Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3648 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהחלט יש הבדלים בין שמשה מקורית לתחליפית - אבל אלו הבדלים ש 90% מהאוכלוסיה לא תשים לב אליהם.

לי יש שמשה תחליפית של OSG שהתקין הבעלים הקודם, ורואים עליה במקומות מסויימים עיוותים אופטיים של ראיתי ברכבים זהים עם שמשות מקוריות. להגיד לכם שמישהו שאין לו את ה OCD שלי ישים לב לפגמים האלו? סיכוי סביר שלא (אני גם מאלו שרואים הבדלים של פיקסל בודד בעיצובים גראפיים שמעצבים שלי נותנים לי). בנוסף, אחרי שנסעתי באוטו זהה עם שמשה מקורית, נראה שמי שאמר שיש הבדל בציפויים צודק, כי כן הרגשתי יותר שמש על הידיים.

 

אז האם רוב האנשים ישימו לב להבדלים? לא - אבל אי אפשר גם להגיד שהם לא קיימים.

פורסם (נערך)

מדדתי עם מיקרומטר חלון נהג חלופי וחלון נוסע מקורי ברכב שלי, יצא

0.36 ס"מ חלופי, 0.41 ס"מ מקורי.

בשמשה הקדמית יש סימן // מה שמעיד על שמשה מיוחדת - כפולה.

 

לדוגמא בA7 יש שמשה מרובת שכבות, יש מקום מיוחד שבו השמשה דקה יותר בשביל האנטנה GPS, בכל מקום אחר הGPS לא מצליח לקלוט דרך השמשה.

 

כמו כל חלק ברכב, יש חלופי זול ויש חלופי כמו המקורי או יותר טוב, יש סוגים\חברות שונים של חלונות\שמשות.

מה שבטוח שכל שמשה שונה באיכות, עובי, טכנולוגיית יצור, שכבות, השאלה זה מה שמו לך.

עריכה אחרונה על ידי Alf3

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

סתם שאלה:

בזגגי ההסדר של הביטוח יש זגוגיות זמינות לכל דגם? דהיינו אם הרכב שלי קצת נדיר ייתכן ואקבל חדש? או שהם יזמינו תחליפי מחו"ל?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם
סתם שאלה:

בזגגי ההסדר של הביטוח יש זגוגיות זמינות לכל דגם? דהיינו אם הרכב שלי קצת נדיר ייתכן ואקבל חדש? או שהם יזמינו תחליפי מחו"ל?

 

שאלה נוספת: בדרך כלל יביאו לי שמשה משומשת מקורית (עדיף מבחינתי) או תחליפית?

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

×
×
  • תוכן חדש...