...

 

עובדה...חבר שלי גם שורף מכוניות וכול הזמן היה אומר לי "אדי רק אחוריים אין עליהם" ואני כול הזמן אמרתי לא שהכי חשוב זה במה קדמיית בקיצור הוא לא הסכים איתי לבסוף שהרכבתי את הקומפוננט של מגנאט והעפתי את האחוריים הכנסתי אותו לרכב והשמעתי לו מוזיקה בלי האחוריים בלי שהוא ידע שאין אותם הוא כזה אומר לי"מה זה בלי אחוריים שומעים ככה?" אני כזה "כן" "וואי אדי באמת צדקת ממש לא צריך אחוריים"......

שוב זה לא נושא לויכוח כי זה עניין של דעה ואני חושב שהרוב איתי ועם איל...

פורסם

מדובר פה על סטריאו ביתי ?

מתן אתה באמת שומע סטריאו בבית עם רמקולים מאחורה ???

מה הרעיון בזה ?

ברכב אני עוד יכול להבין בגלל שיקולים של חוסר באס מקדימה וכו ..אבל בבית מה הרעיון ?

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

אדי , אין טעם לעקיצות האלו.

 

אפשר לענות\לשאול\לחלוק בצורה לגיטימית.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

נגד הומור אין לי שום דבר .. להיפך ...

רק שלא נראה לי שכולם ראו בזה הומור ..

 

בואו נחזור לדיון המקורי.

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

חח,אני כניראה לא יבוא כי הצפונים ברובם לא באים.....

 

אבל כול הקטע שאני יהיה במטרות עסקים בתל אביב ביום שישי הזה אבל כניראה שאני יקח רכבת...

אנשים,מה אתם ממליצים? לקחת את האוטו לינסוע לתל אביב ואחרי לבוא למיפגש או לא לבוא?:wink:

פורסם

אדי , אחרי כל כך הרבה אנרגיות שאתה משקיע בפורום ובתחום אתה שוקל בכלל לא לבוא ?

אירוע כזה לא מתרחש כל יום ...

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701

פורסם

א. אדי תיסע תאמין לי שלא תפסיד...

 

ב. אני לא אוהב שיש רמקולים מאחורה ואם כבר יש אז אני מנמיך ומעביר את הרוב לקדימה... (אחד הדברים שנהנתי ללמוד פה זה על הבמה והתמונה הקדמית)

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

כן עופר אני אוהב לשמוע גם עם רמקולים מאחורה

לי ביית אין מערכת קולנוע ביתית מסיבה אחד

כסף אין לי כסף לזה

אני מאוד אוהב את זה ומקווה להשקיע בזה בעתיד ( הבנתי שאייל גם חזק בעסק הזה אה ? )

 

בכול מקרה אני אישית יותר אוהב לשמוע ככה אם אתם אוהבים משהו אחר

העיקר שאתם מרוצים

כמו שכולנו אומרים תמיד

על טעם וריח אין מה להתווכח

 

אדי בקשר למפגש עופר אמר משהו נכון אחרי כול מה שאתה משקיע פה אתה בכלל חושב אם לבוא ?

חברה כול אלה שנמצאים הרבה זמן באתר

אם אין לך משהו מיוחד תעשו טובה תנסו לבוא !

באמת שאין כול יום אירוע כזה !

פורסם

אדי :

נו , אז אם היה חשוב לך לבוא למפגש של הצפונים , אתה שוקל לוותר על מפגש שהוא הרבה יותר מושקע והרבה יותר רציני ?

תענה לעצמך ...

 

:wink:

 

מתן :

 

גם לי אין מערכת בבית ( גם משיקולי תקציב ) , ומה שאני שומע זה עם רמקולים מצוקמקים שבניתי מרכיבים שונים . עדין גם עם מערכת גרועה כמו שיש לי אני מעדיף שזה יהיה בתצורה של רמקולים קדמיים.

בלי להיכנס יותר מידי לתאוריות , אני מדמיין מוזיקה , מדמיין הופעה והדרך היחידה שהמוח שלי מדמיין את המוזיקה זה כמו בהפועה אני מצפה מהנגינה לבוא מלפני. לכן אני חושב שבין אם המערכת היא זולה ובין אם היא יקרה התצורה ההגיונית היא רמקולים מולינו.

 

וכמו שאמרת , כל אחד והנקודת מבט שלו . אין פה חוקים .

Hybrid Audio Legatia L1PRO+L4 @ Genesis Dual Mono

Hybrid Audio Legatia L6 @ Genesis 4 Channel

AA Chaos 12 @ Sundown SAZ-1500D

Alpine 9533, H701, C701


×
×
  • תוכן חדש...