Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אז תשאל את עצמך שתי שאלות.

 

מנהג מבורך, כל אחד משלם על עצמו, ואתה לא צריך לשבור לעצמך את הראש עם לוגיסטיקה מיותרת.

 

מצטער, בעיני זה הזוי. אתה עושה אירוע, קח אחריות על האירוע שאתה עושה.

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

אחריות מלאה, לא רק לעשות פוזה של סולטן, לקנות מנות שף, להביא פעלולנים ורקדניות ולהזמין את ליאור נרקיס ולצפות מהאורחים לכסות את ההוצאות שלך. אם אין כסף תעשה אירוע בהתאם.

 

Sent from my ALE-L02 using Tapatalk

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

ממתי עברו הימים שבת /בר מצווה עושים בבית או צנוע עם המשפחה? אני שואל ברצינות, כי לפי מה שאתם רושמים זה נהיה כמו חתונות.

ולמה צריך לעשות אירוע ענקי לרגל יום הולדת שנה לילד/ה? בגיל שנה הם גם ככה לא זוכרים את זה, ולא יהיה איכפת להםף.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם

מזל שלי שגם אשתי לא בקטע של מסיבות, הרעיון שלה היה משהו צנוע בבית עם המשפחה.

בחתונה שלנו היא קיבלה חום בגלל כל האנשים, והיו רק 100 איש [emoji1]

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

פורסם
ממתי עברו הימים שבת /בר מצווה עושים בבית או צנוע עם המשפחה? אני שואל ברצינות, כי לפי מה שאתם רושמים זה נהיה כמו חתונות.

ולמה צריך לעשות אירוע ענקי לרגל יום הולדת שנה לילד/ה? בגיל שנה הם גם ככה לא זוכרים את זה, ולא יהיה איכפת להםף.

 

 

מאז שעמישראל איבד את הראש ונכנע לטרנדים ו"מוסכמיות" כאלו ואחרות,שאחד צריך לעזור לשני,לממן את האירוע של השלישי - כי ככה החברה הכתיבה.

 

נשלח מאוסטרליה.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

יצא לי בעבר לעבוד עבודה נוספת בערב

עם להקת זמר דתית-חרדית והיינונוסעים לשמחות דתיות ברחבי הצפון והמרכז,

לפעמים אפילו 2/3 אירועים בשבוע,

לרוב מגיעה כל המשפחה עם מתנה אפילו צנועה ביד,האוכל

קייטרינג ככה שממש לא משנה כמה אנשים באת,אפילו לדעתי

ההזמנות הן גלובליות ולא אישיות,

אין את הרגשת האי נעימות של כמה כסף הבאתי/חייב/הביא לי ככה..וכו'

אבל,

השמחה גדולה,כולם רוקדים (לרוב בהפרדה) אפילו אנו אנשי הצוות היינו

ניגשים לשמוח ולשמח.

ככה צריך.

שמחה אמיתית ללא פינקסנות,וללא הוצאות מיותרות של כל הצדדים.

 

לגבי אנשי שלומינו:

200 ש''ח זה מנימום לאדם כאמור אני מגיע עם ילד,

בימים טובים יותר היינו מגיעים כל המשפחה.

חישוב שלי עלות של משפחה כ 2000 ש''ח

עם הוצאות דלק בגדים ותסרוקת לאשה ולבת.

אינני יכול לעמוד כיום בסכומים כאלה לצערי.

פורסם
יש, ילדה בת 8 חודשים [emoji1] [ATTACH]462920[/ATTACH]

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

אוי איזה בובה קצת יותר גדולה משלי .

לשלי יש כבר שיניים רוצה לדפוק סטייקים :twisted:

פורסם

אני רואה שהשאלה שלי הפכה לדיון רציני מאד טעון ומעורר...בכל מקרה עדכון שלי: כמובן שאשתי הפוסקת האחרונה...הבאנו 800 שקל.

 

סיכמו של דבר: היה אירוע יפה, כולנו נהנינו, גם הילדים וגם אשתי ואני. אך לטעמי היה מוגזם: עם תסרוקתה, האיפור והשמלה, הילדה נראתה כמו כלה. עשו לה בוק, היו ריקודים, הגשה ומנות כמו בחתונה. בעצם, נראה כאילו הקדימו לה את אירוע החתונה ב-12 שנים לפחות...

הכלכלה הישראלית אלצה אותי לעלות לארבעה גלגלים.


×
×
  • תוכן חדש...